Hakutulokset

1. C

Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

Mä kerroin kans miehelle tuon Kaapon tipahtamisen. Ja vielä Kaapon nimellä, siis ihan kun olis joku hyväkin tuttu :laugh: :kieh: Mutta hassuinta oli se, että mies ei mitenkään reagoinut siihen, kai sekin kohta kuvittelee tuntevansa teidät :wave:
  2. C

Olen vähän sitä mieltä, että kun me emme OIKEASTI tunne toisiamme niin saatamme hyvinkin helposti ymmärtää toisen sanomiset väärin. Sarkasmi, hyväntahtoinen vittuilu (anteeksi kielenkäyttö) jne. on vain toisilla luonteessa (luen siis itseni siihen kastiin), ilman että kukaan tahtoo kenenkään...
  3. C

Roona meil kans ne cityvaunut koko ajan auton takakontissa. Sitä varten piti autokin vaihtaa uuteen farkkuun :laugh: :kieh:
  4. C

Lumesta vielä. Tänään oli Hesarissa juttu, että Helsinki suunnittelee hyödyntävänsä sotapoikia lumihommissa. Armeija on asialle myötämielinen mutta ongelmana on se, mistä moinen määrä lumilapioita :laugh: Jossain tilastossa, en nyt muista missä, sanottiin että pk -seudulla on Suomen...
  5. C

Oletan, että suurin syy kaikkien meidän pienokaisten iho-ongelmissa on tämä hiton talvi ja pakkanen. Toki ihottuma ja kutina voi olla allergiasta mutta sitten megapakkaset ja kuiva huoneilma vaan pahentaa sitä. Ja tietäähän se itsekin, että kun ihottumaa raapii niin se vaan leviää ja kutina...
  6. C

Elku Porkkana on tosi vahva ja aiheuttaa myös aikuisille hyvin usein allergioita. Kaikki sellaiset kannattaa skipata jos lapsella yhtään allergiaan viittaavaa (porkkana, omena, kiwi, tomaatti jne.). Teillä kun kerran on jo todettu tuo maitoallergia niin on hyvin todennäköistä, että muitakin...
  7. C

Vieraat lähteneet, E nukkumassa ja sivusto pelittää eli nyt voin keskittyä olennaiseen :laugh: Mistäs aloittaisin? Oli tuhat ja yksi asiaa mitä piti tulla kommentoimaan mutta pää lyö ihan tyhjää. Tän siitä saa kun on avaamatta konetta viiteen tuntiin :laugh: Vaatteiden peseminen myös...
  8. C

Kysymys refluksista / allergiasta

Meidän neiti vähän vajaa 5kk ja olemme kärsineet ihan alusta asti refluksista :ashamed: . Kaiken surun ja huolen keskellä iloa on tuonut se, että neiti NUKKUU LOISTAVASTI yöt. Eli tämä todellakin on mahdollista refluksilapsilla, joskin vähän harvinaisempaa. Yleensähän vaaka-asento pahentaa...
  9. C

Miimumaija voin vaan kuvitella kuinka säikähdit :o Onneksi kuitenkin kaikki kunnossa eikä mitään vakavampaa sattunut :hug: Hyvä muistutus meille kaikille, että nuo pikkuiset ovat käsittämättömän vikkeliä liikkeissään. Mä laitoinkin jo tuonne naamakirjan puolelle kuvan (erittäin epäselvän...
  10. C

**SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

Schnuller: En mäkään. Tuo 160-170ml menee yleensä vain kerran päivässä, muuten sellaiset 120ml yhdellä juotolla. Tyttö kyllä joisi vaikka kuinka paljon, sillä ei tule IKINÄ stoppia :kieh: tai ainakaan en ole sellaiseen vielä törmännyt mutta sitten sitä pulautetaankin koko seuraava päivä. Oon...
  11. C

