Hakutulokset

1. H

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Tervehdys kaikille! Pitkästä aikaa täällä, eli aiemmin täällä jännäilin, kunnes tuli ero ym. kaikkee ja lapsihaaveet jäivät jäihin. Jälkikäteen ajateltuna erittäin hyvä asia, edellinen suhde kun oli mitä oli. Enemmän surua ja murhetta, 10 v:n jälkeen kaikki on toisin, ja mulla todella hyvä olo...
  2. H

"raskausoire"-ketju

Tere! Kai mun tarttee tännekkin tunkee itteni, oireita on vaikka muille jakaa :) Toivottavasti kaikki ei ihan kuviteltuja. Eli laitankin listan oireista mitä ollu -närästys -ajoittainen pahoinvointi -röyhtäilyt -rintakipu -mahan nippailut, kihelmöinti, paine Nuo jo helpottanut, oli...
  3. H

Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Täällä kp 28/28-38, aamulla testattu nega, ei ollut yllätys, jotenkin odotin sitä. Jotenkin mua on alkanut stressaamaan, et mikäli en raskaana ole, niin jotain vikaa mussa on. Huimausta on usein, pulssi korkee ja hengästynkin erittäin helposti, jopa ahdistaa hengitys levossa sohvalla. Odotan et...
  4. H

Näinpä sitten unta et kaks kaunista viivaa sain, heräsin ja heti tunne et nyt ei oo natsannut. Oireet vähentynyt, mut edelleen toiveita et vois ollakkin raskaana, mut voi toi tunne on niin vahva et ei. Pakko unen innoittamana testata, nega. Kp 27/28-38, tää kierto taitaa mennä lyhyemmän...
  5. H

Apua, täällä kierto lähenee loppua. kp 25 nyt, ja mitä tapahtuukaan...mullon niin tunne etten oo raskaana, vaikka aiemmin olin oireiden innoittamana aika toiveikas plussan suhteen. Oireita oli pitkä lista, röyhtäilyt, närästys, äklö-olo varsinkin kahvin jälkeen, alaselkäkipu, huimaus, pulssi...
  6. H

Siis täh, mielestäni kirjoitin tänne eilen ja onnittelin plussanneita, viestiä ei kyl näkyny?? No onnittelut kuitenkin plussanneille :) Täällä kp 24 meneillään, jännät päivät. Oireita ollut vaikka muille jakaa, nyt kuitenkin oirepuoli vähentynyt iltaa kohden. Huimaus ja huonovointisuus ollut...
  7. H

Slallu Tiedän niin ton tunteen, mä aloin saada kans kp 17 jo ekoja oireita, nyt kp 21 ja oireet senkun lisääntyy. Minkäs täälle päälle tosiaan mahtaa :) Jos yhtään itteeni tunnen ni ens viikolla alkaa testaukset ja mielikuvitushaamujen tiirailut :) Pakkoko kiusata itteensä, pelko on kova et...
  8. H

No niin, tänään ei ollut niin raskautunut olo kuin eilen :) Illalla tai siis nyt tuli kuitenkin rinnat kipeeks hehheh, uskokaa tai älkää ni mä' kuulostan jo itsestänikin hullulta, no anyway kp siis vasta 18. (nyt naurattaa jo enemmän :) Voisin kuvitella jo valmiiks et kohta mua närästää...
  9. H

Voi että mitä tääl on tapahtunu, viimeks eilen kävin ja plussia tullu ku sieniä sateella. Onnea kaikille plussan saaneille Wau, meikäläinenkin meni ihan sanattomaks, ja harvemmin muuten niin käy. ON kuitenkin: Nyt siis kp 17 ja tänään olin ihan varma että mulla on raskautunut olo :) ei voi...
  10. H

