Hakutulokset

1. L

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

Melkein oikein - se oli Leena-Mari. :) Uskomattoman paljon on tapahtunut lyhyessä ajassa. En ole yrittämässä enää. Kuukautiset ovat tulleet, mutta ne olivat oudon niukat, käytännössä olemattomat. Raskaustesti näyttää yhä negatiivista, mutta raskausoireita on. Nyt vain toivon, että EI...
  2. L

Uusi pino.Esikoista yrittäviä

Hei, Minut voi poistaa listoilta. Elämässä on tapahtunut kovin paljon kovin lyhyessä ajassa. En ole enää yrittämässä. Raskaustestit ovat olleet negatiivisia, mutta raskausoireita on yhä. Nyt vain toivon, että ei olisi sittenkään tärpännyt - tuntuu oudolta, kun niin lyhyen aikaa sitten...
  3. L

myöhäinen plussa

Minkä kaupungin terveyskeskus noin sanoi? Ihan fiksulta tietenkin tuntuu, mutta onhan se ikävää kun joutuu jännäämään. (Vaikka eihän se testissä käyminenkään jännäämiseen auta, jos hormonitaso ei ole vielä ehtinyt nousta.) Viime viikolla, kun mulla oli menkat jo viikon myöhässä, soitin omalle...
  4. L

Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

Itse painiskelen saman ongelman kanssa - mulla tuli sitä tuhrua kp 26/30. Nyt on meneillään kp 40/30, ja ainakin perjantaina raskaustesti näytti vielä negaa. Kuukautisiakaan ei kyllä ole kuulunut, ja raskausoireiden määrä kasvaa koko ajan. Pidän peukkuja, että plussaisit - ja että plussaisit...
  5. L

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.3**

Mitään uutta ei ole. Testit näyttää yhä negaa, täti on nyt jo yhdeksän päivää myöhässä, raskausoireet jatkuu.
  6. L

Tässäpä hieman minun kuulumisiani: Tein aamulla raskaustestin, herkkyys 25 mIU/ml. Nega tuli. Raskausoireita on kuitenkin yhä aikamoinen liuta, ja täti on jo viikon myöhässä. Soitin terveysasemalle omahoitajalle, ja sovittiin että käyn huomenaamulla jättämässä sinne pissanäytteen, ja juttelen...
  7. L

Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

Hieman tilannetiedotusta täältäkin: Tämänaamuinen raskaustestikin (herkkyys 25 mIU/ml) näytti negaa. Raskausoireet vain jatkuvat. Täti on nyt viikon myöhässä. Soitin terveysasemalle, ja sovittiin että käyn siellä huomenaamulla antamassa pissanäytteen ja juttelen päivystävän terveydenhoitajan kanssa.
  8. L

Mulla alkaa kyllä jo vähitellen olla aika hämmentyny olo. Tuntuu niin kuin ei voisi enää luottaa enää edes omaan kroppaansa, vaikka se oli käynyt jo niin kovin tutuksi. Mietin kovasti, pitäisikö sittenkin vielä kokeilla raskaustestiä huomenna tai ylihuomenna, vai pitäisikö suoraan marssia...
  9. L

Apua! Kp 8/34(24 viimeisin kierto) ja ovistikku plussa??

Mielenkiintoista. Mä en tietenkään tehny tänpäiväistä testiä aamuvirtsasta (kun ohjeessa sanottiin, että aamuvirtsaa ei pidä käyttää ) , vaan pari tuntia sen jälkeen kun olin käynyt aamupisulla, mutta en ollut siinä välissä ehtinyt juoda mitään, ja virtsa oli yhtä tummaa kuin aamuvirtsa...
  10. L

Kysymyksiä ovistesteistä

Hei, tein tänään elämäni ensimmäisen ovistestin (kirjoitin siitä jo ketjuun http://keskustelu.kaksplus.fi/t880585), ja nyt mielessä pyörii muutama kysymys. Osaisitteko te ovistestejä enemmän tehneet avittaa? Milloin ovistestissä alkaa näkyä testiviivaa? Onko se alussa heikompi ja sitten...
  11. L

