Hakutulokset

1. A

masennuslääke raskauden aikana

muuten mullakin oli viime raskaudessa lääkkeenä peratsin mutta raskauden jälkeenkin olin kumman väsynyt ja ajatukset kiersi,joten vaihdettiin tuohon pertriptyliin joka siis vaikuttaa myös masennukseen
  2. A

kiitos kysymästä.ei mielestä väsyttänyt lääke kun aloitin .olin silloin todella väsynyt masennuksen takia.kun ajatukset ja paniikit rauhottu,pikemminkin tottakai tasaannuin ja virkistyin. teratologinen keskus sanoi että lääke on turvallinen.oma lääkäri sano että vain yksi tabletti annostuksella...
  3. A

olettako käyttäneet lääkettä raskauden aikana?mulla menee keskivaikeaan masennukseen pertriptyl,sanoivat lääkäri ja tertologinen keskus että lääke turvallinen.silti pelottaa että vaavi sairastuu,mutta olen koklannut nyt pienemmällä mahdollisella annoksella,välillä olo hermostunut.
  4. A

Lapsienne kokonimet.

\ Suvussa on kyllä ollut sellanen perinne.Ei meillä kyllä ollut aikomusta jatkaa sitä,mutta näin kävi :)
  5. A

Lapsienne kokonimet.

heei! Meillä asustelee Janita Ida Karoliina (7v) Petra Rosa Carita (pian 5v) Jessika Ada Kristiina (4v) Arttu Joona Mikael (4kk) Mä luulen,että lapsiluku on täynnä nyt,mutta empäs tiedä huomisesta :D Jos vielä tyttö tähän perheeseen tulle,niin mä tungen nimeen Jenny :) Mies on sitä nimee...
  6. A

Perheitänne :D

Mooi! Mie oon 28v ja mun mies 30v. Meillä on 4 lasta. Koulun aloittanut 7v. Janita,pian 5v Petra,huomenna 4v Jessika ja 4 kk poitsu Arttu. Pieni chihuahuan pentu meillä myös.Tämä pikku Roosa-koira on 3 kk ikäinen :heart: (Tiedän,Ronja on ihmisen nimi :))
  7. A

1-vuotiaan seksuaalisuus

Seksuaalinen kehitys tapahtuu askel askeleelta Lapsuusikä Ihminen on seksuaalinen olento syntymähetkestä kuolemaansa asti. Jo raskauden alkuhetkillä määräytyy se tuleeko meistä tyttöjä vai poikia, miehiä vai naisia. Lapsuudessa opitaan luottamaan. Lapsena kehittyy perusluottamus ja...
  8. A

Myyrmäki ja lähiympäristö!

Moi! Täällä äiti 29 ja tyttö heinä-04. Asutaan Martinlaaksossa. Sähköpostia voi laittaa aamuvalo@netti.fi

Yhteistyössä