Hakutulokset

1. O

Fazerin suffeli riisisuklaa!

tarkotatko tätä tavallista suffelia, pikku patukkaa jossa vaaleenpunainen kuori? Jos sitä tarkoitat, niin 2.5p/kpl
  2. O

Mietin, että JOS olen raskaana...niin jatkan

\ Elikäs eikös juustovoileivän vois laskee näin: leipä 1p margariinia 0.5p juustoa1p maitoa 1p ja vois heittää jotain makkaraaki ja jotai päälle, nii lähelä viittä! ;)
  3. O

Auttakaa!!

D-vitamiini on hyvä talvella, pimeän aikaan. Sitähän varsinkin odottavan äidin pitäisi syödä, mutta se varmasti auttaa väsymykseenkin vaikkei ois raskaanakaan.
  4. O

Mietin, että JOS olen raskaana...niin jatkan

pisteiden laskua. Lisään 5p päiväpisteisiin lisää, niin luulen että se on ihan sopiva määrä yleensäkin syödä päivässä. =) Kun nyt 22 pisteellä ei ole nälkä ollenkaan. Tieten jos tuntuu että ei tarvi syödä päivässä kuin sen 22p eestä, niin en aio pakottaa syömään enempää...
  5. O

SIIS HÄ?EI OLE TOTTA!

Hei, elä käy puntarilla joka päivä---eikä joka toinenkaan. Käy kerran viikossa. Näin näät oikeimman tuloksen. paino saattaa heilahdella paljonkin yhdenkin päivän aikana.
  6. O

Vaihdoin nimimerkin!

\ Ne juustopallot on niin mielettömän hyviä. Syökäämme niiden tilalta popcorneja "50% vähemän rasvaa".... :D
  7. O

Vaihdoin nimimerkin!

Että WeW on täst ees päin minä! :wave:

Yhteistyössä