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Moi kaikille! Onnea plussanneille! Olinkin unohtanut jo tännekin ängenneeni, ja siinä samassa unohtanut päivittää. Eli vuoto alkoi normaalisti kp 38. Nyt siis menossa jo kp 16/28-38 yk 4 Oletinkin jo ovulaation olevan myöhemmässä vaiheessa kiertoa, en siis nyt oo tikutellu ovista...
  11. H

tervehdys pitkästä aikaa! Onnea plussanneille!!! ON: menkat alko kp 38, nyt siis menossa jo kp 14/28-38 Suhdetta tässä pohdittu monta viikkoa ja oon jo miettiny, että pystyttäisiinkö me tarjoomaan lapselle hyvä elämä. Kupruja ollut matkalla, enkä ajatuksissani mihinkään varmaan ratkaisuun...
  12. H

tervehdys pitkästä aikaa! Onnea kaikille plussanneille, niitä näyttikin mukavasti joulukuussa olleen :) En oo ehtiny päivitteleen, joulukuu on mulle aina rankka. Noin niinku hermojen kannalta, saattaa johtua siitä että silloin konkretisoituu se mikä multa puuttuu, eli joulu on lasten juhla...
  13. H

Onnea plussasta Ainolinnea. Toivotaan, että kaikki menee hyvin. Tää aika kierrosta on kovin tylsän puoleista, kp 8 kai menossa. Siksi kovin hiljaista täällä suunnalla. Käyn kuitenkin lukemassa kuinka muilla menee. Onnea kaikille yrityksiin.
  14. H

+++ Joulukuussa plussaavat, tammikuuta suunnittelevat +++

Pidetäänpä peukkuja sulle pimatsu!!
  15. H

Luna85 Olen tai oikeastaan olin saanut jo rauhan asialle, että välttämättä lapsia ei tule koskaan. Ja oikestaan olin ihan sinut sen asian kanssa.(olemme olleet ajatuksella tulee kun tulee jo pitkään, varmaan vuodesta 07.) No eipä tullut, kuukaudesta toiseen olin ihan ok asian kanssa eikä...
  16. H

kp2/28-38 yk3 Eilinen oli aivan valtavan tuskallinen päivä, itkeä tirauttelin pitkin iltaa ja lähes tosissaan suunnittelin jo kohdun poistoa kun hetkellisesti tuntui typerältä omistaa koko kapistus, josta ei ole mitään hyötyä. Muistui mieleen miksi aikoinaan lopetin vauvahaaveilut, koska...
  17. H

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Omaanapaa, anteeksi: Olipas eilinen rankka päivä, muistui mieleen miksi aiemmin lopettanut jo vauvahaaveilut. Koville otti tädin tulo ja itkuja tirautettiin pitkin iltaa. Melkein jo tilailin aikaa kohdun poistoon :) No tänään parempi mieli, ainakin hivenen.
  18. H

+++ Joulukuussa plussaavat, tammikuuta suunnittelevat +++

kp1/28-38 yk3 Venyhän se kierto vaan. Alkaa kans tuntuu et ei se sieltä luomuna ainakaan tule. Yritys aloitettu jo kauan aikaa sitten, yk 3 on laskettu nyt virallisesti aloituksesta.
  19. H

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Täällä se täti tuli sit. Kierto venyi 38:an. Hivenen masentaa, mut eiköhän se tästä. Uutta yritystä putkeen, kohta se on mentävä lääkäriin, mikäli ei tulosta tule. Enpä pitempää tarinaa tee, muuten menee tilitykseksi. :) Nyt siis kp1/28-38 yk 3(tässä yrityksessä)
  20. H

Ja pakko piinata itseään. Tänään siis miehen synttärit, aamulla tein testin-->nega. Hetken päästä pakko kurkata uudestaan, ja odotin et valkoselta näyttää, mutta siihen oli ilmestynyt haalea viiva. Haalea, mutta silminnähtävä! Siis apua, ja joo jokin aika oli jo kulunut testiajasta, mutta...

Yhteistyössä