Hakutulokset

1. M

Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

Peikonpähkinä, hui jännää sun aikas ! onnea jo etukäteen :) kyllä se melko plussa tulee. Haamuhan on viel iha normaali tuolla välillä aika monella :) Ja tietty saat olla!! :heart: :laugh: :flower: HEII !! OLISIKO mitään sellainen juttu, et ku ihmiset täällä testailee oviksia ja...
  2. M

pullero-pallero , sitä päivää jännäillessä :D Kylläpäs täällä on "nuoria" kuumeilijoita.. kuten minäki :D mäki oon parikymppinen. ja ukkeli on 23 v (huomenna) ;) et kyl meilläki ikää on vähän, mutta eipä se tosiaan ikää katso. Munki vanhemmat on kyselleet et milloin se meille muksu tulee ja...
  3. M

ON: täällä hiukkasen nivusia särkee.. sit aiemmin oli hirvee voimat pois olo ja väsymystä kyl on.. Mä poltan tupakkaa, mut se loppuu ku saan tietää olevani raskaana. Ei liiemmin oo tupakka maistunu tänään.. kp 24, milloin olis hyvä testata? ei hitsi ku ei malttais odottaa... eli siis kp 12...
  4. M

KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

vai onkoha se sen virallinen nimi mut nooh :D
  5. M

kp tarkoittaa kuukautiskiertopäivää :)
  6. M

tiitu87, hui no sit voidaan jännäillä yhdessä.. ;D vois varmaan harkita jos kans testailis ens viikolla :D mun aivastelut eivät lopu !! tän päivän aivastellu niinku joka välissä :D
  7. M

ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

mulla eilen illalla alkoi jonkilaisia tuntemuksia alamasussa..:o sellasta painontunnetta ja nippailua.. hui viikko on ovulaatiosta. voisko olla kiinnittymiskipua?? onko teillä minkäänlaista kokemusta??milloinha kannattaa alkaa testailee? r-testi odottais kaapissa;)
  8. M

mulla eilen illalla alkoi jonkilaisia tuntemuksia alamasussa..:o sellasta painontunnetta ja nippailua.. hui viikko on ovulaatiosta. voisko olla kiinnittymiskipua?? onko teillä minkäänlaista kokemusta??milloinha kannattaa alkaa testailee? r-testi odottais kaapissa;)
  9. M

*Esikoisesta haaveilevat* vol 2

10. M

11. M

Duffy , kiitos. Hmm, apua mitähän mä sanoisin yrityskertaan?:o en laske niitä.. mut mut viime vuonna tuli keskenmeno siinä lokakuun lopulla.. nii varmaan tosta tammikuusta alettu yrittelee.. hmm oiskohan se sit 4 vai 5 yk? noo ei sen väliä :D heitä siihe vaikka se 5 :D
  12. M

Voisin ilmoittautua tännekin pinoon ?! :) täällä on aika paljo tuttuja samoista pinoista :D [b]
  13. M

Siniviuhka sillä on ensi viikolla. no joo, tuolla minun miehelläni on erikoinen harrastus.. tietokoneella istuminen. Ikävää mutta totta. sano et tulee varmasti sillo muuttumaan kokonaan kun saadaan lapsia. saa sit nähdä.. nolottaa kyllä paljon sanoakki tuosta sen harrastuksesta.. ku se on pois...
  14. M

Olisiko ideoita ku tarvis ostaa jotain miehelle synttärilahjaksi ? :D haluaisin jotain rivoa ostaa ;P kattelin jotain seksileluja, mut oisko jotai parempia ehdotuksia?? ;D
  15. M

Olisiko ideoita ku tarvis ostaa jotain miehelle synttärilahjaksi ? :D haluaisin jotain rivoa ostaa ;P kattelin jotain seksileluja, mut oisko jotai parempia ehdotuksia?? ;D
  16. M

17. M

Alisa84, mä näin kans facebookissa sen testin :D ja mulla näytti muka 2018 :o toivottavasti ei pidä paikkaansa :D päähän ois siinä odotuksessa jo hajonnu :D kamala testi oli :D
  18. M

tinttamaaria , sinun itku-potku-raivari-fiilis on helposti ymmärrettävissä:s:D minulla oli aika sama juttu heti keskenmenon jälkeen.. alkoi heti kuulua joka puolelta vauvauutisia.. mikä sisimmässäni ärsytti kovasti, mutta yritin silti olla onnellinen heidän puolestaan.oli se hiukan hankalaa...
  19. M

A-L-M , tervetuloa mukaan ja ikävä kuulla km:sta. :hug: Mutta täällä on hyvä keskustella jos jokin asia painaa mieltä. Tosiaan kaikki osataan tukea jollain tavalla toisiamme, sillä ollaan kuitenkin koettu sama ja hiveä tapaus, josta on varmasti vaikea puhua sellaisille ihmisille ketkä eivät...
  20. M

en malttais odottaa et voin alkaa testailee jos vaikka onni ois tärpänny tällä kerralla <3

Yhteistyössä