VIHDISTÄ KAVEREITA?

• Viestiketjun aloittaja satu-s
  • Ensimmäinen viesti
satu-s
OLEN 25V KOLMEN LAPSEN ÄITI. LAPSET OVAT 5V TYTTÖ, 3V POIKA JA 7KK TYTTÖVAUVA. MUUTIMME TÄNNE VIHDIN KIRKONKYLÄÄN HEINÄKUUSSA JA KAIPAISIMME LEIKKI JA KAHVITTELU SEURAA. VANHEMMAT LAPSET OVAT OSAPÄIVÄHOIDOSSA OLLEET PARIN KUUKAUDEN AJAN. ITSE JO KUUDETTA VUOTTA KOTONA JA PÄIVÄT TÄÄLLÄ KOTONA TUNTUVAT PITKILTÄ KUN EI PÄIVISIN AUTOAKAAN OLE KÄYTÖSSSÄ. MUTTA JOS OLET SAMANLAISESSA TILANTEESSA JA KAIPAAT LISÄÄ KAVEREITA, OTA YHTEYTTÄ

:)

SATU

Hei!
olen 27-vuotias 1,5-vuotiaan tytön äiti Karkkilasta. Toinen lapsemme syntyy maaliskuun lopulla. Olin tuossa jonkin aikaa töissä ja nyt taas jäämässä tytön kanssa kotiin. En hirveästi tunne täältä ketään ja seuraa kaipais, kun toisinaan päivät pitkiä tytön kanssa kaksin. Meillä on päivisin auto käytössä, joten päästäis käymään sielläpäin. Jos siis kaipailet vielä seuraa, niin mailaile osoitteeseen : kaisa.pokka@helsinkilainen.com

-kata-

khf
heippa olen 31 vuotias äiti nummelasta neljännen lapsen la on 13.01.06 vanhimmat lapset on poika 11v ja tyttö 9v ja sit on tää nuorimmainen neiti maaliskuussa täyttää 3 vuotta. ois ihan kiva tutustuu taas uusiin äiteihin näin kun taas olen kotiin jäänyt joten jos uudet ystävät kiinnostaa pistä meiliä osoitteeseen kirsi.falck@luukku.com

Yhteistyössä