Hakutulokset

1. tytti

tyttäreni joutuu sydänleikkaukseen

Hei taas! Pikkuneidin sydänleikkaus meni hyvin, ja toipuminen on ollut tosi nopeaa! Kiitos kaikille jotka tsemppaili täällä, on se vaan ihme miten paljon vertaistuki antaa voimia :heart: Tyttöni on siis 3,5v ja hänelle tehtiin sydämmen eteisten välillä olevan reijän kirurginen sulku. Arpi on...
  2. tytti

kinuskikakkun täyte

\ Kerrotko vielä tuon suklaatäytteen ohjeen?
  3. tytti

kinuskikakkun täyte

Minkälainen täyte sopii kinuskikakun väliin?
  4. tytti

Mikä sai sinut epäilemään että lapsesi on erityislapsi?

Sanna: millälailla erilainen?! Kiitos jos vastaat!
  5. tytti

kiitos :hug: Laitoin itseni tonne kirjoille, toivotaan että sieltä tulee kohtalotovereita vastaan. Hyvää jatkoa!!
  6. tytti

voi kun oiskin katetrileikkaus, mutta kirurgisesti joudutan sulkemaan :'( Pitää vaan jaksaa pysyy ite vahvana, ni menee kaikki hyvin :heart: Mikä teillä ollut paranemisaika, keiden laspille on tehty avosydänleikkaus? entä miten kummassa saan mun ikiliikkujan pysymään lepäämässä, kun se on...
  7. tytti

Huoh. Otsikosta tulikin jo esille mikä painaa. Onko täällä muita sydänvikaisen lapsen vanhempia? Pieni tyttöni joutuu kohtapuoliin sydänleikkaukseen, ja huoli on kamala... Miten tästä selviää?
  8. tytti

keskenmenon jälkeen..

...kauanko kestää "jälkivuoto" keskenmenon jälkeen? Missä vaiheessa pitää ottaa yhteyttä lääkäriin?
  9. tytti

Kaikki kunnossa?

luin tässä vasta jostai et kohdun ulkopuolinen raskaus on muutamalla odottajalla vuodessa, et ei kovinkaan yleinen.
  10. tytti

lapsemme kuoli synnytyksessä

:'( en voinut muuta ku itkeä ku luin kaikki nämä menetykset... olen seurannut vierestä monen äitin ja isän tuskaa jotka ovat menettäneet lapsensa...se on sanoin kuvaamatonta. odotan itse kolmatta lastamme ja juuri tämä menettämisen pelko on koko raskauden ajan ollut mukana. toivon teille...
  11. tytti

olen ihastunut toiseen

aivan.. tuota mä oonki miettiny.. mies kyllä tietää et oon naimisissa ja lapsikin on. ongelmista enkä muustakaan perheeseemme liittyvästä ole hänelle kertonut! ja hän kyllä osaa puhua kauniisti =) sillä kai siihen sit niin helposti retkahtaa kun kotona ei puhuta eikä pussata. ehkäpä siis yritän...
  12. tytti

olen ihastunut toiseen

mieheen ja pahasti!! Oon kylläkin naimisissa ja meillä on myös lapsi.. yhdessä ollaan oltu miehen kanssa 6 vuotta ja viimeinen vuosi on tökkinyt pahemman kerran! kaikki mitä mieheni tekee ärsyttää suunnattomasti. asioista ei voida puhua kun ne aina päättyvät pahaan riitaan.. yleensä joka ikinen...
  13. tytti

mitä jos..?

Tästä on monenlaista käytäntöä. Osa lääkäreistä sanoo että luget voi lopettaa heti plussaan, toiset että annosta pienentämällä mennään viikko ja toiset että ultraan asti käytetään. Mitä lääkärisi sanoi ? Oma elimistö tuottaa jo raskauden alettua tarpeeksi keltarauhashormonia, tosin lisästäkään...
  14. tytti

kierukasta

Mulla taas niin pitkät langat, että luultiin et se on tulossa pois, mut kohiollaan oli
  15. tytti

Raskaaksi 37-vuotiaana??

itse totesin olevani raskaana 37. vuotis synttäripäivänä. Yllätys oli melkoinen, koska minulle oli tehty sterilisaatio 3 vuotta aikaisemmin. mutta järkytyksestä toivuttuani, sain sitten keväällä pojan, joka nyt on vuoden ikäinen.
  16. tytti

minkälaiset synttärit 7 v. täyttävälle

Meille tuli lastenjuhlakirja, josta meidän 7-v poika toivoi seuraaville synttäreilleen haamujuhlia. Koristuksena luurangon päitä naruun pujotettuna. Tarjolla popcorneja, missä seassa karkkimatoja. Muffinsi vuokiin tehtyjä leivoksia, joissa tomusokeri kuorutus ja päällä karkki hämähäkkejä ym. jne.
  17. tytti

Päiväkahviseuraa?

hohhoijaa.... EIKÖHÄN KAIKILLE JO TULLUT SELVÄKSI, ETTÄ TYTTI JA MIKA OVAT SAMA IHMINEN, JOKA VAAN PROVOSOI MUITA OMAKSI HYVIKSEEN(lapsenhoidon lomassa)...
  18. tytti

tunnetko itsesi vanhaksi

Kyllä tunnen, ensi viikolla täytän 36 v ja lapset 5 v ja 2 v. Mutta aiemmin jos olisin tehnyt, niin olisin varmasti yh. Nykyinen mies on vasta se oikea ja hyvä isä lapsille, että toisaalta kannatti odottaa ensin parempaa miestä.
  19. tytti

MINKÄ IKÄISENÄ

30 v esikoinen ja kakkonen 33 v, ja nyt riittääkin sitten!
  20. tytti

Onko muita masentuneita äitejä?

minun masennus alkoi vuosi nuorimman synnytyksen jälkeen.Diagnoosi on Burn out ja lievä masennus.Olen syönyt pari vuotta masennuslääkkeitä,enkä pärjäisi vielä ilman.Elämässäni on ollut paljon vastoinkäymisiä,joten menee aikaa parantumiseen.Mieheni ei hyväksy lääkkeitä vaan haluaisi minun...

Yhteistyössä