Hakutulokset

1. O

Graco Autobaby

Kokemuksia Graco Autobabysta? Mihin ikään asti mennyt tuo kaukalo? Kiitos vastauksista :flower:
  2. O

hyvinkään sairaala

Pelkästään hyviä kokemuksia. Itse tosin lähdin kotiin synnytystä seuraavana päivänä, koska vauva joutui lastenosastolle hoitoon moneksi päiväksi. Asuttiin niin lähellä sairaalaa, että halusin olla kotona. Joten osastollaoloajasta mulla ei juuri kokemusta ole. Kätilöt olivat todella mukavia ja...
  3. O

Miksi käynnistetty ennen l.a.?

Miksi synnytys käynnistetty ennen l.a.? Aloin miettimään asiaa, kun tuli mieleeni esikoisen odotusaika. Mulla oli todella korkea verenpaine ja prot. ym monta plussaa, mutta silti käynnistystä odoteltiin laskettuun päivään ja määrättiin vaan lepoa (joka ei auttanut yhtään) :whistle: Eikä...
  4. O

Erilaiset synnytykset??

Miten teidän synnytykset ovat eronneet ensimmäisen ja toisen välillä? Onko esim. eka jouduttu käynnistämään ja toinen olisi tullut ns. itsestään? =)
  5. O

Perheen koko ja lemmikkien lukumäärä?

Minä, mies, tyttö 2v3kk ja kaksi isoa koiraa. Toinen lapsi l.a. 17.10. :D
  6. O

Kaksi uroskoiraa

Afgaani ja villakoira :D Olen kyllä lukenut noista alistamis- ym jutuista, aloin vaan miettimään, että missä menee ns. terveen toiminnan raja... ;)
  7. O

Kaksi uroskoiraa

Hauska, mutta tosi juttu (sis. epätietoisuutta) Meillä kaksi uroskoiraa, 2v ja 4v. Nuorempi on jatkuvasti, varsinkin lenkkien jälkeen, vanhemman "elimessä" kiinni, lähinnä nuolee sitä. Välillä pojjaat myös ns. suutelevat, nuolevat toistensa kuonoja. ja kulkevat nenä toisen pyllyssä kiinni...
  8. O

Jo asian kokeneet, auttaisitteko NISKAPOIMUSTA?

Jännä juttu Maamikki tuon kaverisikin lääkäri, nimittäin meilläkin lääkäri sanoi tosi monta kertaa suosittelevansa seerumiseulantaa ja että menkää sinne jne. Kävin otattaa ne verikokeet, jännittää tosi paljon, mutta mitä on nyt kuullut teiltä ja muittenkin kommentteja, niin yleensä sieltä...
  9. O

Taaperogallub

Meillä tyttö 11kg450g ja 88,5cm pitkä. tyttö puhuu myös lauseita ja kiipeilee kiipeilytelineisiin. Viikko sitten oppi ajamaan pyörällä sisarusten perässä ja kyllä saa äiti melkeen silmät kiinni kattella tuota menoa =) Kauhean kova menijä pienestä pitäen.
  10. O

Teutonia Joe/Spiritx3

Kiitos Jaimie! Mutta nostan vielä :attn:
  11. O

Teutonia Joe/Spiritx3

Onko kenelläkään kokemusta kyseisistä yhdistelmänä? =)
  12. O

Linkkivinkki :)

http://www.flowgo.com/index.cfm Ihan lapsille sopivaa materiaalia :D
  13. O

Kevyet 3-pyöräiset rattaat?

Noi Quinnyn Speedi XS vaunut näyttää kyllä hyviltä. Onko kellään tietoa paljonko ne tarkalleen painavat ja paljon maksavat Suomessa?
  14. O

Onko muita kokemuksia? Itse asiassa meillä on jo kahdet vaunut, mutta tarvitsisin mahdollisimman kevyet rattaat siksi, koska joudun kuljettamaan rattaita kerrostalon portaita joka päivä. Vaunuja ei voi mihinkään jättää, joten ne on kuljetettava ylös asuntoon aina...Asumme siis toistaiseksi...
  15. O

Mitkä noista 3-pyöräisistä rattaista ovat kaikkein kevyimmät ja paljon painavat? Mitä maksavat? Rattaiden pyörien pitäisi kuitenkin olla sen verran isot, että niitä on helppo työntää kaupungissa, jossa ei ole joka paikassa sileä asfaltti. Mitä kokemuksia muuten on 3-pyöräisistä rattaista...
  16. O

suru:koiramme jouduttiin lopettamaan:(

Nvoi, otan osaa sydämeni pohjasta! Tiedän tasan tarkkaan, miltä tuntuu! Itsellä sama tilanne viime heinäkuussa, nuori koira ja sairaus vei hänet yht´äkkiä luotamme. Suru on edelleen suunnaton ja itkuttaa harva se päivä. Ei näitä asioita ymmärrä ne ihmiset, joilla ei itsellä ole koiraa. Ainakin...
  17. O

Soijamaitokorvikkeesta

Meidän vauva on myös maitoallerginen ja syö soijatuttelia. Meillä taas kakka on enemmänkin löysä kuin kova. Meidän vauva on niin moniallergikko, että ei voi syödä minkäänlaisia vellejä, joten siinä asiassa ei ole mitään vinkkejä. Eli meillä sitten syödään vain veteen keitettyä tattaripuuroa..
  18. O

Mitä hedelmiä allergiselle?

Olisiko vielä lisää vinkkejä? Lähinnä vielä kaipailen jotain, mitä voisin ostaa valmiina kaupasta, kun mennään jonnekin. Kotona kyllä mielellään teen itse ja kokeilinkin mm. melonia ja hyvin maistui. Ongelmana on vaan se, mitä valmista voisin ottaa kylään / matkoille mukaan? Taitaa kuitenkin...
  19. O

Mitä hedelmiä allergiselle?

Lapsemme (10 kk) on allerginen todella monelle ruoka-aineelle ja myöskään useat hedelmät, kuten banaani ja omena ei käy. Lapsemme ei myöskään pysty syömään riisiä tai maissia, joten mitkään riisikakut ei käy. Mikä hedelmä on sopinut parhaiten teidän allergisille lapsille? Entä onko kaupassa...
  20. O

VILJA ALLERGIAT?

Meillä on myös vilja-allergikko ja oireina on ainoastaan iho-oireita. Posket alkavat heti punottaa, jos syö viljaa ja myös silloin ennen diagnoosia punoittivat käsi- ja jalkataipeet. Vatsaoireita ei ole ollut.

Yhteistyössä