Jos olisi sellainen ohjelma kuin; Vuosi Satuhäiden jälkeen. Kenen kolmen parin kuulumisia haluaisit katsella?

• Viestiketjun aloittaja EJK
  • Ensimmäinen viesti
EJK
Itse olisin kiinnostunut tietämään, mitä kuuluu

- Kirsille ja Petrille (Tea Hiillosteen veli ja vaimo)

- Ullalle ja Manulle (pari, joka alkuun muistaakseni tapaili salaa hotellissa)

- Ellelle ja Antille (saamelaishäät)

EJK
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:

Mä haluaisin oikeasti tietää mitä näille kuuluu, olivat jotenkin aivan ihana pari ja ne häät oli kans ihanat ja täältä katsottuna hyvin erilaiset :)
Oikeasti oikeasti :D

Kiinnostaa kyllä lisäksi sen Jounin ja mikäs hänen morsmaikkunsa olikaan nimeltään....en nyt muista. Mutta kuitenkin hän, jolla oli hermot aika tiukalla tai jotain....

Alkuperäinen kirjoittaja EJK:

Mä haluaisin oikeasti tietää mitä näille kuuluu, olivat jotenkin aivan ihana pari ja ne häät oli kans ihanat ja täältä katsottuna hyvin erilaiset :)
Oikeasti oikeasti :D

Kiinnostaa kyllä lisäksi sen Jounin ja mikäs hänen morsmaikkunsa olikaan nimeltään....en nyt muista. Mutta kuitenkin hän, jolla oli hermot aika tiukalla tai jotain....
Mä en muista enää nimiä mutta kun sinä tunnut tietävän kuka oli kuka, niin sen pariskunnan kuulumisia olis kans kiva tietää, joista se mies oli mennyt sen naisen avuks ostaan sen tietokoneen ja sit olivat siellä mökillä olleet ystävien kans.

EJK
Mä en muista enää nimiä mutta kun sinä tunnut tietävän kuka oli kuka, niin sen pariskunnan kuulumisia olis kans kiva tietää, joista se mies oli mennyt sen naisen avuks ostaan sen tietokoneen ja sit olivat siellä mökillä olleet ystävien kans.
Oliko Janne se miehen nimi? Nuoripari? Oululaisia?

EJK
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Oliko Janne se miehen nimi? Nuoripari? Oululaisia?
Ei se ollutkaan Janne, mutta oululaisia kuitenniin =)

asiasta tietävä

ne on eronnu!

Yhteistyössä