ekat joululahjat jo ostettu muksuille =) joo, mä olen jouluhöperö =)

Status
Viestiketju on suljettu.
mitähän sitä vielä ostas....

Nyt on jo siis hankittu:

poika 5v:
*transformers
*turtles auto
*bakuganlakanat
*dinosaur king hahmoja
*bakuganeja

tyttö 3v:
*miesbarbi
*hello kitty talo
*hello kitty lakanat
*hello kitty muistipeli
*nukelle sitteri
*barbille auto
*nukke

poika 1v:
*nalle puh potkuauto
*soiva nalle puh puhelin
*ksylofoni

Tuolle 1v:lle on niin vaikee keksiä mitään kun kaikkea meiltä jo löytyy...
oisko kellään ideoita? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
:xmas: :xmas:

Meillä kans jo jotain hommattu.
Yritän kyllä olla ajoissa joka vuosi, mutta nyt varsinkin, kun laskettu aika on marraskuun lopussa..

sulla on kyllä hyvä syy olla ajoissa lahjojen kanssa :)
Musta on vaan niin kiva ostell ajo lahjoja, vielä ois kummilapset lahjoja vailla

Oon ostanut jo siskoni ja kummityttöjeni joululahjat. Meillä ei kyllä tuollaisia määriä lahjoja ostella yhdelle hengelle... Kun niitä lahjoja tulee ovista ja ikkunoista isovanhemmilta, kummeilta jne... Menee koko joulusta maku jos lahjapino on sen suurin juttu...

mukava joulu lapsille

tänä vuonna ollaan sillä linjal et jos maksimissaan 5 lahjaa per muksu (parempi olis jos ostais vaan 3) mulla kyllä tuppaa aina karkaamaan lapasesta tää homma varsinkin jos alotan näin aikasin :snotty:

essi
Ajoissa? Mä olen jo viime vuoden puolella ostanut täksikin jouluksi lahjoja :D
Mutta siis jos joku muukin ostaa lapsille lahjoja, niin varmaankin tuossa on jo ihan riittämiin, jopa sille 1-vuotiaalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Oon ostanut jo siskoni ja kummityttöjeni joululahjat. Meillä ei kyllä tuollaisia määriä lahjoja ostella yhdelle hengelle... Kun niitä lahjoja tulee ovista ja ikkunoista isovanhemmilta, kummeilta jne... Menee koko joulusta maku jos lahjapino on sen suurin juttu...

Mä oonjok ajoulu päättänyt että en svuonna vaan yhdet lahjat per muksu, mut se vaan jotenkin riistäytyy käsistä ja viime jouluoli ihan ääripää, meillä oli 5 isoa jätesäkkiä lahjoja muksuille, oli siinä muutamat vanhemmille ja mummolle.
Mut nyt taas tuntuu ampuvan yli, mut kerrankos se joulu on :xmas: :whistle: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Ajoissa? Mä olen jo viime vuoden puolella ostanut täksikin jouluksi lahjoja :D
Mutta siis jos joku muukin ostaa lapsille lahjoja, niin varmaankin tuossa on jo ihan riittämiin, jopa sille 1-vuotiaalle.

kyllähän nuo mummot ja kummit sun muutkin noita lahjoja kantaa kassi tolkulla :D

Ei oo viel tullu ostettuu..rahaaki ko siihe tarvitaan :headwall:
Katellaan sit ens kuussa, ko tilanne parempi.
Ja sit viel noist lahjoista..en mielelläni ostelu juuri tuollaisia ap:n mainitsemia "turhakkeita", niitä tulee mummeilta ja kummeilta kuitenki ja aivan liikaa. Oppii vaa muksut materialisteiks. Ennemmi ostaisin hyödyllisiä vaatteita, kehittäviä pelejä yms.
Mut täähä onkin vaa miun mielipide, ei pie ottaa itteesä.
Kivaha se o muksujen saaha lahja mistä todella pitäävät, mut rajansa kaikella!! Yks haluttu lahja, kalliimpi lahja riittää mielestäni oikein hyvin.
*avaa sateenvarjon*

