Hakutulokset

1. P

Sopeutuminen yh rooliin

samat oli mullakin tunteet ensimmäisinä päivinä... kaikki tuli kohdalle niinkuin salama kirkkaalta taivaalta. miten tästä vois selvitä,muistan hokeneeni, vaikka olinkin äiti :( mietin kuumeisesti ratkaisua,mutta ei siihen mitään ratkaisua ollut. kaikki oli vaan opeteltava. sinä...
  2. P

neuvoja kaipaan käräjille

Juu,me oltiin käräjillä myös noista elatuksista. Lasten isä ei siis suostunut maksamaan lastenvalvojan laskemia elatuksia (300?/lapsi). Miksi mä olisin suostunut puoleen siitä,mitä olisi mahdollisuus saada? Hulluna kai se ex-mies piti. No,asia meni sitten käräjille (tuomiona oli 260?/lapsi) ja...
  3. P

mesen kautta ystäviksi?

melkein kaikki ystävät ja tutut (lapselliset/perheet) ovat hävinneet kauemmaksi pääkaupunki seudulta. nyt olis kiva ystävystyä uusiin perheisiin. me asutaan kartanonkoskella. toki voitte olla pienen matkan päästä tai ihan näiltä kulmilta, joka tapauksessa olis kiva tutustua. =) siis kaikille...
  4. P

vantaa

ollaan. pian 4v tyttö ja poika täyttää kesällä 6v. koirakin meillä on... kirjoitelkaa toki,olis kiva saada seuraa pulkkamäkeen ja muutenkin.
  5. P

alkoholi

Olen elänyt alkoholistin rinnalla reilut kaksi vuotta,vai pitäisikö sanoa elin alkoholistin rinnalla reilut kaksi vuotta ja olin todella onneton tuon aikaa. Näin se meidän tarina meni. Tapasin miehen chatissä,jossa hän haki rinnalleen normaaleja perhearvoja arvostavaa äitiä ja ajattelinkin...
  6. P

Heipat kaikille!

Olen 29v äiti etelä-suomesta ja perheeseeni kuuluvat poika (pian) 5v ja tyttö 3v sekä koira. Olen toistaiseksi kihloissa miehen kanssa,joka asuu muualla. Tosin luulen,että suhteemme loppu laskenta on alkanut. Kerron lisää,kun olet laittanut postia. Mese osoitekkin löytyy. Koneella olen...
  7. P

saa poistaa

Sama vika,en itse koske enään alkoholiin juuri laisinkaan. Saatan ottaa lasin viiniä ruuan kanssa,mut siihen se usein jää. Mieheni kanssa en ole pystynyt yhdessä juomaan enään aikoihin,hänen humalan hakuisen juomisen takia. Äkkiä viinaa alas kamalaa tahtia.niin pää sekoittuu nopeammin. Tyttöjen...
  8. P

saa poistaa

Kyllä miehesi on alkoholisti. Niin ikävää,kun se onkin. Meillä putki alkoi jo keskiviikkona,ku lapsille iski vesirokko ja mieheni tiesi,et kodista ei tarvitse poistua mihinkään. Kerroin siis tuossa aijemmin jo meidän tarinamme ja nyt luvassa siihen jatkoa. Hän siis avasi pullon ke iltana ja...
  9. P

ajatteleeko ex-miehet vain itseään, maksaessaan minimiä?

Meillä lasten isä maksaa ja kalliisti. Ja siihen asti,kun lapset täyttävät 18v. Ovat vasta päiväkoti ikäisiä ja isä maksaa heille tukia yhteensä 520euroa/kk ja lapsia on kaksi. Miksi tyytyisin minimiin,ku mahdollisuus oli saada kolminkertaisesti. Olin itse äitiyslomalla,kun hän lähti.
  10. P

saa poistaa

Hei,päätimpä minäkinkertoa meidän tarinan. Elän parisuhteessa alkoholistin kanssa ja menin kihloihin hänen kanssaan,ennenku tajusin ongelmaa. Pian seurustelun alettua siis. Hän sai puhuttua minut ympäri kauniilla sanoilla,lupauksilla ja kukkasilla. Kerroin mitä jouduin edellisessä suhteessa...
  11. P

Mitkä oikeudet kun isä katoaa?

hei,luin tarinasi mikä oli kuin omani. jäin kahden lapsen kanssa yksin,ku heidän isä otti vaan ja lähti. kuukusien kulttua otti yhteyttä omien vanhempien painostuksesta ja alkoi vatimaan tapaamisia ja en tietysti ilman kirjallisia sopimuksia suostunut mihinkään. lastenvalvojalla kävimme...

Yhteistyössä