Hakutulokset

1. M

sokeriarvoista tietävät hoihoi!!

Paaston pitää olla toistuvasti yli 6 että epäillään diabetesta. Uskoisin että tässä puhutaan nyt tyypin 2 diabeteksesta. Jos mittaukset ovat kotona noin hyviä, en usko että syytä huoleen ainakaan toistaiseksi on. Ensimmäinen hoitohan yleensä tyypin 2 diabetekseen on ruokavalion muutos ja...
  2. M

Mistä johtuu ,että hoitsut on isorintaisia ?

Öööh? Mahdatko tietää, että sairaanhoitajat ovat ammattikorkeakoulututkinnon suorittaneita.. Ja mitenköhän ovat huonot elämäntavat ja isot tissit yhteydessä toisiinsa? :laugh: Kyllä se ruoka maistuu koulutetuillekin..
  3. M

Sairaanhoitajat ja opiskelijat

Meillä ei ainakaan tuollaista ole koko etenemissuunnitelmassa.. :o Uskoisin että tuollaisen voisi jossakin päihdepoliklinikalla suorittaa? Kysy tutorilta/opettajalta. Jos tuollainen harjottelu on pakollisena suorituksena, niin kyllä sen pitää tietää missä tuollaisen voi suorittaa ja mitkä...
  4. M

Millaisia ihmisiä sinun on vaikeinta sietää?

Itsekkäitä, omaa etuaan tavoittelevia ihmisiä. Niitä jotka ovat valmiita tekemään toisen kustannuksella lähes mitä vain, jos siitä itse hyötyvät. Levittävät juoruja ja jopa tekevät ilkeitä asioita. Joskus eivät edes tunne kiusaamisensa kohdetta tarpeeksi hyvin siihen nähden, kuinka paljon heitä...
  5. M

Kuinka vaikeaa voi olla antaa anteeksi?

?
  6. M

Epävakaa vatsa ja minipillerien (Cerazette) teho?

Olen itse syönyt kyseisiä pillereitä vuoden. Hyvin ovat toimineet. Minulla on vatsassani kiinnikkeitä, joiden johdosta vatsani on välillä pari viikkoa kovalla ja sen jälkeen ihan vetenä. Lisäehkäisyä en ole kyllä tämän takia käyttänyt. Kovin taitaa olla henkilökohtaista miten nuo pillerit toimii...
  7. M

vaimon raivokohtaukset pilaavat suhteemme.

Ei voi olla totta. Ota mies hyvä avioero! Sydän tuota tekstiä lukiessa särkyy. Jos minulta kysytään, vaimosi tuntuu olevan täysi narsisti!(Anteeksi..) Olen siis nainen ja vielä nuorella iällä. Avomieheni on minua kuusi vuotta vanhempi. Itsekin nalkutan ja naljailen välillä mitä turhimmista...

Yhteistyössä