HUOM: varoitus herkkähermoisille: sisältää yksityiskohtaista kuukautisvuodon kuvailua Pitää tässä tosiaan yrittää kaiken varalta, jos elimistö on sittenkin mennyt täysin sekaisin. Sitä vain ihmettelen, että jos en ole raskaana, niin mikä on voinut aiheuttaa näin äkillisen ja ison...
  12. L

myöhäinen plussa

Joo, epätietoisuus tässä on juuri pahinta. Pitelen peukkuja, että me kaikki saatais nopeasti selvyys asioihin!
  13. L

AnnaManna: Mä tein eilen kotona raskaustestin aamuvirtsasta, se näytti negatiivista. Kävin sitten myös Mehiläisessä veritestissä eilen, sekin näytti negatiivista. (Mehiläisen labrassa mua kyllä varoiteltiin, että veritestiä ei suositella tehtäväksi kuin vasta sitten kun kuukautiset ovat kaksi...
  14. L

hCG-verikoe, raskauden toteaminen

Täsmennän tätä vielä sen verran, että labrassa mulle sanottiin, että kaikilla ei ihan heti nouse hCG-arvot sellaiselle tasolle että raskauden voisi todeta, ja siksi verikoetta suositellaan vasta siinä vaiheessa, kun kuukautiset ovat kaksi viikkoa myöhässä.
  15. L

Tää on mielenkiintoista. Mäkin tein piruuttani ovistestin, ja heti tuli vahva testiviiva. Mulla on 30 päivän kierto, nyt olen omien laskujeni mukaan kp 36/30. Kp 26/30 alkoi kolmen päivän mittainen tuhruilu, jonka oletan olleen kiinnittymisvuotoa. Jos kyseessä olivatkin kuukautiset, niin minkä...
  16. L

hCG-verikoe, raskauden toteaminen

Kirjoitin tästä jo yhteen säikeeseen, mutta tuli mieleen, että selville saamistani tiedoista on varmaan monelle iloa, ja asia voi kiinnostaa monia, joten ajattelin sitten vielä laittaa ihan oman säikeen asiasta. Mulla on hirveästi raskausoireita, mutta vaikka täti on jo viisi päivää myöhässä...
  17. L

Verikoe oli negatiivinen, eli ei varmuutta vieläkään. Tässä pitää nyt sitten vielä reilu viikko kärvistellä, ellei sitten täti satu ennen ensi viikon torstaita/perjantaita kurvaamaan paikalle. Kun verikoekin oli vielä negatiivinen, niin ei taida kannattaa edes kokeilla kotitestejä tällä...
  18. L

Soittelin tässä hieman, ja ajattelin jakaa selville saamiani asioita siltä varalta, jos niistä olisi jollekulle toisellekin hyötyä. Ensin soitin omalle terveysasemalle, mutta siellä oli juuri päättynyt terveydenhoitajan puhelintunti, ja sain kehotuksen soittaa huomenna terveydenhoitajalle. En...
  19. L

Tietääkö kukaan, kuinka suostuvaisia Helsingissä ollaan julkisella puolella ottamaan verikokeita? Olen palstaa lukiessani huomannut, että monen paikkakunnan terveyskeskukset eivät millään meinaa suostua verikokeeseen. Tai tietääkö kukaan, minkä verran moinen verikoe maksaisi yksityispuolella...
  20. L

Nega tuli, taas. :( Nyt siis kiertopäivä 35/30 - eikä mulla näin paljon täti viivästele. HUOM: jatkoviesti sisältää mainintaa eritteistä, herkkäsieluiset älkää lukeko! Mä olen kyl nyt kovin ihmeissäni. En ollut koskaan kuullut kiinnittymiskivuista ja kiinnittymisvuodosta, joten niitä en...

Yhteistyössä