Hakutulokset

1. Palaas

Aamulla karkasin aamulenkille ja

Laita! Otetaan ne housut ekaks pois.
  2. Palaas

Nynne alkaa! (jalkapallonpulleropallero siis, selvennykseksi)

Saksan tankit jyrää, mutta olisi kiva jos Islanti pärjäisi.
  3. Palaas

Raparperi dildo?

Oi että, tuotahan en edes ole kokeillut!
  4. Palaas

Mua ärsyttää, kun riippurintaiset naiset käyttävät niitä löysiä tissejään kohottavia rintaliivejä...

Miten sinä sitten huijaat? Vai oletko täydellinen pikkumunainen tuppikulli.
  5. Palaas

Miksi niin monet naiset eivät osaa tai viitsi opetella syväkurkkupuuhia?

Pölö pölö. Miellyttämään miestä! Ei tarvitse jokaista itsensähinkkaajaa miellyttää. Riittä kun miellyttää sitä jota itseä miellyttää.
  6. Palaas

Ei sitten laiteta mitään pieruverkkareita kevätjuhliin!!!!

Näin on, ja vaikka kahdetkin. Siihen pystyy jokainen hieman itseään kunnioittava ihminen ja perheen äiti. Onhan se jo esimerkki lapsillekin. Niin köyhää ei sentään Suomen maassa ole.
  7. Palaas

Tanska kieltää burkat ja niqabit

Kyllä minua hieman pelottaa jos vastaan tulee vain silmänsä näyttävä ihminen. Sehän voi olla vaikka mikä. Sitten naurattaa kun näkee miten hankalaa niillä on kun istuvat teellä tai jollain. Nostelevat lappua suun edessä, että jotain saavat sisäänsä. Ja niitä todella istuu colalla tai teellä...
  8. Palaas

Hyvää huomenta ja vilua

Huomenta vaan. Kaunis ilma, mutta eipä samaa hehkua kuin edellisissä päivissä. Onkohan sulla mitään katseltavaa torikahvilassa?
  9. Palaas

Susi yritti napata pihalta 2-vuotiaan lapsen

Oliko edes susi? Ja miksi tämä Robert ei voinut kertoa rehellisesti tarinaa omalla nimellään? Pelkää mukamas tulevansa uhatuksi.
  10. Palaas

Kolmekymppinen tai nelikymppinen mies joka seurustelee parikymppisen tytön kanssa on hyväksikäyttäjä

Hoh hoijaa. Eiköhän se ole niin, että se parikymppinen neiti käyttää hyväkseen sitä nelikymppistä miestä.
  11. Palaas

Ketä palstalla juuri nyt?

Juu.
  12. Palaas

Oletko joskus törmännyt itsensäpaljastajaan?

Olen kyllä. Usein kun menin bussilla Konalaan, niin Pitskun aseman kohdan pysäkillä seisoi perinteisen asun omaava mies poplarissa. Kun bussi lähti, niin pysäkin mies avasi poplarinsa ja näytti koko bussin puolikkaalle miten löysä luikero valui ulos sepaluksesta. Ei se edes seissyt.
  13. Palaas

pikaseksiä tms.

No juuri AP:n kaltainen festaripano oli kyseessä. Olin jo iskenyt silmät siihen kaveriin kun telttaa pystytettiin. Kaveri istui kavereidensa kanssa polun toisella puolen ja katseli meidän tyttöjen touhua. Illemmalla sama kundi oli omalla teltallaan ja minä vaan menin hänen luo. Kömmittiin...
  14. Palaas

Keväällä kuollaan, miksi?

On perää runsaassa kuolleisuudessa kevättalviaikaan. Oma mummi kuoli helmikuussa, vaari maaliskuussa, isä maaliskuussa, tosin eri vuosina. En taida koskaan ollut olla kesähautajaisissa.
  15. Palaas

Anneli Saaristo: Evakon laulu

Parempi: https://www.youtube.com/watch?v=RdBcUmBz37k
  16. Palaas

Kurkku, pelastukseni

Kiertelin hieman hermostuneena opettajanhuonetta. Kaikki kollegat olivat jo lähteneet koteihinsa. Olin enää yksin paikalla ja taisin olla ainoa joka koko koulurakennuksessa oli. Istuin takaisin pöydän ääreen jolle oli unohtunut tyhjä keksikulho ja sokerikko. Otin esiin muutaman koepaperin ja...
  17. Palaas

Onko muita kevytkenkäisiä?

Kyllä joskus halu on pistänyt naisen koville ja silloin on oikaistu sitä halua sammuttamaan johonkin baariin. Se on hätäisten paikka. Ihan kännisen, lääppijän, kehujan, tai törkysen uhoajan kanssa en ala, löytyy sieltä siedettäväkin. Normaaliahan tämä on.
  18. Palaas

Onko normaalia et lapset nukkuu ilman pikkupöksyjä?

Tiedän vaan sen, että itse ja jotkut kaveritkin lapsena nukkuivat ilman pikkuhousuja. Minulla oli yöpaita ja ei alkkareita. Välillä oli pyjama eikä alkkareita. Niin myös yökyläläisillä. Teininä jäi kaikki pois ja niin jatkuu edelleen.
  19. Palaas

Miksi joka paikassa on joku "Jethro" nykyään?

Tuota tyyppiä inhoan yli kaiken.

Yhteistyössä