Hakutulokset

1. C

**SYDÄNTENMURSKAAJAT-09** Tammikuussa!

Rimpulakissa, tuo varastohan on ihan LOISTAVA idea :kieh: En oo koskaan ennen kuullut, että kukaan nukuttaisi vauvaa varastossa mutta siis miksipä ei?!? Varmasti kopioisin teidän idean jollei asuttais kerrostalossa. Mutsilla voidaan pistää tyttö sit varastoon :laugh: Schnuller me päästiin...
  2. C

Ai niin, ja kiitos Esmeralda tuosta Sappi-saippua vinkistä. Täytyykin kokeilla sitä heti huomenna jos vaan meidän kaupasta löytyy. Tuppaa nuo bodyjen hihat olemaan ihan bataatissa :laugh:
  3. C

Sorry Roona, en oo kerenny vastaamaan kun koko vl ollu yhtä haipakkaa. Mun mutsi oli täällä yökylässä joten emännöintiä on riittänyt. Hyvä homma, että Vili saanut lääkket ja syy selvinnyt. Voi noita meidän pieniä kuinka osaavatkin raapia itseään mitä ihmeellisemmistä paikoista :kieh: ...
  4. C

Ai niin, piti vielä soseista kommentoida mutta unohtui tuossa allergiapaatoksessa :kieh:. Meillä meni tänään enkka bataatissa: yhteensä 4 jääpalaa ja kun sen maidolla jatkoi niin oli about 1/2 pilttipurkki. Ja enemmänkin olisi uponnut mutta en ollut tajunut ottaa enempää mukaan (ei syöty...
  5. C

Onnea Vilille :flower: :flower: :heart: Schnuller: Muistakaa, että oikeastaan ihan kaikelle voi olla allerginen! Sen takia kannattaa [/b]edetä hitaasti ja pitää mielessä että maltti on valttia. Tässä ei kuitenkaan kukaan muu kärsi kuin teidän oma pieni kullannuppunne eli [/b]jäitä...
  6. C

Hei happea! Mulla on nyt KOLME kertaa mennyt tummennukset pepuilleen |O Joo-o, kyllä mä periaatteessa osaan niitä käyttää mutta mutta... Ehkä mä jätän tulevaisuudessa tummennukset suosiolla muille :laugh:
  7. C

Schnuller meillä on kolme selvää oiretta kun ollaan jollekin allergisia: pulauttelu lisääntyy (allergiaperäinen refluksi), tulee näppyjä ja neiti kitisee/nukkuu huonosti. Osa oireista, kuten just esim kitinä, on vaikea erottaa kun ainahan ne maksut vähän kitisee. Pikku hiljaa sitä oppii lukemaan...
  8. C

Huisin jännää, meillä neiti kääntyi juuri äsken ensimmäistä kertaa selältä masulle. Mä kirjoittelin tuota ylempää txtiä ja neiti oli matolla mun edessä... ja hupsis olikin yhtäkkiä masullaan. Oli reppana ihan hämillään ja sitten tuli puklu :laugh: Tästä se lähtee...
  9. C

Esmeralda meillä on vaan yhden kerran ollut masu kovalla (kakan tulo kesti 7 päivää) ja silloin lääkärin ohjeesta turvauduttiin kuumemittariin. Hyvin pelitti ja siitä sitten sitä kakkaa tulikin :kieh: Sen voi siis ihan hyvin tehdä silloin tällöin mutta pidempiaikaiseksi lääkkeeksi sitä ei...
  10. C

Voi jumalauta näitä mun tummennuksia, viime kerrallakin meni päin peppua :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Yhteistyössä