Hakutulokset

1. K

Heinäkuun 2009 Helistäjät marraskuussa

Meille kolmas lapsi tulossa, laskettu aika 4.7.09. Pikkuisella tulee sitten olemaan 3- ja 5-vuotiaat isosiskot. Aika yllätyksenä tämä tuli, mutta kovasti on toivottu kuitenkin. Tällä hetkellä ei vielä juurikaan mitään oireita, paitsi rinnat on tosi kipeät ja vatsaa nipistelee koko ajan...
  2. K

Ystäviä Vihdistä !

Hei! Olen 27-vuotias 1,5-vuotiaan tytön äiti Karkkilasta. Toinen lapsonen syntyy maaliskuun lopulla. Mulla on päivisin auto käytössä, eli äkkiähän tästä Vihtiin huristaa. Kirjottele, jos kiinnostaa. Osoite on kaisa.pokka@helsinkilainen.com
  3. K

VIHDISTÄ KAVEREITA?

Hei! olen 27-vuotias 1,5-vuotiaan tytön äiti Karkkilasta. Toinen lapsemme syntyy maaliskuun lopulla. Olin tuossa jonkin aikaa töissä ja nyt taas jäämässä tytön kanssa kotiin. En hirveästi tunne täältä ketään ja seuraa kaipais, kun toisinaan päivät pitkiä tytön kanssa kaksin. Meillä on päivisin...
  4. K

Ystäviä Karkkilasta

Olen -78 syntyny melkein 8kk:n ikäisen tytön äiti ja olemme muuttaneet Karkkilaan Helsingistä 2kk sitten. Päivät on tosi pitkiä neidin kanssa kahdestaan ja tosi kovasti kaipaisin seuraa muista äideistä. Sillä ei oikeastaan ole paljonkaan väliä mitä tehtäis, lähinnä siis juttuseura olis kivaa...
  5. K

Äitejä kalliosta

Hei! Olen 26-vuotias ja päivät kotona kaksin 3kk vanhan tyttösen kanssa on toisinaan pitkiä. Esim ulkoiluseuraa kaipailisin muista äideistä Helsingistä, erityisesti kalliosta päin. Mulle voi meilailla osoitteeseen kaisa.pokka@helsinkilainen.com

Yhteistyössä