Hakutulokset

1. Ä

Martti potkuauto, mistä olette sen ostanut ja oliko kallis?

No niin, nyt on sitten tilaus lähtenyt :xmas: Se voi olla et tää äippä vähän "testaa" sitä tai ainakin niitä ääniä ennen kun laitetaan paperiin ja pukin konttiin :) :xmas: Kiitosta kaikille =)
  2. Ä

Eikö? No pitäsköhän tuo sitten tilata pukin konttiin, hmmm??
  3. Ä

juu :) 5v:llä on oma aku ankka autoja 3:llä onoma prinsessa potkuauto niin haluaavat et veikallakin on oma potkuauto, mut luulen et siinä on takana hiukan sitäkin et saavat sitten sitä kokeilla..... :whistle:
  4. Ä

Tuota just aattelin kanssa, et minkähänlaiset noi äänet on, mutta onneksi patterit "voivat" loppua piankin :laugh: :ashamed: :D
  5. Ä

meillä kanssa tuo nuorin nyt 1v ja nuo isommat 5v ja 3v haluaa pikkuveljelle tommosen :D jos tuo pukki vaikka tois :xmas:
  6. Ä

Onko kellään tuota kyseistä menopeliä? =)
  7. Ä

Kattelin tosta hobbarin lehestä sitä ja aattelin saako sitä mistään muualta kun sieltä =)
  8. Ä

Mä oon ihan pihalla näistä possunuha rokotteista...saako siis kaikki lapset sen ilmaiseksi? (kannataako edes ottaa, otatteko te vai ette)

ok, kiitos paljon. Nyt täytyy vaan ottaa selvää millon täällä lahdessa nuo alkaa ja sitten miettiä että otetaanko vai ei....?
  9. Ä

Mä oon ihan pihalla näistä possunuha rokotteista...saako siis kaikki lapset sen ilmaiseksi? (kannataako edes ottaa, otatteko te vai ette)

no sillonhan meillä tuo 1v sen sais, mutta onko niin että nuo 3v ja 5v eivät sitä saisi? Mutta osaako kukaan vastata kysymykseeni, saako kaikki lapset sen vai vaan jotenkin sairaat lapset ja alle 3v:t?
  10. Ä

ei kai.... Mutta kun kaikki kyselee että meettökö lapsille ottamaan, niinvoisko joku vastat mun kysymykseen, oon tän jutun kaa ihan :o kun ei tää älytön vouhkaaminen jaksa innostaa mutta nyt on viikon sisällä varmaan toistakymmentä ihmista kysynyt, niin kertokaas nyt joku :)
  11. Ä

Jos saa onko Lahdessa jo alkanut tää rokottaminen, entä kannattaako sitä ottaa? Meillä muksut on siis 5v, 3v ja 1v?
  12. Ä

Nukkuuko muiden 1-veet vielä ulkona vaunuissa?

Jos ulkoillaan siihen aikaan niin sitten nukkuu, mutta nukkuu paremmin sisällä omassa sängyssä
  13. Ä

Luottokortin omistajat

mulla 1000e masterilla ja miehellä omat luottovelkansa
  14. Ä

Onko muilla vielä yli 1 vuotiailla verhokatosta pinnasängyssä?

Kiva kuulla että muidenkin ei enää niin pienillä vauvoilla on tuo katos pinniksessä =) Aloin miettimään että ollaanko outoja kun tuolla kolmesella tuo vielä on ja yks tuttu kyläillessä ihmetteli sitä suureen ääneen, että eihän noin ISOLLA enää tommosta pitäs olla, sehän on vaan vauvojen...
  15. Ä

Onko muilla vielä yli 1 vuotiailla verhokatosta pinnasängyssä?

Meillä on täällä kolmosella ja en millään raaski ottaa sitä pois :ashamed: Ekalla se verhokatos otettiin pois 8-kuisena ja tokalta 10-kuisena, mutta tää kolma son jo 1v1kk edelleen se verhokatos pinnasängyssä on :D onko muita joilla ollut ns. myöhään se, millon ootte ottanut sen pois?
  16. Ä

ekat joululahjat jo ostettu muksuille =) joo, mä olen jouluhöperö =)

Meiilä kanssa nautitaan koko päivä yöhön asti joulusta, syödään hyvin, poltetaan kynttilöitä, pukku tulee 17-18 välillä ja lahjoja avataan kyllä tunteella ja joka lahjaa on ihasteltu aivan aidosti, välillä saatetaan leikkiä jollain ja taas avaaminen jatkuu ja kunkaikki on avattu niin muksut...
  17. Ä

kyllä ne viime joulun ajaksoi sen 5 isoa säkkiä avata, sillon nuorinoli 2kk että avasivat vielä vauvankin lahjat =)
  18. Ä

jipii, joku muukin on ihan yhtö pöhlö näitten lahjojen kaa :xmas: sitä vaan sekoaa näin joulun alla näitten lahjojen kaa ja toisaan vielä on kummilapset, mummot, papat ja meijän kummankin sisarukset :D
  19. Ä

älä ainakaan mun takia avaa :) Kyllä sä asiaa puhut, mutta mä vaan oon tämmönen höpsö ja sorrun aina ostamaan kaikkea, on vaan NIIIIN ihana ostaa mitä lapsi haluaa. :D

Yhteistyössä