Hakutulokset

1. M

APUJA!! Linkkejä/vinkkejä kehiin, isä täyttää 50..

selasin jo positiivarit läpi, eikä mieltä säväyttäny oikeen mikään niistä ja itellä on niin huono "runopää" ettei keksi :)
  2. M

APUJA!! Linkkejä/vinkkejä kehiin, isä täyttää 50..

Joku ihana, kiva ( humoristinenkin ehkä ) runon tapanen väsäys pitäis siis löytää korttiin ja muutenki.. :wave:
  3. M

G: Onko teidän lapsilla jotain vanhempien vanhaa?

Meijän lapset perivät minun satukirjat, syöttötuolin, leluja, sammarihaalarit ja kastemekko on kiertäny mulla, pikkusiskoillani ja minun kummallaki lapsella. Kierrätys kannattaa, ja se että piettää tavaroista huolta. Ei minua ainakaan haittaa vaikka meillä on käytössä minun vanha syöttötuoli...
  4. M

Siis eikö ruokakaupat oo oikeesti auki huomen lakon takia?

No asutaan tavallaan "maalla", ja hyvä niin. Jos asiaa nyt pitää jotenki perustella ni ei huvita kaupungissakaan oleilla jokapäivä... :headwall: Ja puhelin löytyy kyllä. Meinaakko että mietin etukäteen kaikki liikkeet missä haluan käyä ja soittelen niitä läpi??? Kaupunkiin lähtee niin harvoin...
  5. M

Satuhäiden morsian

Näkyyhän sillä olevan meikkiä, ihan on nätti nainen, ja nätti pari muutenki :heart:
  6. M

Siis eikö ruokakaupat oo oikeesti auki huomen lakon takia?

Ja me meinattiin huomena lähtiä kaupunkiin ostoksille, kerranki ois miehellä vapaata. Sänky pitäis ostaa itellemme ja vanhemmalle pojalle :/ On se vähän mälsää jos kaupat ei ookkaan auki. Mullaki menny ihan ohi tämä juttu siltä osin että mitä kauppoja koskee, koskeeko vaan ruokakauppoja...
  7. M

Miten ehkäiset?

laastaroimalla ittiä :saint: ja sitä ennen piikillä joka ei toiminu oikein mulla :/
  8. M

ootteko tilanneet zumbatunnit.fi sivuilta mtn?? tilasin 26.3 ja oon oottanu ku kuuta nousevaa tilausta jota ei näy ei kuulu..!!

kummastuttaa vaan kun olisin halunnut kysellä vähän enempi tilauksesta, niin koko päivän ollu varattuna puhelin. eikai sekään ole normaalia? ja luulis että tähänpäivään mennessä olis sähköpostiin jo kerenny ees tulla se että tuote on lähteny matkalle.. :/
  9. M

ootteko tilanneet zumbatunnit.fi sivuilta mtn?? tilasin 26.3 ja oon oottanu ku kuuta nousevaa tilausta jota ei näy ei kuulu..!!

juu näin täytyy tehdä. on vaan niin hinku saada se, ettei huvittais ootella :D
  10. M

kumma, että nyt menee näin perkuleen kauan!! menee fiilis zumbailla jo ohi kohta ku ei tuu sitä dvd:tä :ashamed:
  11. M

tilasin sieltä jonku zumba dvd:n siis sillon 26 pvä. ei oo vieläkään tullu, sähköpostissa tuli se tilauksen vastaanottoilmoitus, ja sitten kun tuote lähtee niin pitäis tulla ilmotus siitäki..ei oo tullu vieläkään ja tänään olen yrittäny soitella pitkin päivää siihen numeroon joka siinä oli, koko...
  12. M

Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

huh huh, lukasin suurinpiirtein koko ketjun läpi, ja aika hirveältä kuulostaa :/ meillä nimittäi ollut kans kaikenlaista miehen kans, mutta en ole saanut sitä mistään silleen kiini vielä että ois tunnustanu. :( tiedän että jotain on tapahtunu, mutten tiedä mitä. oikein kovasi voimia tähän...
  13. M

Millanen oli teiän eka kerta??

Oltiin molemmat samanikäisiä, luokkakamuja ja tunnettiin toisemme hyvin. Seurusteltu oltiin jo jonku aikaa ennen tapahtumaa joka meni suurinpiirtein näin: koulun jälkeen, selvinpäin tietenki, mentiin pojan kotia yläkertaan hänen huoneeseen. ovi lukkoon..maattiin sängyllä ja pussailtiin, yks asia...

Yhteistyössä