Hakutulokset

1. A

Ovis ja alkoholi?

Ei ole mitään merkitystä =) Ei ois suomessa vauvoja, jos muutama siideri vaikuttaisi sitäsuntätä lasten saantiin :D Onnea yritykseen, pari siideria voi jopa rentouttaa rakastelemaan!
  2. A

PERTRIPTYL

kun viimeksi söin peratsiinia sitä ei saanut käyttää imetyksen aikana tai ei suositeltu kun aiheuttaa vauvalle jäykkyyttä.ja pertriptylissä on yksi sama lääke osa....mutta riippuu varmaan kuinka suuren annoksen sitä ottaa jne.itsellä sama kysymys, mutta mulla ei ole oikein maitoa tullut vauvalle...
  3. A

Pelkään näitä pakkoajatuksia....

mulla on pelottavia mielikuvia juuri sekoamisesta...nyt olen siis raskaana.ja viime raskaudessa oli masennus ja pelot juontuu nyt sieltä huh.pääseekö mielikuvista koskaan...lääkkeenä minimi lääke
  4. A

Psykoosin kokeneita

ja eikö nuo kummat ajatukset ja pelot voi laittaa myös hormoonien piikkiin ja jos itsellä joku aikasempi pelko takana.kaikillahan on kummia ajatuksia välillä ja pelkoja.,varsinkin raskaana....itse sairastin masennuksen viime raskaudessa,nyt pelkään masennuksen uusimista siitä minulla johtuu...
  5. A

muka masennus, hah!

valitettavasti et tiedä masennus sairaudesta mitään
  6. A

PERTRIPTYL

ja voihan se olla että viha vaan tosiaan kuuluu sinun masennukseen.kuten kuuluu minunkin.ja olethan sinä varmaan tosi väsynyt kaiken prosessin keskellä,se pitää muistaa joten viha on ihan luonnollista. eka lääke ei heti oikeastaan saa minkäänlaisia oireita.yölääke vaikuttaa hyvempään uneen ja...
  7. A

PERTRIPTYL

kiitos kysymästä.ei väsytttänyt kai kauheasti.vaikka en kyllä paljon sillon touhunnut muuta kuin makoilin....mies hoiti lapsen ja laitto ruuat.sitten oli ihana huomata eräänä päivänä että ajatukset oli rauhottuneet ja mieli oli selkeä.pikku hiljaa vasta voimat palautu.suurin apu oli kun pelot ja...
  8. A

PERTRIPTYL

ja muuten jännä juttu mulla oli samankaltaisia oireita tuo hermostuneisuus on aivan kamalaa,ja kun tarkkaa koko ajan itseään.ajatukset vaan itsessä.mutta kun huomaat että hermostuneisuus hellittää lääkkeen myötä. ei tarvi enää niin kontrolloida itseäsi.toivottavasti oli apua...
  9. A

PERTRIPTYL

niin lääkeestä ei tule pöhnää seuraavalle päivälle.lääke vaan selventää ajatuksia antaa hyvemmän unen ja virkistyt.siis masennus poistuu.alussa olo voi huonota mutta auttaa kyllä jo viikossa jonkun verran.lääke tasapainon ottaa kahessa viikossa.ole rohkea.minkälaisen annostuksen lääkäri...
  10. A

PERTRIPTYL

kiitos kysymästä.kun alotin lääkkeen olin niin tuskanen että olo oli muutenkin kaamea.lääke vaikutti lamaannuttavasti alkuun.ajatukset rauhottu jne.iltasin nykyään otan kun menen nukkumaan ei tarkkaa aikaa....lääke vaikuttaa siten että hiukan "lamaannuttaa tai rauhottaa".mutta olo ei...
  11. A

PERTRIPTYL

ole rauhassa.aloita lääke pian sillä se vaikuttaa melko pian.lääke mulla myös aikanaan unettomuuteen ja masennukseen.lääke rauhottaa levottomuuteen jne.
  12. A

Toipuminen masislääkkeillä...

kaipa voi olla myös niinkin että kun toipuu masis lääkkeellä joskus joutuu lääkettä lisäämään.itse olen ollut pienellä lääkityksellä ja nyt kun raskaana voi olla että lääkettä hiukan nostetaan.voimia sinnepäin!
  13. A

pelot

onko muilla mammoilla pelkoja odotusaikana,hassu kysymys...monilla on mutta minkä sorttisia?itselläni oli masennusta viime raskaudessa.nyt huomaan olevani ahdistunut ja tarkkailen itseäni....pelkään kai masennuksen uusiutumista.
  14. A

Psykoosiin joutumisen pelko

ja monesti väsyneenä on pakko ajatuksia ja sitä pelkoa että satuttaa toista.kyllä masennuslääkekin vaikuttaa pelkoihin ja ei masennus siitä pahene kun löydetään sopiva annos!ole turvassa selviät kyllä
  15. A

Msennuksen kirjavat oireet?????

on niin tärkeää itse voida hyvin.
  16. A

masennuslääke raskauden aikana

mun lääkitys ollut jo ennen raskautta.ei sitä ole huono jos masentuu.jotkut vaan ovat alttiimpia sille kuin toiset.
  17. A

muuten se nostaa kyllä sun mielialan kohta"normaaliksi",älä säikähdä alkuoloja.
  18. A

heu neitonen!se voi alussa tuntua tönköltä, muistaakseni, mutta ole vaan reipas ja se kyllä tasottuu viikon kahen kuluessa. minkälainen annos sulla menee,jos saa kysyä? ja hyvä että saat nukuttua hyvin. ollaan rinta rinnan ja kirjotellaan. palataan taas asiaan. :flower: ps.kohta et huomaa...
  19. A

ps.ole turvallisella mielellä aloitusoireet eivät ole pahat...huomaat kun olosi helpottuu :flower: :hug:
  20. A

kiitos kysymästä.mun annos on yksi tabletti yöksi 2mg/25mg.mutta olen ottanut myös kahta.rv on nyt 9 että alussa ollaan.sanoivat teratologisessa että ei ole vaikutusta vaikka ottaisi ne neljä mitkä määrättiin silloin kun sairauteni oli pahimmillaan.siis sikiöön ei vaikutusta. mulle oli helpotus...

Yhteistyössä