Heinäkuun 2009 Helistäjät marraskuussa

näin sunnuntai ei lauantai :headwall: viikonloput menee liian nopsaa :LOL:

rouva pikkumyy Me käytiin esikoisesta varsinais-suomen lääkäriasemalla kaarinassa ultrassa ja se makso kela korvauksien jälkeen joku 70 e nykyisin hinnasta en tiiä tästä aikaa siis pari vuotta, mutta oli tosi mukava lääkäri ja nykyään sillä on kuulema 4d vaikkakin ei siitä taida olla hyötyä näin alussa :heart:

tässä vielä linkki sinne sivuille

http://www.vslaakaripalvelu.fi/mambo4/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=13&Itemid=26

eipä näyttänyt hinnat olleen paljon muuttunut sieltä saatiin 5 kuvaa ja dvd:lle se ultra

:)

Iltapäivää tänne! :heart:
Missäköhän unessa olen ollut eilen, en ollut nähnyt ollenkaan Linneaborealiksen tekstiä, anteeksi!!Nyt sinut on lisätty, meitähän on täällä jo tosi mukavasti ja väki senkun lisääntyy! :heart: :headwall:
Witchi:: Tuohan olikin oikein edullinen, kiitos paljon tiedosta, muutkin täälläpäin asuvat saivat arvokasta tietoa samalla! :heart: :flower: Ompa niissä huima ero hinnoissa, minä olen ollut väestöliitossa ja siellä yli 120 euroa ja 1 tehty viime joulukuussa ja elokuussa tänä vuonna.

Nukuin päikkärit taas on virtaa!! :heart: :D

Minun takkiostokseni muuttui 2:neuleen ostamiseksi H&M:stä ja yhden T-paidan samasta paikasta, olivat 50% alennuksella;=))

Kivaa pvn jatkoa kaikille! :heart: :wave:

RouvaPikkuMyy:minä en ole käyttänyt vitamiinejä,rauta ei edes imeydy tapletteina.No kiva,että shoppailureissu oli onnistunut.
minttumaaria:kiitokset ja mukavia hetkiä Topin kanssa.
Mies pitää huolta mun linjoista :ashamed: ,mutta minkäs teet makeenhimolle :/ No jos se sais takottua järkee,etten ylenpalttisesti ala syömään.

RPM ollut taas reippaana. Mäkin jaksoin käydä salilla iltapäivällä, vaikka oli "hieman" vaikea vääntäytyä ylös sohvan nurkasta. Ei se auta kun jaksaa!

Mulla olis keskiviikkona jo neuvola. Antavat siellä sitten lähetteen ä-polille, jotta pääsen ultraan. Jänskättää. :heart:

Meille kolmas lapsi tulossa, laskettu aika 4.7.09. Pikkuisella tulee sitten olemaan 3- ja 5-vuotiaat isosiskot. Aika yllätyksenä tämä tuli, mutta kovasti on toivottu kuitenkin. Tällä hetkellä ei vielä juurikaan mitään oireita, paitsi rinnat on tosi kipeät ja vatsaa nipistelee koko ajan. Jännittää. Synnytyssairaalaa ei ole vielä päätettä. Aikaisemmin oon synnyttänyt kätilöopistolla, mutta saa nyt nähdä.

...että pysyykö pikkuinen masuasukki matkassa. Oireita jonkin verran ja + testiin pamahti to iltana. Laskettu aika siis 7.7 näillä näkymin. Perjantaina kuitenkin vuotelin jonkin verran. Alamasua nippailee jatkuvasti ja tekisi mieli kokoajan käydä tarkistamassa vessassa, että joko taas vuotaa. Vuoto kuitenkin sitten loppui ja olen aikasemmissakin raskauksissa vuotanut eri viikoilla...joten en vielä heitä kirvestä kaivoon.

Tässä vähän minusta:
Meille tulossa 9 lapsi ;) Ennestään 5 poikaa ja 3 tyttöä. Vanhin on 9v ja nuorin 8kk. Kaikki ovat "yksösiä"...kaksi kertaa on kaksoset ollut tuloillaan, mutta kummallakaan kerralla ei toinen ole selvinnyt. Minulla on joka raskaudessa ollut raskausajan diabetes...ja taas kun olen nippaillut verensokereita arvot ovat noususuuntaiset jo heti alussa...joten tod. näköisesti joudun aloittamaan piakkoin insuliinin...ja raskautta myös seurataan todella tarkkaan äippäpolilla. Olen iältäni 33vee ja olemme mieheni kanssa olleet naimisissa helmikuussa 10v. Olen ihan täpinöissäni. Raskaus on ihaninta (ja välillä myös kurjinta) aikaa elämässäni ;)

