ddddd
Kyllä ihan takuulla puhuu, vielä rumemmin kuin netissä.Eikä kukaan puhu toisista noin ulkomaailmassa. Mä en käsitä miten ilkeitä ihmisistä tulee netissä. Tuntuu pahalta.
Kyllä ihan takuulla puhuu, vielä rumemmin kuin netissä.Eikä kukaan puhu toisista noin ulkomaailmassa. Mä en käsitä miten ilkeitä ihmisistä tulee netissä. Tuntuu pahalta.
Onneksi ei kaikista. On paljon empatiakykyisiä ja hyvät käytöstavat omaavia ihmisiäkin, jotka eivät hauku ketään netissä. =) Suurin osa käyttäytyy jokseenkin asiallisesti. Jos kokee tarvetta ilkeillä netissä, on itsellä paha olla tai sitten on vain olemattomat sosiaaliset taidot.Eikä kukaan puhu toisista noin ulkomaailmassa. Mä en käsitä miten ilkeitä ihmisistä tulee netissä. Tuntuu pahalta.
Todella harvoin päin naamaa. Iso osa suht pienistä lapsistakin jo tietää, milloin kuuluu olla hiljaa. =)Kyllä ihan takuulla puhuu, vielä rumemmin kuin netissä.
Näimpä. Harvemmin kukaan tule kaupungilla vastaan ja hauku porsaaksi.Todella harvoin päin naamaa. Iso osa suht pienistä lapsistakin jo tietää, milloin kuuluu olla hiljaa. =)
Usein. Tässä piirissä.Todella harvoin päin naamaa. Iso osa suht pienistä lapsistakin jo tietää, milloin kuuluu olla hiljaa. =)
Eipä. Tervetuloa meidän kaveripiiriin :/Näimpä. Harvemmin kukaan tule kaupungilla vastaan ja hauku porsaaksi.
Ystävällisyyttä ihmiset. Kukaan ei halua että tuommoisia itsestään sanotaan.
No ei kyllä uskois oikeesti vaikka, et vanha ookkaan Ihanaa, kun äiditkin pitävät itsestään huolta..Marraskuussa täytän 33v ja juu, neljä lasta löytyy
Juu kyl sitä ainakin oon yrittänyt pitää huolta myös itestäni lasten keskelläNo ei kyllä uskois oikeesti vaikka, et vanha ookkaan Ihanaa, kun äiditkin pitävät itsestään huolta..
Sopii sulle hyvin kylläTuli Lode mieleen mun entinen tukka mitä mulla on niiiin ikävä
katso liitettä 16688
katso liitettä 16686
Pitäiskö värjätä...
Uuh, taas tuo hymy <3
Nätti ja kauniit silmät!Piti mennä toukokuulle, että löytyi edes jonkulainen kuva.
Minä ja nenä.
Tää on niin hyvännäköinen tää likka!
Mmm... tumma kaunotar!Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26836280:
Vau!