Hakutulokset

1. H

Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Kääkkis: Toivottavasti se plussa sulle sieltä ilmestyy. Mulla menossa 36/28 ei vieläkään menkkoja, eilinen aamunega pettymys. Välillä on kovatkin tuntemukset, että menkat alkais, mut ei oo sit kuitenkaan alkanut. Negaan on uskottava, mut silti elättelen toiveita josko myöhänen plussa tulis...
  2. H

Onnea plussanneille!!! Täällä odotellaan edelleen menkkoja.
  3. H

+++ Joulukuussa plussaavat, tammikuuta suunnittelevat +++

Tervehdys kaikille ja plussaonnea! Ilmoittaudun nyt tännekin jännäileen. kp 35/28 32 v. 1. yhteinen yk2/yv7 (en osaa värilliseksi laittaa) Yk 2 siksi, että vanha projekti "ns. herännyt eloon", nyt kaikki luomuapukonstit mukana ja lisää keksiessä kokeillaan :) Negan olen...
  4. H

Nyt juilii sen verran pahasti et menkat alkaa aivan varmasti, viimestään huomenna. Et taidan suosiolla säästää sen testin ens kiertoon. Monesti on ollu menkka särkyä aiemminki mut ei näin pahasti. Hyvä näin, jos ei enempää pitkity.
  5. H

Onnea AnnuLiisa!! ON: Itse tein apteekintestin--> Nega Kp 34/28, ilmeisesti nyt jokin muu sitten viivästyttää menkkoja. Uskoisin et jo näkyis. Oli niin selkee et ei jättäny mitään tulkinnanvaraa. Tätä jo kyllä pelkäsinkin.
  6. H

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Negahan sieltä tuli, ja vielä niin selkee et ei jätä tulkinnan varaa. Voi per... no menkkoja odotellessa. Tuota greippimehua oon juonu tässä kierrossa ja alkuirvistelyjen jälkeen voin sanoa et se on itseasiassa hyvää, tuota valion greippimehua juon. Kaikki on pakko kokeilla mitä on joskus...
  7. H

Moips! Tänään siis kp 34/28, varmaan se olis kipitettävä apteekkiin tänään. Jos ostais illaks ja aamuks testin. Nega edelleen pelottaa, ja jos vielä nega tulee niin pakko se on uskoa. Välillä on ollut menkkatuntemuksia hetkellisesti(useampana päivänä), mitään ei ole vielä tullut. Lämmöt...
  8. H

Kp 33/28 alkanut, ei tietoakaan menkoista, valkovuotoa tulee, jotta joutuu wc:ssä juoksemaan tarkastamassa tilanteen. Eilen ja tänään ollut pahoinvointia, etovaa oloa. Tänään ei myöskään kahvi maistunut. Toiveajatteluako? En uskalla testata kun vielä muistissa negatiiviset testit. Josko...
  9. H

Mulla tuo yk 2 tarkoittaa kans nyt tätä uuttä yritystä, kaikki laskiessa olis jo yk about 5 vuotta. Päivä kerrallaan täytyyy elää ja hoidot olis kohtapuoliin edessä. kaikille toivon erittäin paljon onnea, en toivo kenenkään odottavan näin pitkään. Oireita kans löydän itsestäni paljon, kaikki...
  10. H

tervehdys kaikille! Olipa mukavaa löytää tällainen ketju. En aiemmin ole kirjoitellutkaan, mutta nyt näitä lukiessa on ollut mukava lukea samassa tilanteessa olevien ajatuksia. Eli olen 32 v. ja nyt olen itse saanut kunnon vauvakuumeen hetki sitten ja saanut tartutettua sen myös mieheeni (niin...
  11. H

Toi on just kauheen ahdistavaa, mullakin ne menkat myöhässä ja negaa näyttää. Ja osa musta uskoo et en oo raskaana vaan kuukautiset jostain muusta syystä hiukan myöhässä. Kuitenkin osa uskottelee/elättelee toiveita et jospa sittenkin, ja plussa tulis vasta myöhemmin. Ristiriitaiset on tunnelmat...
  12. H

Tervehdys kaikille! uskaltaudun kirjoittamaan ja ilmoittautumaan jos hyväksytte :) Meillä nyt tilanne, että olemme jo useamman vuoden haaveilleet, ilman ehkäisyä oltu ja toivottu parasta. ei kuitenkaan tulosta ole tullut ja pitkässä suhteessa ne oikeat yrityksetkin on jo harvassa. Sain nyt...

Yhteistyössä