Hakutulokset

1. N

Clomittaret 2012

Aniit (tai kuka tahansa joka osaa vastata) kyselinkin jo aiemmin, että missä vaiheessa saa mukaan irrotuspiikin? vai saisiko ihan vaan pyytämällä? viimeksi gyne sanoi että ei tarvi mennä verikokeelle vaikka olisin halunnut varmistaa irtoaako munasolu oikeasti. Nyt on kp34, ei kuulu tätiä ja...
  2. N

Clomittaret 2012

Jippii kaktuspiikki!!!!! Kyllä kuule asia taitaa olla niin että olet raskaana :D nimittäin vain hyvin harvoin raskaustesti voi näyttää minkäänlaista haamua, jos ei oikeesti ole raskaana. ovistesti on ihan eri juttu se näyttää usein haamuja, mutta neuvoisin näin: ota (jos testi viel tallessa)...
  3. N

Clomittaret 2012

Muakin vielä kiinnostaisi rouva rimpulalta ( ihana nimimerkki :) ) kysästä just tota että minä päivänä plussasit? ja oliko mitään oireita? Juudith : empä tiedä mitä oon sekoillut kun noi kp:t sulle ilmoitin, luulin että kysytään kierron pituutta eikä kiertopäivää :) mulla on tänään kp29, ja ei...
  4. N

Clomittaret 2012

Voi miten ihanaa kuulla plussauutisia!!! Sylin täydeltä onnea Rouva Rimpula :D kertoisitko vielä lyhyesti, oliko tämä kolmas kierto jotenkin poikkeava verrattuna kahteen edelliseen? koska kävit folliultrassa, ja miten ajoititte seksin harrastamisen sen jälkeen? voi että, jarrusukkia matkaan...
  5. N

Clomittaret 2012

Hellou kaikille Clomittarille!!! olen uusi tässä ketjussa ja uusi myös Clomien parissa, ensimmäinen kierto takana, uutta alotellaan ensi viikolla ellei ihme tapahdu :) Yritystä meillä ei oo takana vasta kun puoli vuotta, mutta kuitenkin ultrassa selvisi monirakkulaiset munasarjat + ohut...

Yhteistyössä