Hakutulokset

1. D

Greyn anatomia

Minäkin haluan tietää, onks sillä?! Se Danny kyllä hokee koko ajan, että tuli Izzien vuoksi....
  2. D

Nyt paljastan teille uuden sukunimeni!

Eikun paljon onnea... Toivottelee HOMOLOINEN :D
  3. D

Torey Haydenin kirjoista

Viimeisin jonka luin oli Aavetyttö ja se oli oikeasti järkyttävä. Mutta hyvä.
  4. D

Onko partylite konsulttia paikalla?

Olin joskus... Jos oot vielä paikalla niin kysy.
  5. D

lapsella viikonloppuna synttärikemut

Ja lapsille tietysti "lasten" herkkuja, meillä vieraat pääosin aikuisia. Ja nuo tarjottavat kyllä ainakin omille tytöillä ovat ennenkin maistuneet...
  6. D

lapsella viikonloppuna synttärikemut

Meillä sama tilanne.... Itse ajattelin tehdä suolaisiksi broileri-pastasalaatin, lohiwrappeja sekä fetajuustokolmioita. Leivonnaispuolella olis sitten nallekakku, boysenmarjaneliöt, lusikkaleivät, suklaahippupikkuleivät sekä rapea omenapiirakka. Monet hyvistä ohjeista olen löytänyt Hellapoliisin...
  7. D

Polttaisko vai ei?

Anna mennä vaan. Itsellä sama paha tapa.
  8. D

Jos olisi sellainen ohjelma kuin; Vuosi Satuhäiden jälkeen. Kenen kolmen parin kuulumisia haluaisit katsella?

Se pari jonka häät näytettiin eilen. Jotka ei edes suudelleet ennen papin aamenta.
  9. D

Onko ollu jo tän päivän ruokagallup?

Tänään lihapiirakkaa ja salaattia (aikuisille vähän punaviiniä...) sekä jälkkäriksi rapea omenapiirakka kermavaahdolla. Viikonlopusta ei vielä ajatuksia. Tee appivanhemmille esim. jauheliha-kiusaus valmiista peruna-sipulisuikaleista. Kermainen munamaito ja päälle juustoraaste. Helppo, nopea ja...
  10. D

Tän työpäivä loppui lyhyeen..

No, meillä oli just yhteensä 2,5 vkoa kestänyt vatsatauti joka alkoi mahakivulla. Sitten ripuli ja pariin päivään ei mitään. Sitten taas ripuli ja ei taas mitään. Välipäivät tyttö ihan ok ja ihmettelinkin, että mitä tää on. Vanhemmalla kesti reilun viikon ja lopulta oli pois koulusta kun olo...
  11. D

Vanhustenhoitajat hoi!!!

Toki suurin syy tehdä työtä on todellakin halu alalle. Itse olen kehitysvammaistenhoitaja mutta teen yövuoroja johon sisältyy turvapuhelinhälytykset vanhusten luo. Itselleni tuo vanhuspuoli tuli ihan uutena reilu vuosi sitten kun työnkuva muuttui. Ja olen todella iloisesti yllättynyt siitä...
  12. D

kenen suomalaisen julkkiksen tms. kanssa lähtisit vaikka olisit varattu

Mulle kans Juha Veijonen :heart: Tai sitten Matti Ristinen.
  13. D

Tänäänhän tulee kahteen kertaan hääohjelmaa,joten sen kunniaksi kyssä. Mitä sinä tekisit toisin omissa häissäsi

JOS vielä joskus menen naimisiin niin teen kaiken eritavalla. Ei sillä, että katuisin jotain häistäni. Mutta elämästä ei koskaan tiedä... Eli jos jostain syystä mieheni kanssa eroamme menen naimisiin nopeasti enkä odottele vuosia. Niin, että toisen näkeminen ja kosketus saa vielä sydämen...
  14. D

Mitä miehesi tarvitsisi tehdä, että jättäisit hänet??

Tällä hetkellä ei paljoakaan.... :headwall:
  15. D

suolaisista tarjottavista..

Voit. Itse tein mm. viimeksi tytön synttäreille kinkku-juustopasteijoita, kana-pastasalaatin sekä lohiwrappeja. Eikä kukaan valitellut, päinvastoin hyvin näytti maistuvan. Itse ajattelen niin, että on valinnanvaraa kun on muutakin kuin esim. kanaa sisältäviä suolaisia tarjolla.
  16. D

2 v oppi "kirosanan"

Meillä ei esikoinen kiroile edes vahingossa. Kerran kertoi koulupäivän jälkeen hiukan tuohtuneena kuinka joku poika oli heidän luokallaan sanonut ruman sanan joka oli kuulema alkanut P-kirjaimella. 4-v pikkusisko istui sohvalla, katseli haaveellisen näköisenä ulos ikkunasta ja tuumasi, että...
  17. D

sisustusapua

Lastenhuoneeseen vaaleata koska tapetti sininen ja lattia tumma. Yleisilmeestä tulee (oman kokemukseni mukaan) helposti liian synkkä ja "tunkkainen". Olohuoneen koosta riippuen siihen voisi hyvinkin käydä joku suklaan/maitokahvin värinen kalustus. Itse tykkään tekstiileillä tuoda väriä ja...
  18. D

Kreetan Hania, loma lasten kanssa- kokemuksia?

Monta kertaa olen käynyt ilman lapsia ja kesäkuussa lähdetään koko perheen (suvun ...) voimin. Aivan ihana paikka!! Ehdottomasti yksi suosikeistani jollei jopa paras missä koskaan olen matkustanut. Viimeisimmästä kerrasta tosin jo 10vuotta aikaa mutta monelta lasten kanssa siellä reissanneelta...

Yhteistyössä