Alkuperäinen kirjoittaja Pörri:
Ei oo viel tullu ostettuu..rahaaki ko siihe tarvitaan :headwall:
Katellaan sit ens kuussa, ko tilanne parempi.
Ja sit viel noist lahjoista..en mielelläni ostelu juuri tuollaisia ap:n mainitsemia "turhakkeita", niitä tulee mummeilta ja kummeilta kuitenki ja aivan liikaa. Oppii vaa muksut materialisteiks. Ennemmi ostaisin hyödyllisiä vaatteita, kehittäviä pelejä yms.
Mut täähä onkin vaa miun mielipide, ei pie ottaa itteesä.
Kivaha se o muksujen saaha lahja mistä todella pitäävät, mut rajansa kaikella!! Yks haluttu lahja, kalliimpi lahja riittää mielestäni oikein hyvin.
*avaa sateenvarjon*

älä ainakaan mun takia avaa :)
Kyllä sä asiaa puhut, mutta mä vaan oon tämmönen höpsö ja sorrun aina ostamaan kaikkea, on vaan NIIIIN ihana ostaa mitä lapsi haluaa. :D

gg
ihanaa kuulla että on muitakin jouluhöpöjä, itse myös sellainen viimme vuonna ostin yli 100 pakettia yhteensä noille kolmelle muksulle, lisäksi siihen sitten vielä kummilapsien ja mummujen yms lahjat..mä rakastan kaikkea joulussa erityisesti joululahjojen ostoa

Meillä ei taideta enää ostaa lapsille mitään, tai ehkä tuolle isommalle jotain vielä.

Nyt siis kaapissa:

Tyttö 2 v.

- Kirjoja
- Puinen eläinkeilapeli
- Puinen elefanttipalapeli
- Pikkuinen nukke

Tyttö 2 vko

- Atomipaloja (semmosia atomin näköisiä koottavia, tai yhteen liitettäviä)
- Kirahvipehmo + kirahvipurulelu
- Little Miss -pahvikirjoja
- Kudottu pupupehmo (ostettu tosin, minä en osaa)

Yhteiseksi

- Maija Mehiläinen DVD-boksi (jos ei jo aiemmin tule annettua)
- Legoja (Duplo kaupunkieläintarha)

Alkuperäinen kirjoittaja gg:
ihanaa kuulla että on muitakin jouluhöpöjä, itse myös sellainen viimme vuonna ostin yli 100 pakettia yhteensä noille kolmelle muksulle, lisäksi siihen sitten vielä kummilapsien ja mummujen yms lahjat..mä rakastan kaikkea joulussa erityisesti joululahjojen ostoa

jipii, joku muukin on ihan yhtö pöhlö näitten lahjojen kaa :xmas:
sitä vaan sekoaa näin joulun alla näitten lahjojen kaa ja toisaan vielä on kummilapset, mummot, papat ja meijän kummankin sisarukset :D

Iloinen Possu
Mä olen itekin kyllä ihan jouluhullu mutta panostan enemmän siihen ruokapuoleen ja tunnelmaan muuten. Jaksaako ne avata kaikki paketit?
Mä olen aatellut että nyt kun esikoinen tulee 3v niin saa yhden(siis järkihinnassa olevan) lahjan toivoa ja sen varmasti saa, muut on ekstraa.

Ja jälleen kerran täällä alkaa saarnaus kuinka lapsista tulee materialisteja, kiittämättömiä, mihinkään tyytyväisiä jos joillakin on tapana ostaa PALJON lahjoja. |O |O |O

Mä en käsitä miten se on keneltäkään toiselta pois, jos joku haluaa ostaa paljon lahjoja lapsilleen.

Meillä lapset saavat myös paljon lahjoja, on aina saaneet. Mutta esim. leluja ei osteta juurikaan muulloin kuin synttärinä ja jouluna.
Krääsää ei osteta.

Iloinen Possu
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Ja jälleen kerran täällä alkaa saarnaus kuinka lapsista tulee materialisteja, kiittämättömiä, mihinkään tyytyväisiä jos joillakin on tapana ostaa PALJON lahjoja. |O |O |O

Mä en käsitä miten se on keneltäkään toiselta pois, jos joku haluaa ostaa paljon lahjoja lapsilleen.

Meillä lapset saavat myös paljon lahjoja, on aina saaneet. Mutta esim. leluja ei osteta juurikaan muulloin kuin synttärinä ja jouluna.
Krääsää ei osteta.
Älä nyt suutu. Mä vaan ihmettelen, anna mun ihmetellä :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä