Hakutulokset

1. E

Ruotsin taitoista tarvitaan kääntämään...

lähetän sinulle otteen poliisirekisteristä jos haluat, siitä saat tietää/lukea lisää?
  2. E

Ruotsin taitoista tarvitaan kääntämään...

vaikea käännettävä kun ei oikein tiedä mihin milloinkin viittaa, mutta suunnilleen näin: Kysy häneltä miten oli silloin kun isäni sai tulla ajamaan hänet puuhun, tai silloin kun yksi kaveri sai tulla minut hakemaan kun hän jahtasi (minua?) veitsen kanssa, tai uudestavuodesta 2003 kun hänen...
  3. E

ei jaksa enää

^ ei kovin nätisti sanottu, ottaen huomioon että ap:n kipu luultavasti on sitä luokkaa ettei aina hengitys kulje. Itselläni ollut niskassa välilevynpullistuma jolloin nieleminen sattui sormenpäihin asti, miltä luulet että tuntuu muutama kuukausi tuollaista kipua? Ei ole kyse "itsensä...
  4. E

ei jaksa enää

Uskon hyvin että itkettää, siinä on pitkä surutyö että edes suostuu hyväksymään sen ettei tule terveeksi. Itsekin neljän vuoden jälkeen teen kausittain surutyötä, paljon tässä menettää, kipuilussa, ei sitä voi toiselle selittääkään. Mutta, kuntoutua voi! Mikään tilanne ei ole toivoton, vaikka...
  5. E

Väsyneitä äitejä Turussa?

Kaipaisiko joku vauvan äiti joskus parin tunnin lepotaukoa esimerkiksi koliikki-itkuisesta vauvasta? Käyn usein Turussa niin että minulla on päivisin aivan liikaa aikaa jota kuluttaa, mielelläni heijaisin vauvaa tai lähtisin vaikka vaunukävelylle pariksi tunniksi. Olen päälle kolmikymppinen...

Yhteistyössä