ekat joululahjat jo ostettu muksuille =) joo, mä olen jouluhöperö =)

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä oon muutamia pikkujuttuja lapsille ostanut, esim jokaiselle omat sakset, värikynät jne, laitan kaikille oman askartelupaketin. Sit ostin muovailuvahaa, jokaiselle oman. Ja tarrakirjan+tarroja. Pojalle löyty yks actionlelu, keskimmäiselle tytölle on löytyny koruja. Sit viel ainaki neulon sukat jokaiselle, ja ostelen vaatetta ja lelua vielä lisää :)
Nuo saavat aattona lahjat eksän puoleiselta suvulta, ja joulupäivänä mun puolelta sukua. Eksän suvun lahjat menee yleensä eksän luo, ja mun suvun jää tänne, tosin niitä voi vaihdella pitkin vuotta.

Sukulaisillekin olen jo jotain saanut aikaan, ex-anopille virkkasin liinan, lasten isomummuille tein tossut. Omalle mummulle ostin tuikkukippoja, äidille hankin pöytätabletteja. Varmaan on vielä muutakin, mitä oon aikasemmin ostanu, ei niitä vaan muista. Niin ja poikaystävälle on jo kolme pakuttia piilossa :)
Minäkö joulutonttu? :xmas:

Äiti
Alkuperäinen kirjoittaja äippä kertaa 3:
mitähän sitä vielä ostas....

Nyt on jo siis hankittu:

poika 5v:
*transformers
*turtles auto
*bakuganlakanat
*dinosaur king hahmoja
*bakuganeja

tyttö 3v:
*miesbarbi
*hello kitty talo
*hello kitty lakanat
*hello kitty muistipeli
*nukelle sitteri
*barbille auto
*nukke

poika 1v:
*nalle puh potkuauto
*soiva nalle puh puhelin
*ksylofoni

Tuolle 1v:lle on niin vaikee keksiä mitään kun kaikkea meiltä jo löytyy...
oisko kellään ideoita? :D

Siis miks ihmeessä noin paljon tavaraa...? Me ostamme lapsillemme 4 lahjaa/lapsi. Ja olemme molemmat töissä, ei ole silleesti rahasta kiinni. Ja näistä 4 lahjasta 1 on kirja, 1 vaate ja kaks heidän toivomaa lelua tms.

ou nou
Voihan sun kanssas. Kun lapses kasvaa isommaksi ja olet totuttanut, että saavat kaikki mitä haluaa, menet viimeistään vararikkoon vaikka joulu on kerran vuodessa. Isompien lasten lahjatoiveet ovat varmasti paaaaljon hintavampia kuin pienten. Että koita nyt hyvissä ajoin hillitä itteäsi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti :
Alkuperäinen kirjoittaja äippä kertaa 3:
mitähän sitä vielä ostas....

Nyt on jo siis hankittu:

poika 5v:
*transformers
*turtles auto
*bakuganlakanat
*dinosaur king hahmoja
*bakuganeja

tyttö 3v:
*miesbarbi
*hello kitty talo
*hello kitty lakanat
*hello kitty muistipeli
*nukelle sitteri
*barbille auto
*nukke

poika 1v:
*nalle puh potkuauto
*soiva nalle puh puhelin
*ksylofoni

Tuolle 1v:lle on niin vaikee keksiä mitään kun kaikkea meiltä jo löytyy...
oisko kellään ideoita? :D

Siis miks ihmeessä noin paljon tavaraa...? Me ostamme lapsillemme 4 lahjaa/lapsi. Ja olemme molemmat töissä, ei ole silleesti rahasta kiinni. Ja näistä 4 lahjasta 1 on kirja, 1 vaate ja kaks heidän toivomaa lelua tms.
Olen huomannut, että monille kauhistelijoille tulee niitä lahjoja vinopino muilta, kaikille ei tule.

Alkuperäinen kirjoittaja ou nou:
Voihan sun kanssas. Kun lapses kasvaa isommaksi ja olet totuttanut, että saavat kaikki mitä haluaa, menet viimeistään vararikkoon vaikka joulu on kerran vuodessa. Isompien lasten lahjatoiveet ovat varmasti paaaaljon hintavampia kuin pienten. Että koita nyt hyvissä ajoin hillitä itteäsi.
Mun lapset on saaneet paljon lahjoja, mutta ymmärtävät ettei kaikkeen ole varaa.

suvi-tuuli
tänään just mietin että pitäis jo olla liikenteessä ja ostella lahjoja kunhan ois aikaa ja rahaa ja pääsis ilman lapsia kauppaan...ja vielä keksisi että mitäs sitä olis toiveissa!!! isommalle varmaan jotain työkalujuttuja kun niitä ei ikinä voi olla liikaa ja ehkä brion junarata-osia, pienemmälle babyborn ja hella tai jotain, saavat sitten leikkiä yhdessä.
mutta siis minusta on kiva ostaa kummallekin joku isompi lahja, sitten pari pienempää/edullisempaa koska vaatteita en osaa laskea näin pienille lapsille lahjoiksi vaan ne on extraa.

minä
Voi jessus mikä määrä tavaraa on ostettu, aivan liikaa, jos vielä lisääkin aiotaan hankkia.Siis toi joulu on niin...kamala väkisin keksitty ostojuhlapäivä.

joulu
Lahjojen osto on ihanaa :D Päätän joka vuosi etten osta kuin lapsille eli omalleni ja tytön serkuille, mutta aina tulee ostettua aikuisillekin ;) Tänä vuonna hankittu jo hajuvesi alesta siskolleni, kirja alennusmyynnistä äidilleni, marimekon kangasta toiselle siskolle alesta, kirjoja lapsille, tytölle puinen nuppipalapeli ja prinsessakirja.

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Jelena:
Mitä yhtäkkiä tapahtu?? Mikä on älytöntä?? Miten kehtaat??? Nyt en ymmärrä viimisiä viestejä???
ap kerjää jouluketjussa paketteja lapsilleen ku ei muka ole varaa joululahjoihin

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä