Hakutulokset

1. K

Kerrostaloasunnossa sauna?

Niin, meillä on tuo systeemi että joko sauna tai uuni kerrallaan päällä. Se johtuu sulakkeesta, se ei kestä molempia yhtä aikaa. Molemmat kuluttavat paljon sähköä. Sulaketaulun vieressä on meillä kytkin, että kumpaan sähköt menee. Ei meillä ollut mitään ongelmia. joulukinkkuhan paistetaan yöllä...
  2. K

Perinnöllisen sairauden kantaja

Hei! Mä olen kanssa miettinyt että olispa hyvä puhua jonkun kanssa, jolla on myös vammainen sisarrus. jotenkin se tekee näistä asioioista tuplasti vaikeaa. Jos päädyn seuloihin tai lahjamunasolihoitoon, enkö samalla viestitä että siskoni ei kuuluisi elää? Vai viestitänkö? Tiedän että äitini...
  3. K

vinkkejä gluteenittomien lihapullien tekoon.

Jauhona voi käyttää vaikka mitä! Perunasosejauhetta, gluteenitonta korppujauhoa, gluteenittomista leivistä tehtyä jauhoa, gluteenitonta leipää muruina, keitettyä riisiä. Eikä välttämättä tarvi yhtään mitään, lihaa, munaa ja mausteita ja sipulia riittää. Muista sitten se ettei vahingosakaan...
  4. K

Meillä näyttää olevan samanlainen tilanne. Mikä on se sairaus, joka sun veljellä on? Nimittäin mun sisarruksella on cp-vamma. Nytkun tiedän että omalla lapsellani on riski saada sama sairaus kuin mulla on (NF), niin mietin näitä asisoita hyvin pitkälle sisarruksen kautta. Hänen takiaan mulla on...
  5. K

Alaraajahalvaantuneiden lasten vanhemmille kysymys

Lattialauta toimii. Vähän isompi ja vakaampi kuin rullalauta. Siinä voi istua tai maata mahallaan ja käsillä vetää itseään minne tahtoo. näitä on jo.
  6. K

Heippa, Mä olen täysin samassa tilanteessa kun se, paitsi että periytyvyys on 50%. Tulkaa juttelemaan asiasta luomaani "pöytään" helistin.fi -palvelun KAHVILAAN. Pöytä on suljettu helppo kesksusteluyhteisö!

Yhteistyössä