Vaikka pojan ei ole pakko olla ns. poikamainen eikä tytön ns. tyttömäinen jos eivät koe sitä omakseen, niin

kyllä mä hieman hätkähdin (ja muutama muukin) kun vastaan hyppeli n. 9 v poikalapsi pinkissä kukkamekossa, ilman alushousuja niin että pili vaan heilui ja paljas pylly näkyi.

Ei, ei tarvinnut tuijottaa, sen näki muutenkin.

Ei, en saanut traumoja.

Joo, saattoi olla vaikka miten erityislapsi mutta yksinään ainakin oli liikkeellä.

Ja ei, pojan ei oo pakko pukeutua vain siniseen jne, mutta kukkamekko, kouluikäisellä, julkisella paikalla, ja perse vilkkuu kun ei ole pöksyjä sen alla? Joku raja hei.

• Tykkää
Reactions: Tapiontytär
[QUOTE="Heleen";26847029]Joopa joo ja koulukiusaajamammat taas nauravat joukolla. Mitäs jos se olikin iso klitoris eikä pippeli? Meitä ihmisiä kun on monenlaisia ja myös monenkokoisia[/QUOTE]

Mulla on 2 poikaa, oletan että erotan pippelin ja pallit isosta klitoriksesta :xmas:

Ja oli mikä oli, etupylly tahi alanenä, niin ei kouluikäisen tai pienemmänkään lapsen kuulu alapää paljaana julkisilla paikoilla liikkua. Ties mitä hulluja vielä houkuttelee peräänsä.

Mitä helvettiä?! :D

Mä näin muuten muutama viikko sitten sen Ruun, jos joku muistaa hänet, oli Perhe-lehdessä hänestä ja vanhemmistaan -Sudesta ja Ketusta- juttua.
Olivat aika massasta poikkeava näky, siinä oli siis Ruu ja Susi.
Se jäi mieleen, et Suden nahkarotsissa oli kirkkoveneen kuva ja luki suurella et "SEKSUAALINEN RUUMIS".
Erikoisia tosiaan, jos joku kyseisen tapauksen muistaa.

"Heleen"
Toivottavasti oli joku vedonlyöntijuttu. Meinaan muuten tuo lapsi tuskin tulee säästymään pilkalta ja raa'altakin kiusaamiselta :|. Joo, on väärin kiusata, mutta lasten maailma osaa olla julma, ja se miten suurta erilaisuutta lapset ymmärtää on rajallista.
Olet aika tekopyhä, kun itsekin tulit heti nettiin kertomaan tuosta mekkoon pukeutuneesta pojasta ja pyörittelemään haukkuen silmiäsi

[QUOTE="Heleen";26847225]Olet aika tekopyhä, kun itsekin tulit heti nettiin kertomaan tuosta mekkoon pukeutuneesta pojasta ja pyörittelemään haukkuen silmiäsi[/QUOTE]
Paitsi että en ole a) haukkunut, b) pyöritellyt silmiäni tai c) edes nauranut.

Hämmästellyt ja pohtinut vaan.

Joku toki sanoisi, ettei edes huomaa koko asiaa. Ettei ko. näyssä ollut mitään erikoista, ei mitään miettimisen arvoista. Mutta mä väitän, että se ihminen teeskentelee.

• Tykkää
Reactions: Lentokala
erffre
Mitä helvettiä?! :D

Mä näin muuten muutama viikko sitten sen Ruun, jos joku muistaa hänet, oli Perhe-lehdessä hänestä ja vanhemmistaan -Sudesta ja Ketusta- juttua.
Olivat aika massasta poikkeava näky, siinä oli siis Ruu ja Susi.
Se jäi mieleen, et Suden nahkarotsissa oli kirkkoveneen kuva ja luki suurella et "SEKSUAALINEN RUUMIS".
Erikoisia tosiaan, jos joku kyseisen tapauksen muistaa.
"Olen käynyt tartuntatesteissä useampaan otteeseen ja saanut puhtaat paperit, enkä ylipäänsä katso vakavien, hoitamattomien tartuntojen olevan erityisen todennäköinen riski suuntaan tai toiseen omassa elinpiirissäni (vaikka suhtaudun toki vakavasti testaamisjuttuihin ja riskitietoisuuteen) — mut sen sijaan ei-tarkoitetut hedelmöittymiset on huomattavasti todennäköisempi juttu. Ja tiedän miten raskasta mulle on edes puolivillainen yhden jälkeläisen huoltajuus — ja toivoisin pääseväni pian tilanteeseen jossa voin käyttää suuremman osan vapaa-ajastani ilman että minun tarvitsee katsoa lapsen perään ja huolehtia tästä. "

"Huomaan että mua “masentaa” nykypäivänä ennen kaikkea se jos mä rupean miettimään sitä, minkä mä haluaisin elämässäni olevan toisin, ja mikä sille on esteenä. Tyttöjuttuja siis ennen kaikkea. Mut silloin kun onnistun ne unohtamaan joksikin aikaa, mielialani ja oloni yleisesti on paljon parempi."

"Ei-niin-mieluisia ajanvietteitä.
Tyypillisesti — mut ei aina ja kaikissa tapauksissa! — enemmän rasittavalta kuin mieluisalta tuntuvia ajanvietteitä

"Lapsen kanssa ulkoileminen, leikkiminen, askartelu, lukeminen ja muu touhuaminen ja harjoittelu.
Käsityöt, lähtökohtaisesti. "

Luin tuon Suden kirjoittamaa blogia. Pari mainintaa tästä lapsesta ja neekin negatiivisia kun ei jaksais hoitaa, ei pääse mihinkään sosiaaliseen toimintaan mukaan kun täytyy olla lapsen kans kotona. Mun käy sääliksi tyttöä.. :(
Isää ei ainakaa blogin mukaan niin kiinnosta tyttö, jonka huoltajuus hänellä on, vaan kokee tytön ja tytön hoidon taakaksi, hidasteeksi ja rasitteeksi..

Yhä elämme... minäkin---

Yhteistyössä