Hakutulokset

1. M

Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

esperanzadora , kyl mä varmasti testaisin pian uudestaan sun sijassasi. mä kun olen niin rauhaton jos ei meinaa menkkoja tulla. :D mut kyl mulki oli tos sillo menkkoja tuli, nii hokasin et ne oli mhyöhäs aina.. ennen normaali kierto oli siis 27 sit hokasin et ne vaa tasottui, siis toi kierto...
  2. M

KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

en ole ollut täällä kun jäänyt ihan kokonaan.. mutta täällä on uutisia. tää neiti on sit paksuna. ja olen menossa jo 9+1 :) huomenna ois eka lääkäri. saa nähdä mitä siellä oikein tehään ? :D ei varmaan ultrata vielä ?
  3. M

en ole ollut täällä kun jäänyt ihan kokonaan.. mutta täällä on uutisia. tää neiti on sit paksuna. ja olen menossa jo 9+1 :) huomenna ois eka lääkäri. saa nähdä mitä siellä oikein tehään ? :D ei varmaan ultrata vielä ? NOOH mutta onhan täällä moni muukin plussanu mitä oon lueskellu :) ONNEA...
  4. M

hei, oon unohtanu ilmoittaa. ollu tjottailua. mutta mul on kp 20 ny :D
  5. M

mulle voi siis laittaa sen kp 9 just 8 min sitten vaihtu päivä. hehe
  6. M

mul voi laittaa sen kp 8.
  7. M

ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN PINO Vol.2

joo menkat nää on... ku nii runsaat ja sattuuu niin paljon joka paikkaan! :'(
  8. M

9. M

*Esikoisesta haaveilevat* vol 2

10. M

Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

11. M

puuh.. en tosiaan tiedä mitä tässä tehdä.. eilen olin kakalla ja tuli pyyhkiessä pientä punasta paperiin.. ajattelin heti et ei ois pitäny käydä tekemäs tarpeita :D tänään kans on ollu pientä vuotoa... toivottavasti ei yltyis. nii voihan silti olla raskaana. ääh... masentavaa.. onko kokemuksia...
  12. M

puuh.. en tosiaan tiedä mitä tässä tehdä.. eilen olin kakalla ja tuli pyyhkiessä pientä punasta paperiin.. ajattelin heti et ei ois pitäny käydä tekemäs tarpeita :D tänään kans on ollu pientä vuotoa... toivottavasti ei yltyis. nii voihan silti olla raskaana. ääh... masentavaa.. onko kokemuksia...
  13. M

14. M

15. M

vois varmaan tehä keskiviikkona :) jos tosiaan niitä menkkoja ei näy :D mut eipä tunnu vielkää et alkais.. lurahtelua tuntuu mut ku oon kattonu niin valkkaria se on ollu :D:D
  16. M

hihii :) voi kun onnistuisikin plussaus :)<3 vois varmaan tehä keskiviikkona :) jos tosiaan niitä menkkoja ei näy :D mut eipä tunnu vielkää et alkais.. lurahtelua tuntuu mut ku oon kattonu niin valkkaria se on ollu :D:D
  17. M

vois varmaan tehä keskiviikkona :) jos tosiaan niitä menkkoja ei näy :D mut eipä tunnu vielkää et alkais.. lurahtelua tuntuu mut ku oon kattonu niin valkkaria se on ollu :D:D
  18. M

En tosiaan tiiä miten sitä uskaltais tehä uutta testiä... ku tosiaan tein negan tossa 20.päivä. mut vois varmaan tehä keskiviikkona :) jos tosiaan niitä menkkoja ei näy :D mut eipä tunnu vielkää et alkais.. lurahtelua tuntuu mut ku oon kattonu niin valkkaria :D:D
  19. M

millon mun kannattais testata? :D ehdotuksia?
  20. M

no en tiedä viel millon testais uudestaan :D ku testasin tossa 20. päivä eli päivää ennen ku menkkojen ois pitäny alkaa. oli nega. olin vissii vähä hätänen ? :D tiitu87, onhan niitä vissii kaikenlaisia kotikonsteja mikä vois edesauttaa raskautumisessa, mut en tiiä onko niistä mihinkää :D mun...

Yhteistyössä