Nuppu ja Schnuller myös meillä ihan sama nukkumarytmi :) Ainoona erona se, että Erica herää vasta 9 aikoihin eli vetää vähän pidemmät yöunet. Mutta täytyykin muistaa, että näissä on lapsikohtaisia eroja ja toiset vaan tarvii enemmän unta kuin toiset. Ruokaa sitten taas ei mene ollenkaan noin...
  12. C

Viihteellä olemisesta Olen käynyt pari kertaa ulkona mutta aikas rauhallisesti. Ei tee mieli potea mitään darraa seuraavana päivänä. Ne kun ovat tässä iän karttuessa tulleet aika infernaalisiksi eikä vanha muutenkaan jaksa enää :o . Mutta poissa kotoa olen kyllä ollut useastikkin, pisin aika 9...
  13. C

Mä kävin kans tutustumassa noihin autoliiton sivuihin tässä eräänä päivänä. Kävin vaan aika pikaisesti, nyt pitäisi mennä sinne oikein ajalla ja paneutua tuloksiin. Musta on ihan loistavaa, että autoliitto ylläpitää tällaista testia ja tulokset ovat kaikkien luettavana. Onpahan ainakin yksi...
  14. C

Unipussi on loistava keksintö, suosittelen kaikille!!! Oon aiemminkin käyttänyt sitä mutta vasta nyt tuon kääntymisen myötä se näytti parhaat puolensa ja äiti sai nukkua yön rauhassa. Eli tyttö ei pääse unipussissa kääntymään, ei saa potkittua sitä pois päältä ja muutenkin yleinen vauhkoaminen...
  15. C

Unettomat yöt ovat nyt parin viimeisen yön aika tulleet myös meille tutuiksi. Ei muuten mutta neiti kääntyy tohkeissaan masulle ja sitten alkaa sellainen tasainen ulina "tuu kääntää mut takaisin selälle" ja siihen sitten herään :o Voi pöhkö, pitääkö sitä mennä masulle jos siinä ei viihdy...
  16. C

4 kk neuvola -Olkkis74 & Arttu...............................8,050kg * 69,5cm -Nuppu..............................................7,745kg * 67 cm -Jooseppi & Alexandra......................7,635kg * 63,2cm -Tiia & Ville .......................................7,530kg * 65,4cm -Roona &...
  17. C

Kirkon muskarit mä vähän luulen, et se on tosi tapauskohtaista millainen muskari omalle kohdalle sattuu ja millainen seurakunta siellä takana on. Otin hirmuisen riskin :D mutta se kyllä kannatti. Toi meidän vaikuttaa tosi kivalle ja tosissaan ei yhtään hengellistä menoa. Mä kuulun kyllä...
  18. C

Matkarattaat - Gallup

Heips Roona :D Meillä autossa juurikin nuo Gracon Miraget. Meillä menee niihin kaukalo joten E:tä kuskataan kauppakeskuksissa niillä. Olen kyllä ollut tosi tyytyväinen, ihanan näppärät pelit eivätkä turhia maksaneet. Kohta varmaan siirrytään ihan pelkkiin rattaisiin ja kaukalo jää autoon...
  19. C

Yonnazzz, noup se jäi sitten meiltä kokonaa välistä. Sorry, mun pitikin laittaa siitä sulle viestiä mutta unohdin sit koko homman. Päästiin tähän lähelle kirkon muskariin niin valittiin se sitten mielummin. Ja sit meil on se vauvauinti niin ei uskalla liikaa ohjelmaa ottaa pienelle. Mites te...
  20. C

Vauvalla ripulia on-off jo yli viikon!

Meillä tuli ensimmäisestä Rotasta myös useamman viikon kakkanäytös joka piti sisällään 10-15 aivan löysää kakkavaippaa päivässä :( . Myös me käytiin lekurissa ja ulostusnäytteet olivat ok. Pienen masu vaan kovin herkkä tuolle "rokotteelle". Lääkärin ohjeistuksesta jätimme toisen satsin kokonaan...

Yhteistyössä