Hakutulokset

1. tytti

kierukan lankojen katoaminen

Minultakin oli langat kadonneet ja nyt on rv 32 menossa...!! Kierukka oli poistunut omia aikojaan huomaamatta ja tuloksena siitä meidän neljäs lapsi on kohta maailmassa! Alkujärkytys oli aikamoinen, mutta nyt odotetaan jo innolla uutta pienokaista. Mutta se on selvää, että sterilisaatio on...
  2. tytti

onko mieheni kohtuuton?

Oi miten hienoa, että olet te jaksaneet lähteä terapiaan. Moni mies ei nimittäin lähde kirveelläkään. Meillä oli avioliitossa pitkään jatkunut pahaolo, kun ei muka ollut aikaa. Lapset ja työ meni aina edelle. Ihmettelin, miksi elämästäni katosi ilo ja emme tehneet mitään yhdessä. Käytännön asiat...
  3. tytti

onko kunnalla velvollisuus

Kuntien velvollisuudet vaihtelevat, mutta ilmaiseksi ei ainakaan saa mitään. Lähtiessäni sairaalasta oli pakko olla kodinhoitaja, muuten eivät meinanneet päästää kotiin. Mies pääsi töihin ja onneksi saimme hyvän kodinhoitajan avuksi. Piti maksaa kohtuullisesti, mutta en olisi selvinnyt...
  4. tytti

MIetin ja mietin...jospa vielä yksi?

Kyllä se on tuo naisen mieli kuin tuuliviiri. Täytän 34ja minulla on kolme pian kuusivuotiasta. Välillä käy ajatuksissa, että millaista olisi saada yksi vauva kerralla? En ole kokenut ns. normaaliraskautta puhumattakaan niistä vauvan ja äidin kahdenkeskisistä ajoista? Olen nähnyt unta vauvasta...
  5. tytti

Kokemuksia Kreikasta?

Kiitoksia kaikille vastauksista. Eipä tässä muuta ongelmaa kuin raha. Lapset ovat kaikki kuusivuotiaita, siis kolmoset. Rakastavat uimista ja kaikkea liikuntaa. Reippaita ja iloisia muksuja. Olisivat ansainneet jotain kivaa, ja vanhemmat myös. On ollu viimeaikoina paljon stressiä ja...
  6. tytti

Kokemuksia Kreikasta?

Heissan! Olen käynyt ennen muksujen syntymää useita kertoja Rhodoksella, siis viimeksi 8 vuotta sitten. Nyt harkitsen lomaa Kreetalla. Oletteko olleet muksujen kanssa Kreetalla, esim. Haniassa, Kalivesissa yms. Olen nyt lähinnä plarannut aurinkomatkojen esitettä. Hinnat hirvittää. Ovatko rannat...
  7. tytti

ilman lankoja

Eipä ollut lankoja minullakaan näkyvissä, kun kävin tarkistuttamassa ja nyt on jo rv 30 menossa!! Eli kuparikierukka oli omia aikojaan poistunut ja raskaus oli saanut alkunsa.. Alkushokin jälkeen odotan nyt innoissani uutta lapsukaista perheeseemme, mutta jatkossa en enää luota kierukkaan vaan...
  8. tytti

Homeopatia

Hei! Millaisia kokemuksia teillä on homeopatiasta? Itse olen käynyt muutaman kerran, kun ei oikein muutakaan apua vaivoihini löytynyt. En oikein osaa sanoa, mikä merkitys sillä oli ongelmiini. Kokonaisuutena homeopaatti antoi paljon hyviä ohjeita terveellisempään elämään: ravintomuutokset ja...
  9. tytti

ONKO ÄITIPARKKILAISET PARKKEERAANEET TÄNNE??

jee, nää on kivemmat sivut kun perheklubi ja jorinat. tai makunsa tietty kullakin. :p jos äitiparkki loppuu kokonaan, niin toivottavasti ihmiset löytää tänne. nyt postittaan joulukortit....juu, viimetipassa tietenkin. :)
  10. tytti

lihaskipu+oireet+stressi

Moi! On inhottava elää jatkuvan kivun tai puutumisen kanssa. lekurit määrää vaan srkylääkkeitä, joista on omat oireensa. Olen itse kärsinyt tension neckistä, tos oireyhtymästä ja kasvohermohalvauksesta. V-mäisiä vaivoja, jotka vie elämänhalun ja ilon. ja unen. Hoida siinä sitten huussolli ja...
  11. tytti

hermestans vai canderell?

