Hakutulokset

1. C

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

Heipparallaa kaikille! :) Meille tosiaan, suunnitellusti, syntyi pieni tyttö 30.4. kello 9.40 :heart: Kokoa tytöllä oli 49cm ja 3484g. Sektiolla syntyi ja sai pisteet 9/9. Kuitenkin ilmeni ongelmia myöhemmin hengityksen kanssa ja vauva muuttui siniseksi. Vietiin vastasyntyneitten teholle ja...
  2. C

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

Huomenta! :) Ja tsemppiä synnyttämään lähtijöille ;) Meillä tasan viikon päästä se sektio. Hui kun alkaa jo nyt jännittää vaikka tuttua hommaahan se periaatteessa on :) Viikon päästä tähän aikaan ajellaan sairaalaa kohti jo :) Olotila itselläni hirmu vaihteleva. Toisena päivänä...
  3. C

Huomenta! :) Kuinkas porukka jakselee? :) Minulla vointi aika kenkku :snotty: Turvotusta tullut viikossa 1,6kg. Sokerit oli ekaa kertaa elämässäni yhellä plussalla eilen neuvolassa. Tänään vien kontrollinäytteen. Eipä sille enää minkään voi vaikka sokeria olisikin kun sektio on 9...
  4. C

Moikka kaikille pitkästä aikaa! :) :wave: Olen teidän juttuja joka päivä käynyt lukemassa mutta jotenkin ei vaan ole saanut aikaiseksi kirjoitella itse mitään :ashamed: En muista olenko vielä onnitellut vauvansa saaneitakaan joten HIRMUISESTI ONNEA pikkuisista nyyteistä :heart...
  5. C

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 3/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

Hyvän tuoksuinen shampoo tai suihkusaippua tuskin niin vahvasti tuoksuu että huonekaveria rupeaisi häiritsemään ;) Itse en varmaan mitään varsinaista tuoksua edes ota mukaan, ei ole ollut aiemminkaan synnytysreissuilla mukana enkä edes huonekaveria ole osannut ajatella vaan ihan vauvaa. Ei ole...
  6. C

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 3/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

Huomenta. Kyllä onkin taas aikaa kun on viimeeksi saanut aikaiseksi kirjoittaa. Lukemassa olen yrittänyt silloin tällöin kuitenkin käydä. Nyt lapset vielä nukkuu niin koetan jotain saada kirjoitettuakin :) Oma vointi suht. ok :) Paino noussut tasaisesti ( vaikka itsestä tuntuukin ettei...
  7. C

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 1/10 <3

Moikka pitkästä aikaa :) Tein erillisen aloituksen tuosta mitä voisi hommata vauvalle. Itse kirjoitin listaa yksi ilta ja vaikka paljon löytyy niin esim. vaunut pitää ostaa ja sen vuoksi pieniä hankintoja on kiva tehdä jo nyt niin ei kerralla mene ihan hirveää summaa rahaa sitten lähempänä...
  8. C

- MITÄ HOMMATA ENNEN VAUVAN SYNTYMÄÄ? -

:) Tälläistä listaa olen itse kaipaillut ja muutamia löytänytkin. Nyt ajankuluksi ajattelin kirjoittaa tähän ihan oman listan mitä olen itse kirjoittanut ylös hankittavaksi :) Voitte sitten lisäillä kun tulee jotain uutta ja tarpeellistä mieleen mitä en ole osannut huomioida. LISTA...
  9. C

Nyt apuja sänkyvalintaan

http://www.on24.fi/sisustus/s%C3%A4ngyt_patjat/s%C3%A4ngyt/15311 Tuollaisenkin löysin. Voisihan tuollainen varmaan sopia viisi vuotiaalle jo ja saisi tosiaan samalle seinälle sitä säilytystilaa, esim. kirjoille kun nuo seinät on niin rikkonaiset? :)
  10. C

Nyt apuja sänkyvalintaan

No tuo linkki oli vain esimerkki. Ei vielä olla edes mietitty että mistä liikkeistä sänkyjä ostettaisiin :) Eli se vaihtoehto että ostaisikin tuollaisen "parvisängyn" olisi parempi ehkä kuitenkin kuin se kerrossänky. Täytyy katsella tarjontaa ja jutella miehen kanssa :)
  11. C

Nyt apuja sänkyvalintaan

Meillä siis tilanne se että tyttö 5v ja tyttö 1v 10kk nukkuvat samassa huoneessa. Isommalla on jatkettava sänky ja pienempi nukkuu vielä pinnasängyssä. Nyt pinnasängylle on syntymässä uusi käyttäjä keväällä. Ja muutenkin vajaa pari vuotias olisi kiva saada jo pois pinnasängystä. Huone ei ole...
  12. C

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

Heipsistä :) Aika kuluu kyllä tosi nopeasti :) Meilläkin perjantaina poksuu jo puoliväli :heart: Ja on se rakenneultra. Toivottavasti ei enää mitään sydänvikaa tms. löydy kun tuosta lapsivesipunktio jännityksestä on nyt selvitty. Minulla on todella vaihtelevaa tämä väsymys/pirteys...
  13. C

Saako jostakin miesten koko reinoja halvemmalla

Ostan ne sitten tuosta lähikaupasta niin saan bonuksetkin :)
  14. C

Saako jostakin miesten koko reinoja halvemmalla

kuin 29,90?? :) Mies on toivonut joululahjaksi ja s-marketissa on tuohon hintaan ja saisin bonuksetkin. Mutta jos jossakin on halvemmalla niin ostan ennemmin sieltä ;) Onko jollakin sattunut silmään joku tarjous? :)
  15. C

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

Moikkista taas :) Emv:lle kovasti tsemppiä! Toivottavasti nyt saisit nauttia olostasi jatkossa eikä tulisi enempää vastoinkäymisiä :( Nyt olisi taas lasketunajan sumplaamista :ashamed: Anteeksi siitä. Kävin tiistaina neuvolassa ja kyselin th.lta tuota kun se lääkäri Helsingissä...
  16. C

Onko nämä liinat hyviä

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=440972&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=3139413&categoryId=10117# Vauvalle? Parempia kuin esim. liikkeissä joissa myydän next:n vaatteita olevat? Mistä kannattaisi ostaa puklurätit...
  17. C

Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

Oli ihan pakko tulla kommentoimaan tähän Elinalle vielä :) Meillä vähän samankaltaisia kokemuksia miehen osalta. Istukkabiopsia reissulla mies oli siis mukana mutta aamusta jo aika väsynyt vaikka yön sanoi nukkuneensa ihan hyvin. Mutta näytteenotto ei siis onnistunut ja sen jälkeen...
  18. C

Riittääkö toukokuun alussa syntyvälle vauvalle

Meidän lapset syntyneet loka- ja helmikuussa joten kevät ja kesävauvasta ei ole kokemusta. Mutta ei meillä vauvat ole sisällä myssyjä käyttäneet koskaan ja kuumaverisiä olleet molemmat. Edelleen minusta kuitenkin tuntuu että jos vaunuissa on makuupussi, vauvalla tuollainen villainen tai...
  19. C

Ajattelin että vauva kuitenkin pääasiassa vaunuissa tai autossa ja haalarissa on huppu.
  20. C

hatuksi tälläiset myssyt...

Yhteistyössä