Hakutulokset

1. N

// Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

Tsemppiä Mukipukipuulle tositoimiin! :) ja olikos Heilangakin synnärillä - sama juttu! Antaa toivoa meille perästä tuleville, että ensikertalaisillakaan ei aina mene sen kaksi viikkoa yli. :D Pippurihännälle voimia.. Kyllä se ihan pian sieltä tulee. Ehkä tyyppi käy hakemassa vauhtia sieltä...
  2. N

// Helmivauvat 2015 - tammikuu //

Onnittelut Kampiakselille!! :)
  3. N

// Helmivauvat 2015 - tammikuu //

Länpimät onnittelut blackpearl ja kaikki muut vauvan jo saaneet! :) Teistä saa voimaa, että kyllä se omakin aika vielä koittaa. Huikea myös toi "suoraan salista" -päivitys :) Synnytystarinoita mielellään lueskelee eli jakautuneet ja tulevaisuudessa jakautuvat, kertoilkaa ihmeessä jos vaan...
  4. N

// Helmivauvat 2015 - marraskuu //

:( Osanottoni menetyksestänne Väpä ja valtavasti voimia..
  5. N

Tosi kiva kuulla hikottelusta ja muista elonmerkeistä Väpä! :) Jaksamista ja tsemppiä oloihin kuitenkin! Todennäköisimmin kaikki on onneksi kunnossa. Ja selvästi tässä ollaan jo voiton puolella eli "piinaa" ei ole enää pitkälti, jaksaa jaksaa! :) Ite oon ollu huomaavinani sellasen kaavan...
  6. N

Kiitos Pippurihäntä, jos päivität! :) Hormonihuuruja ei mulla ole kauheasti ollut. Välillä tulee helpommin kyyneleet silmiin lehtijuttua lukiessa tai telkkaria katsoessa. Jos jotain, niin valitettavasti musta on tullut herkkää enemmän ärtyisä. :kieh: Toivon, että menisi ohi, ei oo kivaa olla...
  7. N

Moi kaikki pitkästä aikaa! Mukipukipuu, mulle ollaan järjestämässä babyshowereita. Oon itse ollut aiemmin järjestämässä ja osallistunut muutamiin. Ihan mukavia tyttöporukan hengailuhetkiä hyvän ruoan parissa. :) Sitten muihin juttuihin. Omasta navasta sen verran, että muutoin on ollut...
  8. N

// Helmivauvat 2015 - syyskuu //

Onpas paljon tarinaa tullut tänään! Samppikselle ja Nokkosperhoselle suuret sympatiat vaikeisiin tilanteisiin. Hyvä asia kaikesta huolimatta on se, että tunnutte kumpikin olevan tilanteisiin nähden vahvoja ja muutenkin omanarvontuntoisia naisia - oikein ylpeänä sai sitä osuutta lukea. Tsemppiä...
  9. N

NaNa, ihania uutisia teiltä!! :) Pakko kertoa nopeasti, että kävin tänään ystäväni kanssa kummipojan neuvolassa ja mukava kätilö kuunteli samalla meidänkin vaavin sydänäänet. Alkuun ei meinannu löytyä ja kuului doppleriin pelkkiä potkutumpsahduksia, mutta löytyhän sieltä pieni jumputuskin...
  10. N

Nopea kommentti: sellainen Pippurihännän ehdottama lista olisi ihan huippu!! Esikkoa oottelen ja olen ihan kujalla siitä mitä kaikkea kannattaa oikeasti hankkia. :) Ainiin ja täällä 4D-ultra 17.9, virallinen RU sitten pari viikkoa myöhemmin. Vahva tyttöolo jostain syystä! Norbba ja tyyppi 16+5
  11. N

// Helmivauvat 2015 - elokuu //

Vadelmanlehdelle valtavasti voimia! Surullinen uutinen :( Nokkosperhonen ja PH, repäisykipuja tai mitä lie täälläkin. Eilen illalla kun puoliunessa käänsin kylkeä niin iski sellainen piikki toiselle puolen alavatsaa että ihan ääneen huudahdin. Tänään oli koko aamun menkkamaista jomottelua ja...
  12. N

// Helmivauvat 2015 - elokuu //

Moi kaikki, pitkästä pitkästä aikaa! Olen töissä viipottanut menemään ja muutimme viikko sitten, joten aika mennyt kaikessa touhussa. On tuo muutto stressaavaa hommaa, huh, onneksi nyt ohi! Onnistuin saamaan inhottavia selkä- ja nivuskipuja seuraavalle yölle ja päivälle, vaikken mitään...
  13. N

// Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

Sulo-Sylvialle voimia ja pahoittelut! :( Mukipukipuulle hirveästi tsemppiä kaikkeen. Se on ihmeellistä miten kurjat asiat tuntuu toisinaan kasautuvan.. Mutta kyllä se onni ennen pitkää myös kääntyy, siihen luotan. Hengessä mukana! Ihania ultrauutisia onneksi monilla, niitä on tosi mukava...
  14. N

Tsemppiä kaikille, kenellä ollut jänniä tilanteita ja odottelua!! Täällä kaksi viikkoa kestänyt 24/7 pahoinvointi jäänyt pois, nyt jo kolmas hyvävointinen päivä käynnissä.. En osaa olla stressaamatta että miksi se on loppunut, vaikka pitäisi olla ilonen vaan. Alavatsaa kyllä turvottaa. Onko...
  15. N

Voi miten ikäviä uutisia hannuliini. :( Kovasti tsemppiä! Jepa81 ja hiliputti kiva, rinkiin mukaan vaan! Mekin voitaisiin järkkäillä vaikka jotain tapaamista tossa syksymmällä. :) Karvoista en oo mitään huomannut. Ummetusta oli täälläkin ihan alkuviikoilla, nyt jo parempi. Ja nyt kun...
  16. N

Onnea ultrauutisista Kaneli88! Katselin muuten, että meillä on aika samat tiedot, mulla tänään 7+2, LA 15.2, synnytyssairaala Jorvi ja ollaan samanikäisiä. :) Jos haluat tutustua ja vaihtaa kuulumisia niin laita yksityisviestiä! Yhteistä valitettavasti myös kuvottava olo 24/7, tsemppiä sinne...
  17. N

Mustikkamaito, meidän varhaisultra Helsingissä maksoi 146e. Suolainen hinta kyllä.. Minulle se oli tärkeä juttu ja halusin mennä, maksoi mitä maksoi. :) Tänään alkoi loma, LUOJAN KIITOS. Pääsen pahoinvoimaan rauhassa ilman työtaakkaa niskassa.. Täällä mies suhtautunut ihan kivasti. Tekee...
  18. N

Moi kaikki. Olen taustaillut teitä jonkin aikaa ja nyt uskaltaudun mukaan. Kävin tänään varhaisultrassa yksityisellä ja siellä se köllötteli, pieni senttimetrin mittainen ihme sydän sykkien. :) <3 Kai se on uskottava, että raskaana ollaan! Tiedot siis Norbba / 25v. / 1. lapsi / JS ja laskettu...

Yhteistyössä