Hakutulokset

1. N

Joulukuun toivevauvat 2012 *Elokuussa*

Heii!! Kiva lukee hyviä ultrakuulumisia (toki tähänkin ketjuun mahtunut muutama todella surullinen tapaus) mutta jotenki lohduttaa että näin monesta odottajasta kuitenkin melkein kaikilla asiat on rakenneultrassa ihan niinku pitääkin. Meillä tuntui ekaa kertaa liikkeet masun päältä...
  2. N

Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

Jenksula: Mitään noin kamalaa ei saisi tapahtua kenellekkään. Tilanteesta entistä rankemman tekee teille edeltänyt lapsettomuus ja rankat hoidot. Olen todella pahoillani, en tiedä miten selviäisin tollasesta kokemuksesta. Voimia, jaksamista ja halauksia tilanteeseenne, jota kukaan muu ei voi...
  3. N

Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

Heippa! Itse olen kirjotellu tuolla facen puolella ja nyt tulin pikasesti lukemaan teidän muiden kuulumisia. Tervetuloa uusille, onnea kaikille kivoista ultrauutisista, ja kiri: sun tilanne on ollu todella vaikea, mut oli ihana lukea että toinen vauva saatiin pidettyä <3 jaksamista ja samalla...
  4. N

Joulukuun Toivevauvat 2012 *kesäkuussa*

Olen ollut facen puolella ja tääl käynyt vaan lukemassa, nyt pikaisesti halusin tulla toivottamaan kovasti voimia ja jaksamista kirille tollaiset uutiset on varmaan äärettömän raskaita ottaa vastaan, en pysty edes kuvittelemaan miltä susta tuntuu. Kaksosraskaudet on aina riskialttiimpia, ja olen...
  5. N

Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

Tervetuloa dzelli! Mua huolettaa hieman, kun nyt jo yli viikon oireet on olleet poissa ja ei vaan tunnu yhtään raskaana olevalta :/ tässä pähkäilen meniskö kuitenki viel ultraan mielenrauhan takia, mut vauhkoomistahan se on kun varhaisultrassa pari viikkoa sitten oli kaikki hyvin. En oo...
  6. N

Mosmos, iitu ja miwwi: minäkään en löydä sanoja. teidän tarinat on todella kurjia ja saa itsenkin miettimään meneekö sittenkään kaikki hyvin, keskenmenot vaan tuntuu olevan nii kovin yleisiä (omista kavereista kaikki paitsi 2 on kokeneet ensimmäisen kohdalla joko keskenmenon tai tuulimunan :/ )...
  7. N

Miwwi: Todella ikävää kuulla sinun uutiset. en tiedä miltä susta tuntuu enkä pysty edes kuvittelemaan, pidän kovasti peukkuja pystyssä ett jospa lääkäri oliskin oikeassa ja syke sieltä löytyisikin....niitä tapauksia kun kuitenki on (esim. ystävälläni, jonka annettiin monta viikkoa olettaa että...
  8. N

Heiii!! Oon kirjotellut tuolla facebook-ryhmän puolella, on siis jäänyt tää vähemmälle mutta kauheesti näyttää täällä olevan väkeä, kivaa :D (Moikka Kiri, plussailtiin samoihin aikoihin clomittarista :) ) Ciru: itse syön näitä Multi-tabs ' ja kyllä foolihappo vähintään kannattaa alottaa...
  9. N

Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

Kattikati: en usko että kukaan pahastui :) se on totta, että jos on normiraskaus niin ei se oo mitenkään pakollinen ja itse aion mennä oikeestaa ihan vaan siitä syystä, että monet kaverini ovat saaneet siellä jo tietää ettei sydän lyökkään :( jos jotain sellaista tapahtuisi minulle, haluaisin...
  10. N

Minsku: laitoin kans yksäriä fb-ryhmästä! Mä en oo noista katkaravuista ees lukenu, paitsi sit tietty jos söis iha tuoreita mut suomesta sellasia harvemmin saa! sattuvat yllättäin sushin rinnalla olemaan lempiruokaa, tarkistan neuvolassa asian vielä ens maanantaina. pissaaminen kestää...
  11. N