Mamma Muu ja pikkuinen 4+3

Myöhäisiltaa vielä kaikille, jos joku valvoo! :heart:
Kiva taas 2 uutta tullut, tervetuloa molemmille mukaan odottamaan kesävauvaa! :flower: :flower: Ja Onnea odotusaikaan samalla toivottelen kovasti molemmille! :saint: :heart:
Mamma Muulla ihana iso perhe, minä tykkään! :heart: Paljon lapsia ja tohinaa! :heart:

Kauniita unia kaikille! :xmas:

Nyt on aamu;=) :heart:
Huomenta kaikille! :flower:

Ja samalla ihanaa maanantai päivää jokaiselle, toisille työpäivää, toisille vapaapäivää ja varmaan jotkut äidit ovatkin kotiäitejä, mutta kaikille mukavaa päivää!

:heart: :wave:

Huomenet kaikille!
Uusille tarrasukkia mukaan myös.
Cassy:hienoa,että pääset keskiviikkona neuvolaan ja saat lähetteen.
Tänään ei olisi millään jaksanut nousta ylös,vieläkin aivan nukuksissa.
Eilen jaksoin tehdä kaksi pientä kävelylenkkiä.Tänään olis tarkoitus vahvistaa yläkroppaa.Viime viikon vuotojen takia,kun treenaus jäi väliin.
Mukavaa päivää kaikille =)

Huomenta kaikille!
Täällä on aamu alkanut isomman tytön viennillä päiväkotiin.On siellä osapäiväisenä lievän erityisyydensä takia (tarkemmin voin kertoa jos joku haluaa tietää vaikka yv:llä).
Etovaa oloa ja jatkuvaa väsymystä ilmassa, mutta onneksi pystyn jo jotenkuten syömään.Eli tästä mennään vain parempaan suuntaan.
Tänään ajattelin jo soitella neuvolaan ja varata ekaa aikaa.Tuttu terkka kun on.Samalla varaan isommalle tytölle 5v neuvola aikaa.Eli kaksi kärpästä samalla iskulla :)
Mutta nyt aamukahvia ja sitten siivoamaan.Pienempi tyttö tuossa katselee piirrettyjä joten saan siis siivota rauhassa :)
Oikein hyvää päivänjatkoa kaikille!!!

Pieni lenkki pikkusten kanssa tehtynä.Väsyttää aivan kaameesti :( Nyt ei kyllä ole kuvotusta juuri laisinkaan.
RouvaPikkuMyy/muut jotka käytätte vitamiinejä:auttaako ne väsymykseen?
Nyt tarvis jaksaa mennä siivoomaan.Pikkusille pistin filmin pyöriin.

Viikonlopusta "selvitty" täälläkin..Oli hieman ohjelmaa..ensin piti lauantai leipoa, ja sunnuntaina oli laukkukutsut ja tupa täynnä akkoja =) Kyllähän sieltä taas uus ihanuus löytyi :saint:

Tänään piti vielä testailla, ja dbest testiin piirtyi nyt yhtä vahva viiva kuin konrolliviiva...nyt en enää aio testata :saint:

Tervetuloa uusille :wave: kiva että porukka kasvaa :heart:

Meillä kanssa tulee aikas pienellä ikäerolla esikoine on puoltoista vuotias uuden tulokkaan saapuessa :heart: mutta niin oli toiveissakin että ois toisille sitten leikkitoverit..
Vitamiineja täälläkin popsitaan..olikohan se nyt multivitaa ja kalkkia..ei kyllä kauheasti ole apuja tuohon väsymykseen, mutta sehän kuuluu tähän..ja kestokrapulaa täälläkin podetaan..kyllä se sitten jossain vaiheessa helpottaa, varmaan..

Juups mutta eipäs muuta tällä erää :wave:

muoks.. ja piti vielä mainita että samoin kuin esikkoa odottaessa..hampaiden pesu aamusella saa yökkäys refleksin toimimaan..onko muilla..eli siis alkaa yökkäyttään kun harjaa hampaita, ei siis normaalisti niin käy..ihanaa :/

Noin..nyt sain soitettua neuvolaan.Ensimmäinen neuvola olisi sitten 24.11.Terkkarin mukaan laskettu aika olisi 6.7.09.Eli päivällä heittää yhden laskurin mukaan.Mutta jos tässä pitää vanhat merkit paikkansa niin synnytän parisen viikkoa etuajassa.Esikoisesta lähtien näin on ollut.Tiedä sitten mistä moinen johtuukaan.
Mutta nyt päivän toimien pariin.

