Hakutulokset

1. another

Clomittaret 2013

kiitos dots ja hydrangea :kiss: plussauutisia toivoisin pian lukevani teiltäkin :) ihmeiden aika ei ole ohi ;)
  2. another

Clomittaret 2013

moikka :wave: hurjan paljon on uusia palstalaisii tänne tullut, niin ette varmaan enää mua muista, mutta miehän olin pitkään aktiivinen tälläkin palstalla, kunnes jäin sit 7 turhan clomikierron jälkeen taustaileen parempia lääkkeitä ootellessa.. oon mie kuitenkin teidän juttuja lukenut lähes...
  3. another

Clomittaret 2012

ajattelin tulla sanomaan että minut voi nyt siirtää kesken kierron taustalle, oli joka tapauksessa tarkoitus aloittaa taukoilu ensi kiertoon kun siitä kierrosta on lääkkeetön tulossa.. mutta eilen sain niin kauheat itkukohtaukset ja tulin siihen tulokseen että kun tää näin pahaa nyt tekee niin...
  4. another

Clomittaret 2012

10kaks ole niin pahoillani teidän eron puolesta :( jospa kaikki vielä järjestyisi parhain päin! Luna82 kivaa jos siekin haluat päivitellä, voitte tosiaan hydrangean kanssa päivitellä, ei miun niin tartte ;D kun ajattelin jo pikkuhiljaa jättää tätä palstailua pois kun ensi kierrosta on...
  5. another

Clomittaret 2012

10kaks harmi kuulla jos niin huonosti menee :/ jospa se pian suunta muuttuisi parempaan... joko digin muuten teit? tikkerituulle [jos vielä tämän viestin saat] suuurrrrrkiitos listan päivittelystä, pelastit kyllä miut masennukselta kun alkoi tuo hoppa niin tökkiä, jospa se taas tästä ;)...
  6. another

Clomittaret 2012

keskiviikko 21.11 Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta Amalia89.......... kp53/28...............ya11/10................ 6.clomi+primo 10kaks...............kp33/32...............ya07/11..........6.clomi x2+pregnyl...
  7. another

Clomittaret 2012

10kaks joo kyllä tähän puuhaan tarvitaan kaksi :( valitettavasti oon alkanut miettiä samaa kuin sinäkin, että mitä tätä jatkaa kun toistakaan ei kiinnosta :(
  8. another

Clomittaret 2012

haluaako joku muukin alkaa päivitteleen tuota listaa? miulla edelleen on vähän aiheeseen kyllästyminen päällä...
  9. another

Clomittaret 2012

hannuliini mie ainakin kävin nyt kaksi ekaa käyntii naistentautien polilla yksinäni,sitten vasta inssin suunnitteluaika kun on niin mennään pariskuntana. mutta kai se tosiaan mukava ois jos mieskin mukaan pääsisi jo alusta alkaen ;) Pikkujellonalle plussatuulta ++++:whistle: onhan sen nyt...
  10. another

Clomittaret 2012

voi Djap, toivon niin kovasti että se hcg nousisi ja että kyseessä olisi vain myöhäisempi ovis ja siitä syystä myöhäisempi plussa.. *peukut ja varpaat pystyssä*
  11. another

Clomittaret 2012

hydrangea mie oon tosiaan tilannut sieltä amazonista noita 20 kpl pakkauksia ja kyllä ne hyvin on kestäneet, nyt siis eka pakkaus vasta menossa ja tikkujakin 5 kpl jäljellä.. uskoisin niitten sitten kestävän sen 20 käyttöä. sarppa pahoittelut huonoista uutisista :( kyllä varmasti on kauheaa...
  12. another

Clomittaret 2012

Djap oi mahtavaa :flower: :kiss: suuren suuret onnittelut :) ja toiselta sivulta luin että myös meidän listoilla taustalla oleva lumihiutale92 on plussannut! onnee siulle myös :)
  13. another

Clomittaret 2012

luna ja hydrangea kiitos särkylääkevinkeistä! kyllä on pakko jotain lääkettä ottaa kun mua sattuu jo pelkkä papakokeen ottokin niin kovasti! hydrangea mie tilailen siis amazon.co.uk -sivuilta cb digejä. siellä pystyy maksaan ihan tavan pankkikortilla kunhan tajuaa laittaa sen oman...
  14. another

Clomittaret 2012

hydrangea miulla on pcos. ja kyllä mie silti nuita digejä oon käyttänyt, oli miulla yhdessa kierrossa pregcheck-liuskatkin apuna, mutten mie oikein niistä viivojen tulkinnasta perusta. miehän sitten tilailen tuolta britanniasta noita digejä niin saa niitä halvemmalla.. oli muuten jännä ettei...
  15. another

Clomittaret 2012

hydrangea pakko sanoa että olen pahoillani, minullakin on samanlaisia kokemuksia jopa noista kalliista digitesteistä, olin siis toissa kierrossa niin varma oviksesta kun digi hymyili, muttei sitten uusi kierto startannutkaan ollenkaan vaan piti teroilla uusi käynnistää.. pikkujellonalle...
  16. another

Clomittaret 2012

amalia ei minun ainakaan tarvinnut taukoja pitää, nyt lähti 7. clomikierto käyntiin ja todennäkösesti jatkuu vielä hamaan tulevaisuuteen clomien syönti. että juu, nuissa on paljon eroja lääkärien välillä, sama koskee sitä folliultrausta... :/ valitettavasti! :/ oishan se kiva jos kaikkialla...
  17. another

Clomittaret 2012

tikkerituu vielä listaa haluat päivitellä? jos niin tänään lauantaina minulla KP1/32 ja YK10, 7.clomi, kiitos :) ihanaa päästä vihdoin uuteen kiertoon (vaikkakin tulosten saanti enää näillä clomikiertojen määrillä on onnettomat)! tähän kiertoon on luvassa aukkari!
  18. another

Clomittaret 2012

tikkerituu äkkiä se aika menee! ajatella oikeesti et huomenna on jo marraskuu!! kohta tämäkin vuosi jo loppuu! Linneat onnea matkaan huomisen ultraan :kiss: tulehan sitten kertoon ihanat uutiset tänne! toivounelma mukavaa että pääsit vihdoin uuteen kiertoon ;) hydrangealle plussatuulia...
  19. another

Clomittaret 2012

hannuliini okei, onhan se helpompi päästä sinne. ja pääseepähän nopeammin eteneen kuin julkisella puolella! onneksi monet noista lääkäreistä on tehnyt työtään kauan, niin kai niitten ratkaisuihin voi luottaa ;)
  20. another

Clomittaret 2012

10kaks onpas tyhmää jos se on taas maahantuojalta loppu kun vastahan sitä sai lisää taas! tikkerituu kyllä kolmesta testistä voi jo uskoa :heart: onko pitkä aika ekaan ultraan? hannuliini hyvin se käynti menee! :) menetkö yksityiselle vai julkiselle puolelle?

Yhteistyössä