Hakutulokset

1. A

TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

Morjens, Runttipullalle jaksamisia flunssan taltuttamiseen. Lappitarelle jaksamista juhlien kanssa. Emmylle onnea eräpäivän saavuttamisesta. Mielialojen vaihtelusta on ollut puhetta. Mulla on ollut nyt sen osalta menossa selkeästi rauhallisempi kausi. Osittain varmaan johtuen tästä...
  2. A

Onnea Töyhtö poikasesta :heart: Kiitos kaikille jotka kommentoitte mun kysymykseen noista vauvan liikkeistä/tuntemuksista. En kyllä edelleenkään mene vannomaan, että vauva rt:ssä olisi. Enemminkin majailee jotenkin poikittain, pää tuntuisi olevan tuossa mun vasemman nivustaipeen päällä...
  3. A

Tervehdys, Ei olisi kyllä aamulla pitänyt mennä kehumaan virkeää oloa sillä iski nimittäin tuossa puolenpäivän kieppeillä sellainen väsymys ja päänsärky, että oli ihan pakko mennä tunnin tirsoille. Olo kyllä helpottui, mutta toivottavasti tämä ei nyt kostaannu iltakukkumisella. Lappitar...
  4. A

Huomenta, :heart: Onnea Janttu tytöstä :heart: Lappitar taisi päästä tositoimiin. Sairaalakassia en pakkaa kun vasta juuri ennen lähtöä. Lähes kaikki sinne kuuluvat tavarat ovat käytössä ja luotan siihen, että niin kiire lähdöstä ei tule, ettenkö pakkaamista sitä ennen ehtisi tekemään...
  5. A

Ihan ekana Lappitaralle onnea matkaan, vaikka tuskin enää olet tätä lukemassa. Emokselle pikaista paranemista ja Tuulialle onnea tyttärestä :heart: :heart: . Meillä on käytetty alussa sekä pampersin että liberon vaippoja ja sitten myöhemmin olen käyttänyt noita Lidlin vaippoja kun vauvan...
  6. A

Tervehdys, Ei mennyt viimeyökään meikeläsen kohdalta ihan putkeen :kieh: . Osittain tämä oli kyllä ihan omaa syytänikin kun nukuin illalla vajaan tunnin päikkärit ja sehän tietty kostautui niin, etten saanut unta kun vasta kahden maissa. Seiskalta sitten kömmin vessaan ja sitten loppuaamu...
  7. A

Kiitos Johjo uudesta pinosta ja Daizzille lähettelen supistuksia. Tuohon synnytysajankohtagalluppiin en valitettavasti voi kommentoida kun käynnistyksen kautta on kaikki synnytykset hoidettu. Päivä on ollut jotenkin pitkä kuin nälkävuosi. Kaapitkin ovat edelleen pullollaan kaikkia...
  8. A

TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

Mukavaa alkanutta vuotta kaikille :wave: , Meilläkin meni eilinen ihan suunnitelmien mukaan. Alkuillasta lapset kävivät miehen kanssa katsastamassa raketteja ja sillä aikaa minä laittelin ruokia valmiiksi. Käytiin saunassa, syötiin ja katsottiin vuorotellen telkkaria ja rakettien pauketta...
  9. A

Terppa :wave: Kaupasta kotiuduttu. Meinasi mennä kyllä vituralleen koko reissu kun ensiksi piti pysähtyä kolmessa eri kaupassa etsimässä juuri niitä tietynmerkkisiä kakkosen toivomia sipsejä ja tähtisädetikkuja. Jos ei olisi ollut mies mukana juoksemassa kauppaan, niin olisi kyllä minun...
  10. A

Huomenta :heart: Onnea JennaKä :heart: Meni yö sitten vähän pipariksi. Nukkumaan kömmin vasta lähempänä 01.00 ja 05.30 heräsin vessaan ja sen jälkeen ei uni enää tullutkaan vaikka reilun tunnin yritinkin sängyssä sitä hakea. Koko muu perhe vetelee edelleen sikeitä, joten etsiydyin sitten...
  11. A

