Hakutulokset

1. Frigga

tänne ovulaatiotesti kuvia.

Tässä davidin ovistesti, aika hailakalta näyttää... tosin, voi olla et ei tuu ovulaatiota tässäkään kuussa, kun imetän vielä : / oireita on kyl joka kuukausi, mut menkkoja ei vielä ole tullut kertaakaan.
  2. Frigga

turkkilaisesta jogurtista

mustikoita/mansikoita/vadelmia ja hunajaa :p
  3. Frigga

Päivän ruokagallu?

lounaaksi oli keitettyjä perunoita, suppilovahverokastiketta ja lihapullia. päivälliseksi laitan savulohipastaa
  4. Frigga

kuinka usein miehesi pääsee syömään päivällistä/illallista valmiisen pöytään?

päivittäin, mutta en minä laittaudu, kun se olisi täysin turhaa...
  5. Frigga

Tulossa hulluksi vai onko tämä normaalia?

:hug: kyllä se helpottaa kun vauvan liikkeet alkaa tuntua, silloin olen itse pystynyt vasta nauttimaan raskaudesta.
  6. Frigga

onko totta että kakka voi polttaa vauvan pyllyn jos et vaihda vaippaa?

niin siinä voi käydä. Jos iho on ärtynyt en laittaisi vaippaa lainkaan, vaan antaisin olla ilman esim. taitellun kylpupyyheen päällä. ceridal lipolotion on hyvä rasva ärtyneelle iholle.
  7. Frigga

Rapujuhlien menu, maistuisiko sinulle?

mä taas vaihtaisin tuon pääruoan tilalle esim.lohta tai muuta kalaa. sopeisi menuun paremmin...
  8. Frigga

Siivousvälineet/aineet/rutiinit

mun motto on: Jokapäivä pientä siivousta ja kerran viikossa isompi siivous :) käteviksi olen huomannut lidlin siivousliinat- on todella hyviä! mulla on noiden lisäksi vain tolua ja klooria, muita en tarvitse.
  9. Frigga

Kesän nassukka kuvaketju

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2172409-laittakaa-kuvia-itsestanne/ tuolla on uudempi ketju :)
  10. Frigga

Millaisista syistä olette eronneet?

Mies saa minut tuntemaan täysin nollaksi: Olen ihan nätti ja yritän laittaa itseäni miehen mieliksi, hän ei kuitenkaan ole minusta kiinnostunut vaan on muiden naisten perään ja flirttailee niiden kanssa- vaikka olen hänen seurassa(tämä ahdistaa todella paljon). Vaikka sanon, että mielestäni...
  11. Frigga

näitä kyselen siksi, että itse mietin eroa... en pysty arvostamaan itseäni, minulla on jatkuvasti huono olla, olen hyvin ahdistunut tässä suhtessa. Ongelmia on ollut paljon miehen osalta(niistä ei sen enempää), osata päästy yli, mutta lisää vaan tuntuu tulevan ja voimat alkaa olla totaalisesti...
  12. Frigga

Luovuttaisitko elämän lahjan?

kiitos! Sitten luulen, että menee ensi kesän puolelle :)
  13. Frigga

Luovuttaisitko elämän lahjan?

minun olisi tarkoitus ensivuonna mennä luovuttamaan. Onko siinä muuten jotain aikarajaa, kauanko pitää odotella synnytyksen jälkeen luovuttamista ja onko imetys este?
  14. Frigga

Missä vaiheessa olette varhaisultrassa käyneet

jouduin käymään viime raskaudessa voimakkaan pahoinvoinnin takia lääkärissä rv6+6 ja samalla pulssissa ultrasivat varmuudeksi.
  15. Frigga

...niin, siinäpä se kysymys.
  16. Frigga

jos olisit rikas niin auttaisitko palstalla olevia vähävaraisia perheitä?

en minä rikas ole, mutta silti autan tuntemiani vähävaraisia lapsiperheitä: lahjoitan heille lastentarvikkeita, vaatteita jne. Voisin myydä ne kirppiksellä, mutta paremman mielen saan kun toimin näin :)
  17. Frigga

Laittakaa kuvia itsestänne :)

Kyllä on palstalla kauniita naisia :)
  18. Frigga

Oletteko kateellisia...

voisin olla tuollaisen naisen ystävä, vois olla et pikkasen olisin kateellinen ja sanoisin sen suoraan että kadehdin hänen ulkonäköään.
  19. Frigga

Mitäs puuhailette?

:heart:

Yhteistyössä