Mitä helvettiä?!
Mä näin muuten muutama viikko sitten sen Ruun, jos joku muistaa hänet, oli Perhe-lehdessä hänestä ja vanhemmistaan -Sudesta ja Ketusta- juttua.
Olivat aika massasta poikkeava näky, siinä oli siis Ruu ja Susi.
Se jäi mieleen, et Suden nahkarotsissa oli kirkkoveneen kuva ja luki suurella et "SEKSUAALINEN RUUMIS".
Erikoisia tosiaan, jos joku kyseisen tapauksen muistaa.
"Olen käynyt tartuntatesteissä useampaan otteeseen ja saanut puhtaat paperit, enkä ylipäänsä katso vakavien, hoitamattomien tartuntojen olevan erityisen todennäköinen riski suuntaan tai toiseen omassa elinpiirissäni (vaikka suhtaudun toki vakavasti testaamisjuttuihin ja riskitietoisuuteen) mut sen sijaan ei-tarkoitetut hedelmöittymiset on huomattavasti todennäköisempi juttu. Ja tiedän miten raskasta mulle on edes puolivillainen yhden jälkeläisen huoltajuus ja toivoisin pääseväni pian tilanteeseen jossa voin käyttää suuremman osan vapaa-ajastani ilman että minun tarvitsee katsoa lapsen perään ja huolehtia tästä. "
"Huomaan että mua masentaa nykypäivänä ennen kaikkea se jos mä rupean miettimään sitä, minkä mä haluaisin elämässäni olevan toisin, ja mikä sille on esteenä. Tyttöjuttuja siis ennen kaikkea. Mut silloin kun onnistun ne unohtamaan joksikin aikaa, mielialani ja oloni yleisesti on paljon parempi."
"Ei-niin-mieluisia ajanvietteitä.
Tyypillisesti mut ei aina ja kaikissa tapauksissa! enemmän rasittavalta kuin mieluisalta tuntuvia ajanvietteitä
"Lapsen kanssa ulkoileminen, leikkiminen, askartelu, lukeminen ja muu touhuaminen ja harjoittelu.
Käsityöt, lähtökohtaisesti. "
Luin tuon Suden kirjoittamaa blogia. Pari mainintaa tästä lapsesta ja neekin negatiivisia kun ei jaksais hoitaa, ei pääse mihinkään sosiaaliseen toimintaan mukaan kun täytyy olla lapsen kans kotona. Mun käy sääliksi tyttöä..
Isää ei ainakaa blogin mukaan niin kiinnosta tyttö, jonka huoltajuus hänellä on, vaan kokee tytön ja tytön hoidon taakaksi, hidasteeksi ja rasitteeksi..
Yhä elämme... minäkin---