Ei sitten laiteta mitään pieruverkkareita kevätjuhliin!!!!

Pahoitit mielesi kun sanoin suoraan, joten sorry sorry jos pahoitit. Itse en, koska en viitsi tuollaisella asenteella pilata mieltäni. Ja nyt ainakin edellisistä viesteistäsi sain vaikutelman että olet rikaskin, mut et oo. Eli paljastit ette oikeesti ole.:XD
En minä missään rahassa kylve en.
Mulla on joskus hiukka hurttia huumoria, ei kannata ihan kaikkea ottaa tosissaan.

vierailija
En minä missään rahassa kylve en.
Mulla on joskus hiukka hurttia huumoria, ei kannata ihan kaikkea ottaa tosissaan.
Noon, joskus, mutta mö en siis ottanut tosissano. Ja kuten sanoin, hermostuit vain vähän mulle. Olen vain tempperamenttinen, ja äkkipikainen, enkö ajattele aina etuköteen, mut siis sanoin vain ajatukseni suoraan, koska itse en asu varakkaassa perhessä emmekö pysty ostelee niitä mitä tulee heti ekana kaupassa vastaan.

Noon, joskus, mutta mö en siis ottanut tosissano. Ja kuten sanoin, hermostuit vain vähän mulle. Olen vain tempperamenttinen, ja äkkipikainen, enkö ajattele aina etuköteen, mut siis sanoin vain ajatukseni suoraan, koska itse en asu varakkaassa perhessä emmekö pysty ostelee niitä mitä tulee heti ekana kaupassa vastaan.
Nii just.

Noh, jokatapauksessa oikein hyvää kesää sinulle.
Ja ollaan me hyviä koska ei olle suurkuluttajia, säästetään vähän tätä meitin palloa.:)

vierailija
Perinteinen Lispetin kevättervehdys.*into pinkeenä* :X3:

Ihan läksin taas muistuttelemaan teitä, että ette unohda pukea lapsianne juhlallisesti tuleviin kevätjuhliin!:coffee:
Pojilla pitää olla vähintäänkin puvun takki+siihen sopivat housut+solmio tai rusetti ja tytölle kaunis mekko.:love:

Elkää unohtako juhlakenkiä! Mikään ei ole kauheampaa kuin jotkut nuhruiset tennarit mekon kanssa. Pojalla sen sijaan puhtaat uudehkot tennarit voivat sopia asuun, riippuen tennareista. MITKÄÄN SISÄPELIKENGÄT EI KÄY!!!!:mad:

Toivottavasti muistitte pestä lastenne hiukset iltasella, ja laitatte lastenne hiukset kauniiksi aamusella, ettei siellä sitten TAAS näy niitä harakanpesiä siellä täällä!:rolleyes:

Tsekkaatte kynnet vielä aamulla jos on illalla unohtunut! Monesti ihmettelen, että onkohan jokaisella varmasti lavuaarin kylessä kynsiharjaa kun lasten kynnenaluset on niin mustina!o_O:coffee::rolleyes:

Aamulla käytte vielä läpi minkälaista juhlakäyttäytymistä odotatte lapsiltanne. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin se, että micostiina vetää jannicaa tukasta kesken suvivirren ja pilaa tällä tavoin hartaan tunnelman!:mad:

Hyvää kevätjuhlaa kaikille!:love:
Sinä et määrää miten muut pukeutuvat!

vierailija
Joo, mutta kas kun kaikki eovät ole varakkaita. Ja vaikka olisivatkin, nii kyllä ne rahat menee muuuhunkin. Muihin siisteihin vaatteisiin, kuten legginseihin, teepaitpihin, sukkiin, alus vaatteisiin, verkkareihin ja kenkiin. Sitten laskut, sähkö-,vesi ja vuokralaslut. Ja sitte pitäis viel ylimäöröisistä syödäkkin, eli ihan perusruoka, vaikkapa muusi ja kastike. Ja viel et repäset, jos haluut vaik ruotsin laivalle, nii sitte kaikki nee kustannukset. Tai vaikkapa että, jos siinä on lemmikki, nii tarttee sekin huolen pitoa ja ruokaa tietysti. Eli ei siinä kyllä moni varakaskaan perhe ostele näiden asioiden päälle jotain, juhlamekkoja/kenkiä/ tai edes kaikkii näitä. Ei mee muutaku kaikki rahat, parin tunnin tai vain alle tunnin juttuun. Siin meni, ohan tirhaa siis.
Kyllä jokaisella ihmisellä on oltava edes yhdet juhlavaatteet. Niitä löytyy siisteinä myös kirppukseltä. Myöskään tuo jokavuotinen koulunpäätös ei yllätyksenä tule, joten siihen ehtii kyllä varautua. Niissä samoissa tamineissa menee sitten helposti useat juhlat.

Kyllä jokaisella ihmisellä on oltava edes yhdet juhlavaatteet. Niitä löytyy siisteinä myös kirppukseltä. Myöskään tuo jokavuotinen koulunpäätös ei yllätyksenä tule, joten siihen ehtii kyllä varautua. Niissä samoissa tamineissa menee sitten helposti useat juhlat.
Näin on, ja vaikka kahdetkin. Siihen pystyy jokainen hieman itseään kunnioittava ihminen ja perheen äiti. Onhan se jo esimerkki lapsillekin. Niin köyhää ei sentään Suomen maassa ole.

Kukin tavallaan. Mä en pidä peruskoulun kevätjuhlaa sellaisena juhlana että pitäisi laittaa juhlavaatteet. En koskaan ostanut erikseen juhlavaatteita sen takia. Eikä voi sanoa että niitä voi käyttää muissa juhlissa. En käy missään juhlissa.

Mekään ei rahassa kylvetä, ei todellakaan. Lisäksi meidän muksut kasvaa ihan järkyttävää vauhtia, ja tuntuu että aina saa olla hommaamassa noille juhlavaatteita.

Ja vaikka kaveripiirissä kierrätetään lasten vanhoja vaatteita, niin kun oon aloittanu lastenteon kaveripiiristäni ekojen joukossa, niin harvoin saa muilta käytettyjäkään vaatteita kun muiden lapset on pienempiä kuin meidän.

Mutta kirppis! Sieltä löytyy jokaiselle. Ei voi sanoa etteikö kirppikseen ole varaa. Juhlapaidat maksaa siellä 1-3 euroa, mekot max 10 euroa.

vierailija

Ei heillä ole oikeutta diihen, että miten toiset pukeutuvat. Joyen, älä ruve selittelemäön.

vierailija
Mekään ei rahassa kylvetä, ei todellakaan. Lisäksi meidän muksut kasvaa ihan järkyttävää vauhtia, ja tuntuu että aina saa olla hommaamassa noille juhlavaatteita.

Ja vaikka kaveripiirissä kierrätetään lasten vanhoja vaatteita, niin kun oon aloittanu lastenteon kaveripiiristäni ekojen joukossa, niin harvoin saa muilta käytettyjäkään vaatteita kun muiden lapset on pienempiä kuin meidän.

Mutta kirppis! Sieltä löytyy jokaiselle. Ei voi sanoa etteikö kirppikseen ole varaa. Juhlapaidat maksaa siellä 1-3 euroa, mekot max 10 euroa.

Mutta kas kun sieltö ei köydy kaikille sopivia.

Yhteistyössä