Hakutulokset

1. B

Tuplia odottavat LA heinä-joulukuun aikoihin 2013

Katrilli, tuo kuulostaa niin epäreilulta !! Mä oon itseasiassa pelänny just tuota samaa, mulla tosiaan mies on aina viikot reissussa ja 3- ja 2-vuotiaat kotona. Just juttelin miehen kans eilen ku saapu reissusta, et mulla on jo nyt (!) välillä niin kipeänä joka paikka ja tuntuu, et ei vaan jaksa...
  2. B

Onnea onnea paljon Miksa ! :) Ihan loistavaa, nehän oli kyllä hyvänkokoiset vauvelit ! JK, ihana kuulla että molemmat vauvat voi jo paremmin ! Toivotaan, että säkin pääset nuuhkutteleen vauvoja mahd pian.. :)
  3. B

JK, onnea onnea ja voimia, toivottavasti kaikki menee parhain päin niin pojilla kuin äipälläkin !! Ihan huikeaa, että viikkoja kertyi kuitenkin sen 29+, pitkään sitä jänniteltiin..mäki ehdin miehellekin puhua siitä, miten saa nostaa hattua teille kaikille, jotka ootte joutuneet lepoon pidemmäksi...
  4. B

Miksa, tuo sun masu on jotain ihan uskomattoman söpöä !! Just tuskailin tänään et miten ihmeessä mahanahka voi kestää sitä tuplien tuomaa masua..mut sulla onki tuommonen söpö kiva pikku masu..mistä noita saa ? :D Mä tilaan heti.. Kiva saada kuulla taas kuulumisia kaikilta, mä oon vähän...
  5. B

Juuni, olipa kiva kuulla kokemuksia !! Mulla on nyt itsellä niin vaikeaa, tänään odotin, että pääsisin neuvolaan ja kuulemaan, et masussa kaikki hyvin. Soittivat sit ja peruivat neuvolan, täti sairastunut. Onko muilla ollut koko ajan kovaa pelkoa ja jännitystä vauvojen hyvinvoinnista ? Mä...
  6. B

JK79 ,tsemppiä tsemppiä ! Toivottavasti pääset taas seuraavat 4vrk:tta eteenpäin ja kuullaan, et masuasukit on yhä edelleen masuasukkeja ! :) Mamacita74, IHANA kuulla yksikin tarina, jossa tuplakkaan on meneet loppuun asti. Mulla on jatkuva pelko, et onko kaikki hyvin kun kuulostaa, että on...
  7. B

Millaiset yhdistelmätuplat ?

Kiitti Maibei, nuo Bubleridet tulikin aika yllärinä.. :) Mut tämä auttoi, kiitos ! :)
  8. B

Millaiset yhdistelmätuplat ?

Mietiskelen tässä, että millaisia yhdistelmätuplia ootte käyttänyt pienillä kaksosilla ? Ora Landilla näyttäis olevan joku malli, jossa kaksoset vois olla samassa kopassa, Carenalla taas molemmille omilla vauvakopilla... Millaisia vaunuja teillä on ollut ja millaisia käyttökokemuksia ?

Yhteistyössä