Aamupäiviä melkein iltapäivää :LOL: ja tervetuloa taas taisi olla muutama uusi ja tarrasukkia
mä muistin väärin neuvolan soittoajan joten huomenna uudelleen :eek:
väsymys on väistynyt ja kahvikin menee alas eli aika samoilla linjoilla kuin esikoisesta kahvista en luovu vähennän vaan :p
Tarttis isompien lasten synttäreitä alkaa valmistelemaan ovat nyt perjantaina ja toinen kattaus lauantaina miehen esikoinen täyttää 10 ja meitin yhteinen täyttää 2
Ahneena ajattelin leipoa elämäni ensimmäiset täytekakut ja tietysti pojalle tarttis saada auton mallinen :LOL: minäkö kunnianhimoinen höh en ikinä :whistle:

tänään nökkönen on 5 viikkoa & 1 päivän

Mukavat maanantait kaikille ja kiva että uusia on tullut matkaan! :)
Ei auta kyllä vitamiinit täälläkään väsymykseen, ihan yhtä lailla tuntuu olo pöpperöiseltä ja nuutuneelta. Kahvi kyllä uppoaa täälläkin vielä ihan hyvin vaikka on pitäny vähentääkin mutta ei ihan kokonaan ole tarttenu luopua.
Onko kenelläkään muulla sellasia "omituisia" raskausoireita? esim mulla on joka raskaudessa tullut vähän väliä herpes huuleen tai johonkin kohti nenää, eka raskaudessa oli toisessa silmässä ja ihan vielä loppuajasta - tosi inhottavaa!
Ja eikö sitä jo nyt taas herpes ylähuuleen ilmestynyt :( Viime raskauden aikana jo neuvolassa terkan kanssa tätä ihmeteltiin että miten niitä yhtäkkiä alkaa tulla, kaipa se elimistö näin vaan reagoi :/ Toisaalta ompahan vissiin varma raskausoire :D
Hampaiden harjaus onnistuu ilman yökkimättä - ainakin vielä. :) Mutta mulla ei pahoinvointi ole missään vaiheessa kauhean vahvaa ollut joten voi johtua siitäkin ettei yökkäytä!

Hauskat päivänjatkot kaikille - nyt täytyy mennä syömään :p !

Alkuperäinen kirjoittaja katta2:
Mukavat maanantait kaikille ja kiva että uusia on tullut matkaan! :)
Ei auta kyllä vitamiinit täälläkään väsymykseen, ihan yhtä lailla tuntuu olo pöpperöiseltä ja nuutuneelta. Kahvi kyllä uppoaa täälläkin vielä ihan hyvin vaikka on pitäny vähentääkin mutta ei ihan kokonaan ole tarttenu luopua.
Onko kenelläkään muulla sellasia "omituisia" raskausoireita? esim mulla on joka raskaudessa tullut vähän väliä herpes huuleen tai johonkin kohti nenää, eka raskaudessa oli toisessa silmässä ja ihan vielä loppuajasta - tosi inhottavaa!
Ja eikö sitä jo nyt taas herpes ylähuuleen ilmestynyt :( Viime raskauden aikana jo neuvolassa terkan kanssa tätä ihmeteltiin että miten niitä yhtäkkiä alkaa tulla, kaipa se elimistö näin vaan reagoi :/ Toisaalta ompahan vissiin varma raskausoire :D
Hampaiden harjaus onnistuu ilman yökkimättä - ainakin vielä. :) Mutta mulla ei pahoinvointi ole missään vaiheessa kauhean vahvaa ollut joten voi johtua siitäkin ettei yökkäytä!

Hauskat päivänjatkot kaikille - nyt täytyy mennä syömään :p !

Tosta herpeksestä..mulla joskus tulee huuleen, jos mustapäätä puristaa..siss ärsytyksestä ja sit joskus menkkojen aikaan oli...mutta mie kiinnitin huomiota siihen just että esikoista odottaessa ei ollut yhtään herpestä...

Iltaa kaikille! :heart:

Työpvstä selvitty, sen jälkeen nukuin 1,5 h päiväunet :xmas:
Juu ei auta , vitamiinit , väsymys on pohjaton! :headwall: :D
No hyvähän se , että oireita löytyy. :heart:

Ihanaa iltaa kaikille :heart: :D :saint:

terve kaikille!
en taida vielä ihan uskaltautua tänne, vaikka 3 plussa testiä tehnyt olenkin. jotenkin ei vaan uppoa tajuntaan :D
mutta pitihän sitä se la käydä kurkkaamassa ja laskurin mukaan olis 16.7, tosin voi olla hiukan aikaisemminkin, kun en laskenut viime kierron tuhru päiviä alusta mukaan. eli nyt olis kp 26-29/25-29
koskahan sitä uskaltaa oikeasti innostua, sitten heinäkuussa? nyt kyllä väsymys ja pahoinvointi aallot vie osan innosta
:)

Yhteistyössä