palkkasi nettona ja mitä töitä teet? :)

• Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
lukion opettaja
Tämän lukuvuoden on ollut 2800e/kk, mutta tää oli poikkeusvuosi. Yleensä n. 2400e.

Tai no, oikeastaan tuohon vielä satanen päälle, sillä tänäkin vuonna saan 1200e veronpalautuksia.

kotiäiti
Kotiäiti olen, jos se nyt mikään ammatti on... Netto 2100e. Eikä siis ole mitään miehen palkkaa, vaan tuo on se mitä kuukausittain pärähtää minun tilille. Ei hinkua palata töihin.

toinen postipoika
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt se on ollut n. 600-900 ja postia jakelen, tosin osa-aikaisena. Tarkoitus olisi ensi syksynä saada kunnolla tunteja, että palkkakin tuosta nousisi.
n.1550? eikä ihan täydet tunnit mullakaan...

hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Kotiäiti olen, jos se nyt mikään ammatti on... Netto 2100e. Eikä siis ole mitään miehen palkkaa, vaan tuo on se mitä kuukausittain pärähtää minun tilille. Ei hinkua palata töihin.
saako kysyä mistä tuo raha tulee?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja toinen postipoika:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt se on ollut n. 600-900 ja postia jakelen, tosin osa-aikaisena. Tarkoitus olisi ensi syksynä saada kunnolla tunteja, että palkkakin tuosta nousisi.
n.1550? eikä ihan täydet tunnit mullakaan...
Mulla on vaan 3-6 tuntia päivän pituus ollut tähän asti.

hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja lukion opettaja:
Tämän lukuvuoden on ollut 2800e/kk, mutta tää oli poikkeusvuosi. Yleensä n. 2400e.

Tai no, oikeastaan tuohon vielä satanen päälle, sillä tänäkin vuonna saan 1200e veronpalautuksia.
No hittolainen! Ja vielä kiva kesälomakin :D

Mulla riittäis yliopisto-opinnot kolmen aineen opettajan pätevyteen jos vain tekisin ne 20 opintopisteen opettajan opinnot. Mutta lukion maikoilla taitaa aika harvoin olla virkoja auki? Meinaan, että jos saa vain elokuusta-toukokuulle sopimuksen niin on kurjaa olla palkatta kesä :(

Yhteistyössä