Hakutulokset

1. J

~LOKAKUUN lapset **2010** huhtikuussa <3~

painon laskusta: itellä viime raskaudessa todettiin se raskausdiabetes viikolla 28, johon mennessä sain kasattua 13 kiloa. siihen se painon nousu sitten jäikin, kun aloin syömään kunnolla ja jätin herkut pois ruokavaliosta. tässä raskaudessa ei oo vielä painoa tullut ja yritän et ei tuliskaan 5...
  2. J

täällä oon melko varma et tääki on tyttö. isä on sanonu et yhelle miehele ei tuu ku yhenlaisia ja meitä siskoksia on kolme.
  3. J

***Kevyempänä kesään*** huhtikuu

moikka! nt-ultrassa käyty ja kaikki hyvin! sokerirasitus oli tänään ja sain kumma kyllä terveen paperit :heart: paino mulla ei oo vielä noussu, päinvastoin on tainnu laskea. ainaki viimeks oon ilmottanu tänne pari kk sitte painoks 64 ja yks aamu vaaka näytti 63. tavoite mulla onki et paino...
  4. J

tsemppiä kaikille seula-asioita jännääville! ite pähkäilin menenkö sinne verikokeeseen vai en. menin sit viime pe otattaan niitä muitaki verikokeita ja oisin ottanu sen seulanki mut ei voinu ottaa ku oli pe ja se oli vika mahollinen päivä. jäi se sit onneks ottamatta. maanantaina oli se...
  5. J

matkailusta: ite oon ollu kahessa aiemmassa raskaudessa ulkomailla. ekaks bulgariassa jotain 20 viikolla ja hyvin meni. kakkosesta olin viikoilla 12-14 thaimaassa. nyt lähetään toukokuussa kaheks viikkoo turkkiin. ny on vielä helppo lähtee ku ei ole ku kaks vahittavaa...kolmen kans voi sit...
  6. J

mimii10: osannottoni :hug: sais jo nämä huonot uutiset loppua tällä palstalla. vaunuista ollu juttua. itteä kehittäs kunnon tuplarattaat, ku ikäeroa tulee 1v 3kk. saa ny nähä tuleeko hommattua ku uutena en ainakaan ala ostaan.. meillä on jo 4 rattaat... tolla meitin 9 kk ikäsellä on...
  7. J

Hoikkalori :hug: kyllä varmaan ottaa päähän tommonen käytös, en ihmettele yhtään. ei sulla ole mitään paikkaa mihin voisit mennä poikas kanssa kyläileen/yökyläileen kuten just mummolaan tai kaverille, niin saisit etäisyyttä ja muuta ajateltavaa ku kotona olemisen?? toivotaan et sillä sun...
  8. J

~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

kesälomistakin ollu puhetta. itellä kun toi kuopus just täytti 9 kk niin en mee tässä välissä ollenkaan töihin. eli koko kesä on lomaa/työtä 24/7 kuinka sen nyt ottaa.
  9. J

Peppiolinaa :'( :hug: elliz: todellakaan ei juuri seksi kiinnosta. näin on käynyt joka raskaudessa, nyt on siis kolmas meneillään. mies onneksi tiesi sen jo ko tähän lapsetekopuuhaan ryhty. eihän se kiva oo miehen kannalta mut jos ei huvita niin ei huvita. jollaki oltiin todettu...
  10. J

Matkalle Alanyaan 10 kk vauvan kanssa

meilläkin on lähtö toukokuun alussa alaniaan. mukaan lähtee 3 wee ja 10 kk ikäset lapset. raahaan varmaan kaikki ruuat täältä tolle vauvalle. meillä on all inclusive hotelli. perhehuone, jossa on keittonurkkaus mut ei välineitä. toi meän vauva on tottunut syömään aamuin illoin puuroa. onkohan...
  11. J

***Kevyempänä kesään*** maaliskuu -10

moips! tulin kurkkiin tänne teän pinoon...oon aina välillä käyny juttujanne lukemassa... kerron ny vähän kuulumisia ku joku sitä pyyteli. kertokaa vaan, jos että viitti juttujani lukee! mulla oli eka ultra ja siellä se kolmonen pyöriskeli et kyllä se ny toden lykkäs :heart: tähän...
  12. J

osannottoni huonoja uutisia saaneille :hug: tänään oli sitten se eka neuvola vihdoinkin, siellähän sitä mentiin täyttä häkää :heart: että pakko se ny on uskoa todeksi ku sen itte näki! mun la aika on sit 18.10. aika monella muullaki näky olevan sama päivä! olenko ainoa vammalaan...
  13. J

voimia perämaan emäntä ja mamiti :'( mulla on vielä tasan viikko neuvolaan ja ultraan, aika kuluu hitaasti ku haluais jo tietää et onko kaikki hyvin. en käsitä miks ny tässä kolmannessa raskaudessa tunnun pelkäävän pahinta.... oli puhetta siitä ummetuksesta. ite kävin apteekissa hakeen...
  14. J

moi pitkästä aikaa! :hug: huonoja uutisia saaneille! mulla ultra ja eka neuvola vasta 24.3, jolloin viikkoja se 10 pitäs olla kasassa. pari viikkoa oli armoton väsymys päällänsä mut nyt alkaa jo helpottaan. raskauskiloista ollu juttua. mulla tuli esikoisesta 20 kg ihan omaa...
  15. J

~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

tervetuloa uudet! fairytale: mun oikee sairaala ois tays, mut sinne en mee enää synnyttään. kakkosen pyöräytin vammalassa ja nyt meen taas vammalaan. lilein: toivotaan et kaikki on hyvin! omaa napaa: tänään oli kunnon aamupahoinvointia, ei kuiten örkkä lentäny mut ei ollu kaukanakaan...
  16. J

niin tuosta närästyksestä piti kirjoittamani. mulla esikoisesta närästi reippaasti mut sillon ruokavalio oli tosi epäterveellinen, söin rasvasta ja herkkuja. kilojaki tuli 20. kakkosta oottaessa ei närästäny ollenkaan, jolloin söinkin paljon terveellisemmin. kiloja en tässä raskaudessa aio...
  17. J

aamupuuro syöty ja kylläpä alko etomaan... ite otin sen sikapiikin, kun en ees tienny olevani raskaana. viikkoja silloin oli 4. nyt hiukan se arveluttaa mut onneks etoo, niin voin olettaa kaiken olevan kunnossa. justiina 5+jotain
  18. J

***Kevyempänä kesään***helmikuu -10

ainiin, tänään naapuri sano ko kävi kyläs et oot kyllä laihtunu...joo kunhan ei toi massu alkas sit melkee heti näkyä
  19. J

***Kevyempänä kesään***helmikuu -10

kiitos kaikille onnitteluista! siirryn takaavasemmalle ja toivotan teille hurjan paljon miinuskiloja! ite koetan välttää pluskiloja =) kävin tänään tunnin juoksulenkillä, sitähän sanotaan et liikuntaa voi harrastaa entiseen malliin viikolle 20 asti eli 15 viikkoo voi vielä...

Yhteistyössä