Hakutulokset

1. A

TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

Huomenta, Ihan ekaksi tammimasulle jaksamista raskausmyrkytyksen kanssa. Mulla esikoisen loppuraskaudesta oli samoja ongelmia, mutta sen jälkeen ei tila ole onneksi uusiutunut. :hug: Kotiintulovaatetuksen kanssa passailen Kirppusta. Lämminhän sitä autossa on ja nämä toppapuvutkin on...
  2. A

:heart: :heart: Onnea Copacabana pienestä pojasta :heart: :heart: Sashalle myöhästyneet syntymäpäiväonnittelut ja onnea kotiutumisesta :) ( . ): Kävin eilen lenkillä ja sen jälkeen tein vähän joogaa ja venyttelyä kun selkä oli jumissa ja jumppa yleensä helpottaa siihen. Vähänkös sitten...
  3. A

Perjantaita! Ihan ekana kaikille flunssasta kärsiville pikaisia paranemisia. Koputan puuta kun meidän pesue on pysynyt terveenä viimeisen kuukauden ajan kun koko alkusyksy menikin sitten sairastaessa. Muistakaahan muuten mammat treenata noita lantionpohjanlihaksia niin ei sitten jää/tule...
  4. A

Rakuuna: komppaan MaMaa eli selällä oloa ei "suositella" kun silloin istukan verenkierto voi heiketä hetkellisesti koska kohtu painaa tuossa asennossa isoja verisuonia. Itsekkin herään melkein joka yö siihen kun nukun selälläni ja tuskin mitään haittaa tuosta vauvalle on. Jos vauva joutuu...
  5. A

BabyP bongasin eilen meidän paikallisesta cittarista tota sun himoitsemaasi bataattivuokaa taisi olla merkiltään Saariosta joten saapi sitä :) Ette usko mitä minä menin tekemään tänään vissiin noissa täälläkin mainituissa hormoonihäiriöissäni. Olin varannut ajan täksi päiväksi...
  6. A

Iltoja! Tuttelimui mulla on kanssa sama juttu noiden syömisten kanssa kun sullakin. Tavallinen ruoka ei mene sitten millään alas. Salaatit, rahkat, hedelmät yms. raikkaat ja kylmät ruoat maistuvat kyllä sitten paremmin kuin hyvin. Joo ja makeat syömiset kuten pulla, jäätelö ja kahvikin, jota...
  7. A

Ja näköjään karkas taas vähän mopo käsistä noiden tummennusten kanssa :kieh: :kieh:
  8. A

Sashalle ja Hemulille jaksamisia. [/b]Ihmisten tuijottelusta itse en ole moista huomannut. Masu on mullakin niin pieni, ettei se varmaan paljoakaan ulkovaatteissa ulkopuolisille näy. Lähinnä minäkin näytän vaan hyvinsyöneeltä varsinkin tuon keskivartalon osalta. Joululahjoja[b] en ole...
  9. A

Sateista joulukuuta meiltäkin. Miehen naama meni muuten aamulla vähän pitkäksi kun sanoin sille herätessä, että ei voisi uskoa, että meille syntyy vauva ensikuussa. Ei ole ollut sekään ilmeisesti ihan tasalla tästä nopeasta ajankulusta :whistle: :whistle: Minä en ajatellut myöskään...
  10. A

TAMMIKUUN TOIVOT marraskuussa

Anar kyseli lasten kasteajankohdista. Meillä ykkönen oli 3viikkoa, kakkonen 1,5kk , kolmonen 4viikkoa ja nelonen 2kk kun heidät kastettiin. Ollaan vähän jouduttu miettimään noita ristiäisten ajankohtia kun kummankin suku asuu niin kaukana. Eli vähän sen mukaan ollaan menty miten sukulaiset ovat...

Yhteistyössä