Kiitos kaikille nyt en huolehdi enää ja ultrassa kaikki sitten varmistuu!!! Futuremama todella ihania uutisia, onnea sylin täydeltä! Ja muille nautinnollista viikonjatkoa mammameiningeissä :rolleyes:
  12. N

Heippa! Ihanan vilkasta keskustelua täällä! Ja nii kivaa, kun ennen ollu tuolla lapsettomuusketjun puolella jossa toki tunnelma on hiukan alamaissa verrattuna näihin teksteihin :D Joo varhaisultran hinnat vaihtelee ihan paikan mukaan (itse oon käyny paljon yritysaikana ultrassa ku söin...
  13. N

(sain vinkin tulla tähän tuoreempaan ketjuun kun olin jo vastaillu siihen teidän edelliseen) Eli: Hei kaikille!!! Hyppään ikionnellisena vaikkakin vielä varovaisin mielin, tuolta Clomittarte 2012 pinkasta tänne. Yritys aloitettiin 2011 kesäkuussa ja monien mutkien (ovulaatiohäiriöt...
  14. N

Joulukuun toive-vauvat 2012

Hei kaikille!!! :D Hyppään ikionnellisena vaikkakin vielä varovaisin mielin, tuolta Clomittarte 2012 pinkasta tänne. Yritys aloitettiin 2011 kesäkuussa ja monien mutkien (ovulaatiohäiriöt, ylipitkät kierrot, miehen heikentynyt spermanäyte, 3 tuloksetonta clomife-kiertoa) kautta tapahtui ihana...
  15. N

Clomittaret 2012

Hei ihanaiset ja lämmin kiitos onnitteluista! Tuntuu vaa kivemmalta ja kivemmalta koko ajan ;) Another: mut saa laittaa plussanneisiin (apua en usko et se oon minä joka tätä kirjottaa) päivämäärällä 21.4. Kirille kans hurjat onnentoivotukset! Käyn täällä edelleen lukemassa kuulumisianne...
  16. N

Clomittaret 2012

Hei kaikille tasapuolisesti! vetäydyin taka-alalle viime kuussa, kun olin niin kovin väsynyt tähän kaikkeen, ja toistuviin pettymyksiin. Luin eilen ketjua läpi ja olen kovin kovin pahoillani teidän puolesta, joilla raskaus ei jatkunutkaan. Aniit ja P12: Tuntuu niin julmalta ettei sanoja...
  17. N

Clomittaret 2012

Ambrosia: mulla clomioireet alko heti sen jälkeen kun pillerit oli napsittu ja yöhikoilu oli oireista merkittävin. ovulaatiokivut oli paljon kovemmat kuin ennen clomeja, ja alavatsakipuja oli enemmän. Raita12: Tervetuloa! Sulla on raskas kokemus takana päin, ja toivon että clomit tois...
  18. N

Clomittaret 2012

ANIIT!!!!! IHANAA!!!!! teillä hirmupitkä odotus vihdoin palkitaan, olen todella iloinen puolestasi <3 Kiitos kaikille teille ihanille tsemppaajille jotka lohduttivat mua lauantaisen kirjoitukseni synkkinä hetkinä :/ Tänään alkoi vuoto eli mulla kans kp1 Jaksamista ja auringonpaistetta...
  19. N

Clomittaret 2012

Kuten vauvattomallakin, nyt tulee vaan itseä koskeva vuodatus!!!! Tänään testattu negatiivinen. Lämmöt laskeneet. Itketty. Taas. Tää tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta!!!! Miksei meille anneta lasta? Miksi meitä rangaistaan? Tuntuu niinku olis jossain vankilassa mistä ei ikinä pääse pois...
  20. N

Clomittaret 2012

10kaks ja Under: Voi itku!!!! ei oo kuitenkaan menkatkaan alkaneet? toivoa siis vielä on!! eihän plussa kaikilla tos vaiheessa näy (*toiveikas*) Magda: Ovulaatio on tapahtunut "kunnolla, jos keltarauhashormoniarvo on yli 25. itselläni oli kp22 viimeksi tulos 21, ja gyne sanoi että ovulaatio...

Yhteistyössä