Hakutulokset

1. S

Olen kaverin kukkienkastelijana ja kalojen ruokkijana heidän lomansa ajan

Millä sä oot niitä syöttänyt, että tuolleen riehuivat akvaarion rikki :)
  2. S

Mitä yhteistä on miehellä ja oluella?

Tekis mieli sanoo että mää en tykkää kummastakaan sortista mutta ehkä se ny ois liioittelua!
  3. S

Yökyläilijän tuliaisista

Noin mäkin sanoisin. Tai siis että kaikille tarjotaan tai sitten eväät jää johonkin toiseen tilaisuuteen.
  4. S

No mitenkä vanha sinun puhelimesi on ja merkki,vaihdatko usein?

E90, oisko pari vuotta vanha. Eipä oo vielä tarvetta vaihtaa.
  5. S

mitä ihmettä sanon

Sitten kotio, marsmars.
  6. S

jesh, siskon muksut tuli yökylään :D

Mä oon havainnut että kun meidän pesueeseen lisätään serkkutytöt, niin vaikka porukka kasvaa niin tappelu ja nahistelu vähenee (tai siis loppuu tyystin). Kummallista :o
  7. S

Miksi joku ei käy iltaisin lasten kanssa ulkona?

Mä just äsken totesin että lapset on sen verran väsyneitä, ettei niitä kannata lähteä ulkoiluttamaan. Nyt nuorin on kylvyssä ja seuraavaksi pesue suuntaa iltapalalle ja nukkumaan. Mä saattaisin ehkä kysyä, miksi ketään kiinnostaa se käykö joku toinen vielä iltaisin ulkona lasten kanssa vai ei...
  8. S

miten peset, tumma paitaosa valkeat hihat?

Pesen tummien vaatteiden kanssa. Hihat menee harmaiksi, mutta parempi niin kuin se että vaaleat pyykit menee harmaiksi kaikki.
  9. S

mikä idea on mennä ensin naimisii maistraatissa

Toinen osapuoli ei kuulu kirkkoon ja toinen haluaa silti perinteiset "kirkkohäät?"
  10. S

Marsuista tietävät

Itse en osaa tuohon sanoa mitään, meillä on ollut marsuja mutta olivat tyttöjä eli ei ole tuommoisia huolia ollut. Lueskelehan vaikka tuolta http://www.marsut.net lisätietoa.
  11. S

Miksiköhän on hyväksyttävämpää, että roikkuu huonossa avioliitossa vuosia

Peesi! Paitsi että voishan sitä erota ja olla onnellinen ihan itsekseen. Hakis vaan sitä maitoa eikä ottais lehmää riesakseen.
  12. S

Epäonnistunut kosinta !!!

Josko salama pelasti epäonnistuneelta avioliitolta... Sori, älkää ottako mun juttuja liian vakavasti, oon vähän tämmönen.
  13. S

Nyt tuo äijä saa lähtee just!

Miehet muuttaa ne sellaisiks.
  14. S

Epäonnistunut kosinta !!!

Ja väkisin tunki vainajalle sormuksen! Mitäs jos oliskin tullut kieltävä vastaus.
  15. S

palkkasi nettona ja mitä töitä teet? :)

Jos sanon 2300 niin en varmaan paljoa valehtele. Kokki.
  16. S

Nyt oon kyllä huono äiti ja on paha mieli

Et oo huono äiti... Ihan kaikille joku haaveri joskus käy.
  17. S

PALSTATAPAAMINEN KESKI-SUOMEEN

Pikkukakkosen puistossa :)
  18. S

Onko mitään keinoa saada vapautusta armeijasta??

Halveksi vaan, mä oon tehnyt oman osuuteni ihan vapaaehtoisesti :)
  19. S

Katosiko 50? perseeseen?

Onhan niitä sellaisia tryffelisikojakin, kai sitä voi perseenkin kouluttaa imaisemaan setelirahoja.

Yhteistyössä