Tervehdys :wave: , Mimssu kyseli liikunnasta. Minä olen pyrkynyt liikkumaan sellaiset 5x viikossa. Jumpalla käyn 2-3x/viikko, kotona jumppailen myös (lähinnä joogaa ja venyttelyä) ja sitten 2-3x viikossa käyn lenkillä taikka uimassa. Ohjaamassa en ole käynyt kuin 1-2x viikossa ja silloinkin...
  12. A

:heart: Onnea Sasha :heart: Hammaslääkäristä kotiuduttu. Onneksi ei ollutkaan mikään kummoinen reissu kun kuulemma nykyisin kaikilta otetaan rtg-kuvat tarkastuksen yhteydessä ja raskauden takia sitä ei multa voitu ottaa, joten tehtiin vain pikainen lohjenneen paikan korjaus ja uuden ajan...
  13. A

:heart: :heart: Nippanapalle onnea vauvasta :heart: :heart: Jantulle onnea matkaan :wave: . Omaa ( . ) heti kärkeen. Kuopus kömpi yöllä mun viereeni nukkumaan ja en sitten millään jaksanut lähteä kantamaan häntä omaan sänkyynsä. Tästä on nyt saldona huonosti nukuttu yö ja kipeä selkä...
  14. A

Sunnuntaita, Ihan ekanaRakuunalle jaksamista murtuneen kylkiluun kanssa. Multa murtui kanssa kylkiluu muutama vuosi sitten eikä tosiaan ollut mikään kiva "vaiva" parannella. Mulla muuten auttoi yskiessä kun "halasin" isoa tyynyä silloin kuin oikein yskitti, ei päässyt kroppa hytkymään ihan...
  15. A

:heart: :heart: NullPoints onnea pikkuisesta :heart: :heart: Omaa napaa: jotain nestemmäistä lirahteli tossa alkuillasta pöksyyn. Laitoin siteen ja aavistuksen vaaleanpunaiselta se näytti :whistle:. Ei muita tuntemuksia, joten jään seurailemaan tilannetta. Ei kai se lapsivettä tässä...
  16. A

Leppoisaa lauantaita, Aamupalapöydässä istun ja tuhoan samalla loppuja luumurahkan rippeitä. On tosiaan vähän venähtäneet tämän lomailun myötä meidän aamut kun lapsetkin heräilevät vasta lähempänä kymmentä. En kyllä valita kun saan itsekkin nukkua aamulla pitkään eikä haittaa näin loma-aikaan...
  17. A

Tapaninpäivää täältäkin, Ihan ekana kaikille sairastelijoille paranemisia :hug: . Johjo ei se käynnistetty synnytys mitään kamalaa ole. Itsekkin koin sen hyvin kortrolloiduksi ja turvalliseksi tavaksi synnyttää kun kaikki seurannat yms. on siinä mukana heti alkumetreistä asti. Itseäni...
  18. A

Nullpointsille tsempit huomiselle :) . Runttipullalle halit :hug: . Ette voi uskoa. Meidän vajaan vuoden vanha jääkaappi-pakastin irtisanoi työsopimuksensa aamulla. Onneksi meillä on vastaava vanhempi systeemi autotallissa, joten sain kaikki pakasteet (joita siis riitti eilisen...
  19. A

Ja tämän jälkeen en kyllä enää koske noihin tummennuksiin enää koskaan :kieh:
  20. A

Aaton aatoa, Ekana kiitokset liivatevinkistä, kakkua pitäisikin kohtapuoleen alkaa tekemään. Siivoukset hoidettu tai imurointi ja strategisten paikkojen moppaus vielä tekemättä, mutta ne lupasi hoitaa mies kotiuduttuaan töistä. Pienten päikkäreiden jälkeen kannetaan kuusi sisälle...

Yhteistyössä