Hakutulokset

1. M

Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

mä tein testin apteekin raskaustestillä. onko se kovinkin herkkä ? kokemuksia?
  2. M

Alina78 ja Afu-82 , en sit kestäny yhtään olla testaamatta, tyhmä menin tekemään, kuumotti niin testata ku tänään vapaa päivä on :D joten menin tekemään negan :s hah. ja dpo on vasta 13 vai 14. lasketaanko se dpo ovispäiväki mukaan ? :D jos niin niin sit on 14. on vaan niin pirun "varma" olo...
  3. M

ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

Mulla tänään ollu iha ihmeellinen vatta.. :( päivällä oli kovana ja nyt illalla oli melko löysänä... :(:( apuva. onko vattatauti tulossa? vaiko jotain raskausoireita?? :D:D voisiko tommonen olla?väsymystä kans ollu.. ja sit tukossa kans ollu. puuh. tekis nii mieli testata huomen mut niin :D
  4. M

KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Mulla tänään ollu iha ihmeellinen vatta.. :( päivällä oli kovana ja nyt illalla oli melko löysänä... :(:( apuva. onko vattatauti tulossa? vaiko jotain raskausoireita?? :D:D voisiko tommonen olla?väsymystä kans ollu.. ja sit tukossa kans ollu. puuh. tekis nii mieli testata huomen mut niin :D
  5. M

*Esikoisesta haaveilevat* vol 2

6. M

nöttiäinen, mulla kesti jälkivuoto viikon.
  7. M

väsymystä kans ollu.. ja sit tukossa kans ollu. puuh. tekis nii mieli testata huomen mut niin :D
  8. M

Mulla tänään ollu iha ihmeellinen vatta.. :( päivällä oli kovana ja nyt illalla oli melko löysänä... :(:( apuva. onko vattatauti tulossa? vaiko jotain raskausoireita?? :D:D voisiko tommonen olla?
  9. M

oho noi lihavoidut tekstit meni vähä :D hehe. nooh :)
  10. M

[/b]Tash, pahoittelut. :( vauva-10[b], onnea! hyvin toivottavasti menee! Mitä oireita sinulla on ollut ?? :)

Yhteistyössä