No mitenkä vanha sinun puhelimesi on ja merkki,vaihdatko usein?

mie
Samsung ja 4 vuotta vanha. Katselin kevättalvella uusia puhelimia, mutta tuntuu että niistä on ohentuessaa tullut leluja ja kosketusnäytön kestävyys mietityttää. Olen tähän vanhaan tyytyväinen ja akkukin vielä pelittää. Käytän puhelinta lähinnä soittamiseen ja tekstiviesteihin, joten sen teknisten ominaisuuksien ei tarvitse olla valtavia.

a
Tyyppiä en edes muista, joku Nokialainen... Ja taitaapi olla nelisen vuotta vanha, mitä sitä toimivaa vaihtamaan. Nyt tosin pitäis alkaa katsella uutta kun ei vanha enää ilmoita tekstarien saapumisesta kuin silloin tällöin.

Nokian 7230, sellainen perus blondipuhelin.
Muutaman päivän vanha, kun tiskasin edellisen vessanpöntössä :snotty:

N. vuoden välein vaihdan, sen verran ne yleensä ja hyvällä tuurilla mun käytössä kestää käyttökelpoisena.

Puhelin on pari kuukautta vanha Samsung. En ole erityisen merkkiuskollinen, mulla on ollut Noksua, Samsungia ja Siemensiä. Edellinen puhelin oli Nokia, jota käytin kolme vuotta, mikä on varmaan mun kännyköitten keskimääräinen käyttöaika.

vieras
Sonyericsson joku K530 tms, ei väliä kunhan toimii =) vaihdetaan sit kun akku alkaa olemaan lopussa, uutta ei yleensä kande ostaa ja seuraava on aina sellainen missä on BT mukana.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Eilen ostin nokian N97:n (?).
Vaihdan kun vanhat alkaa olemaan finito eli vuoden-kahden välein
Miten joku saa vuodessa puhelimen finito?

Mulla nyt ollut reilu 2 vuotta, eikä vaihto ole mielessä lähelläkään.

Yhteistyössä