Hakutulokset

1. Ä

ekat joululahjat jo ostettu muksuille =) joo, mä olen jouluhöperö =)

kyllähän nuo mummot ja kummit sun muutkin noita lahjoja kantaa kassi tolkulla :D
  2. Ä

Mä oonjok ajoulu päättänyt että en svuonna vaan yhdet lahjat per muksu, mut se vaan jotenkin riistäytyy käsistä ja viime jouluoli ihan ääripää, meillä oli 5 isoa jätesäkkiä lahjoja muksuille, oli siinä muutamat vanhemmille ja mummolle. Mut nyt taas tuntuu ampuvan yli, mut kerrankos se joulu on...
  3. Ä

sulla on kyllä hyvä syy olla ajoissa lahjojen kanssa :) Musta on vaan niin kiva ostell ajo lahjoja, vielä ois kummilapset lahjoja vailla
  4. Ä

vastahan tässä on alkuun päästy ja jouluun on vielä aikaa, joten paljon kerkee vielä kertymään....
  5. Ä

noo, ainakin muutamat vielä :ashamed: :whistle: Kui?
  6. Ä

mitähän sitä vielä ostas.... Nyt on jo siis hankittu: poika 5v: *transformers *turtles auto *bakuganlakanat *dinosaur king hahmoja *bakuganeja tyttö 3v: *miesbarbi *hello kitty talo *hello kitty lakanat *hello kitty muistipeli *nukelle sitteri *barbille auto *nukke poika...
  7. Ä

Osaa se mieskin... tulkita

hauska :laugh:
  8. Ä

Miten todellinen on tuo nikkisi ja sinä?

kyllähän tuo kertoo kaiken musta eli mulla on 3 muksua eikä paljon mielikuvitusta näitten nikkien keksimisien suhteen ja muutenkin rakasta elämää äitinä :D
  9. Ä

Minkä ikäinen käyttää kokoa 104cm?

meillä poika 5v käyttää vielä myös 104cm vaatteita, muttakäytössä on myös 110cm ja muutama 116cm paita on, mutta ne on kun telttoj apäällä :/
  10. Ä

Montako kertaa päivässä imuroitte???

Mä imuroin joka aamu ja sitten joka iltapäivä eli 2 kertaa PÄIVÄSSÄ :ashamed: Välillä vaan kerran, mutta yleensä kaksi ja siis koko huushollin. :D
  11. Ä

Onko nämä ihan talvi/toppa hanskoja? (kuva)

ok, kiitos =) En tiedä miksi tuli jotenkin epäuskonen olo noitten suhteen :/ No nyt on sitten muksuilla talvihanskat jo valmiina :)
  12. Ä

pipo vai lippis 3vuotiaalle ulos päähän?

sillon kun tämän viestinkirjoitin laitto meillä kaikki 3 muksua ohuet pipot ja liian kuuma ei ollut, mutta tänään taas kunoltiin ulkon aniin ihan t-paitasillaan oltiin, tuo sää kun onjoka päivä erilainen..... Mutta kiitos vielä kaikille vastanneille :)
  13. Ä

Onko nämä ihan talvi/toppa hanskoja? (kuva)

oho, tulihan iso kuva :o anteeksi :ashamed:
  14. Ä

Mitä iltatöitä/lisähommia voisi tehdä iltaisin/v-loppusin kun on kotihoidontuella?

Toi kotigastronomi kiinnostas, miten sitä saa tuloja itelle? Ja saanko vaan tuon vuoden ajan myydä noita tuotteita, kun maksan tuon 35e ja mitä sjos en sa atuotteita kaupattua kuin yhden kerran? *äh, tosta ois paljon kysyttävää, haluisko joku ruveta vastailee? :D vaika yksityisviestin...
  15. Ä

Mitä iltatöitä/lisähommia voisi tehdä iltaisin/v-loppusin kun on kotihoidontuella?

miten nää kotimyyntijutut oikeen toimii? Mihin sitoutuu?
  16. Ä

lisäosaa en saa.... niin ja piti vielä tuossa mainita että mulla on vakityöpaikka oottamassa, mutta olisko silti jotain millä vois pientä lisätuloa saada?
  17. Ä

pieni lisäraha ei olis pahitteeksi... :D
  18. Ä

pipo vai lippis 3vuotiaalle ulos päähän?

mutta täällä ei ole samanlainen ilma kuin eilen, siksi nyt pohdin kumman laitan tytölle

Yhteistyössä