Asioita pitää tarkastella kokonaisuutena. Jokainen ihminen on oman kroppansa asiantuntija. Moni meistä uskoo lääketieteen kaikkivoipaisuuteen ja medikalisaatioon, onhan meidät kasvatettu siihen. Jos näin olisi, että he ovat oikeassa, eihän eäällä sairauksia olisikaan.Hyvä ja asiantunteva ja...
  12. tytti

Ystävä ei pidä yhteyttä

Hei ja on samanlaisia kokemuksia. Olen tuntenut naisen yli 15 vuotta. Nuorempana ystävyys oli hauskanpitoa ja seurustelin hänen veljensä kanssa pariin otteeseen. Kävimme kylässä ja saunoimme. Menin naimisiin ja hän toimi kaasona. Hän seurusteli ja meni naimisiin. Mutta eipä tullut hääkutsua...
  13. tytti

hermestans vai canderell?

Hei! Olen jonkinverran perehtynyt ravitsemustieteisiin, joten en kyllä suosittelisi kenellekään makeutusaineita. Mitä vähemmän syöt keimiallisesti käsiteltyjä tuotteita ja lisäaineita, sitä parempi sinulle ja vauvallesi. Makeutusasia on pitkälle tapa ja opittu asia. Ihmisellä on luontainen...
  14. tytti

Minkä nimisiä kaksospareja tiedät/tunnet?

jonna ja ansku sami ja janne liisa ja voitto (aikuisia jo) anni ja eetu minna ja satu ja mun omat niina ja atte - reippaita 12 vuotiaita - pian murkkuja :x
  15. tytti

Miten saada lapsi nukkumaan tavalliseen sänkyyn?

Poika (1 v 10 kk) on nukkunut nyt 1,5 viikkoa tavallisessa sängyssä (pinnasänky otettiin pois käytöstä). Onko hyviä vinkkejä miten saada lapsi pysymään sängyssä ja nukahtamaan sinne kiltisti? Hän nimittäin ei yleensä suostu pysymään sängyssä, kun pääsee sieltä itse pois (ja saa hirveän...
  16. tytti

Mistä työmaalle vessa?

Me otettiin paikalliselta "roskafirmalta" vessa. Hinta on 150?/4kk. Ei mun mielestä kovin paha hinta varsinkaan, kun rakennusporukka asuu raksalla viikot. Tyhjennys on sitte vissiin 40 ?/kerta.
  17. tytti

Synnytysten kestot pinoon

45min synnytyksen kokonaiskesto...ponnistusvaihe 1min
  18. tytti

Mistä tietää olevansa vanha?! ;)

Moi "vanhukset" eli kaimat! Muistan joskus jostain lehdestä lukeneeni nuorten ajatuksia siitä, milloin ihminen on vanha. Tässä muutamia, jotka muistuivat jutusta mieleeni: asuu omakotitalossa, on asuntolainaa, lukee sunnuntaisin kuolinilmoituksia jne. Mielestäni paras oli se, että lähtee...
  19. tytti

pyllyn pyyhkiminen

minkä ikäsen lapsesi oppi pyyhkimään pyllyn:kieh:
  20. tytti

anoppiviha

Niitä rajoja kannattaisi asettaa ajoissa, silloin ne saattaisi mennä läpi ja välit pysyä jonkunlaisina. Meillä oli samanlaista, kaikkea mahdollista v..ua päi naamaa, juoruilua selän takana, kyttäämistä. Olin huono äiti, vaimo, lapsenkin olisi pitänyt saada parempaa kasvatusta anopin tyttäreltä...

Yhteistyössä