Hakutulokset

1. N

Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

Moikka kaikki pitkästä aikaa! Olipas tosiaan kiva yllätys, että täällä ollaan kaikki heräilty talviunesta ja innostuttu taas juttelemaan. :) Loppua kohden kaikki vertaistuki ja -tarinat on tarpeen ainakin tänne. :giggle: Kiva lukea teidän voinneista. Tsemppiä kaikille, joilla kipuja ja osalla...
  2. N

Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

Tervetuloa uudet! (y) Täältä pikainen kysymys - onko kellään aiemmista raskauksista, lähipiiristä tai muuten vaan kokemusta eteisistukasta? Mulla oli eilen rakenneultra, jossa vahvistettiin yksityisellä aiemmin huomattu etinen istukka, eli istukka oli tällä hetkellä täysin kohdunsuun päällä...
  3. N

Tosi hyvä vinkki toi imetystiedon hankkiminen, mä suosittelen myös! Mulla oli ekassa raskaudessa sellanen oletus, että mikäs siinä nyt on, tissi suuhun ja thats it. Mutta ei se sitten tosiaan mennytkään ihan niin. :ROFLMAO: Norbba ja tyttö 20+3
  4. N

Aiemmin mainittujen kamppeiden lisäksi mä koin tärkeiksi hyvät mukavat imetysliivit (mun suosikit oli merkkiä Carriwell). Mulla tuli todelliseen tarpeeseen myös rintakumit. Maito nousi vasta neljäntenä päivänä, mutta siihenkin saakka pienikokoiselle vauvalle tuli tarjota rintaa vähintään kahden...
  5. N

Pitkästä aikaa linjoilla! :) Kivoja kuulumisia monilla, ja ensi viikolla saadaankin taas monia ultrauutisia lisää. Täällä elellään seesteistä keskiraskauden aikaa, ainoana vaivana lievät liitoskivut etupuolella häpyluun tuntumassa. Niistä viis, koska mä oon ihan vaaleanpunaisessa kuplassa...
  6. N

Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

Täällä myös mammahousut jo käytössä, kun ainoastaan yhdet omat menee kiinni. :D Oon varmasti lihonut, koska sain pahoinvointia hillittyä syömällä kokoajan, mutta ihan älytöntä on kyllä myös tää turvotus. Viime raskaudesta muistelen turvotuksen laantuneen ekan kolmanneksen jälkeen. Näistä...
  7. N

Kivaa lukea teidän ajatuksia synnytyksestä! Mulla ensimmäinen synnytys oli ongelmaton ja muutoin ihan hieno kokemus (aika kultaa muistot näemmä :D ), mutta kesti 35 tuntia. Vähempikin riittäisi tällä kertaa, vaikka toivon kyllä kans pääseväni ihan sairaalaan saakka! Muutamia juttuja toivon...
  8. N

Katsoihan se! Kaikki oli hyvin, tyyppi oli tuplannu kokonsa sitten viime näkemän. ❤
  9. N

Mäkin jään tänne kirjoittelemaan facen sijaan. Oskama, mulle tuli kanssa passitus jo aikaiseen sokerirasitukseen. Syynä yöllinen pahoinvointi (joka terkan mukaan useilla ensimerkki raskausdiabeteksesta :( ) ja ekassa raskaudessa annettu raja-arvo. Hyviäkin uutisia on, pahoinvointi on vihdoin...
  10. N

Mä alan olla ihan epätoivoinen tän pahoinvoinnin kanssa. :( Mulla on ollut nyt kolme viikkoa yötä päivää ihan hirveä olo. Oon saanut pahoinvointilääkkeet, jotka auttaa aina hetken, mut sit se kuvotus taas hiipii takaisin. Tää viikko on ollut taas viime viikkoa huonompi, vaikka luulin että alkais...
  11. N

Huhtikuun hurmurit 2017

Halauksia ja voimia menetyksen kohdanneille. :( Ellie_88 mun miehen siskolla leikattiin aikoinaan umppari alkuraskaudessa. Se ei edes tiennyt olevansa raskaana eli ne ei oo yhtään kattonu mitä lääkkeitä ja puudutteita käyttää yms. No, raskaus huomattiin pian leikkauksen jälkeen ja täysin terve...
  12. N

Huhtikuun hurmurit 2017

Täällä myös turvotus ihan älytöntä iltaisin. :D Pieni ihana syyllinen näkyi tänään varhaisultrassa sydän sykkien. ❤ Oli tosi kiva kyllä käydä, konkretisoitui homma tosi paljon taas. :) Me ollaan kihloissa, yhdessä ollaan oltu 8 vuotta. Naimisiin haluaisin ehkä tämän lapsen jälkeen, jonka uskon...
  13. N

Huhtikuun hurmurit 2017

Milli06, taidettiin olla samaan aikaan Helmivauvoissa 2015! :)
  14. N

Huhtikuun hurmurit 2017

Tervetuloa uudet! :) Kivasti alkaa jo varhaisultrat ja ekat neuvolat lähestyä ja jotkut jo olleetkin. Täältä vaan sellainen pikapäivitys, että pahoinvointi on hurjaa. Ei puhettakaan, että voisin tehdä töitä jos töissä kävisin. Päivät on hirveää kärvistelyä esikoisen kanssa, kun en meinaa...
  15. N

Huhtikuun hurmurit 2017

Tervetuloa uudet! Ja isosti tsemppiä kaikille, joilla vuotelee.. Epävarmuus on tosi raastavaa. Peukkuja meille kaikille, että sintit pysyy kyydissä. Voimia myös avantasialle ahdistukseen. Mun mies kärsii ahdistuksesta ja masennuksesta myös, joten teemat mulle hyvinkin tuttuja. Onko sulla...
  16. N

Huhtikuun hurmurit 2017

Tsemppiä rriude, kuulostaa tosi piinaavalta tilanteelta. :( Tuo epätietoisuus on varmasti pahinta ja miten kurjaa, että tossa tilanteessa joku lääkäri on kohdannut sut noin ammattitaidottomasti. Täällä on kaikki peukut pystyssä, että juttu selviäis lopulta parhain päin. Itellä on alkanut se...
  17. N

Huhtikuun hurmurit 2017

Moi kaikki! Täältä ilmoittautuisi mukaan yksi jännittäjä lisää. :) Testasin viikko sitten keskiviikkona digillä plussan 1-2 viikkoa, tuolloin oli vasta kp 26/28. Oli pakko tehdä testi, sillä olin ihan varma että olen raskaana - täysin samanlaiset olot kuin aikanaan esikosta (syntynyt 02/15)...
  18. N

// Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

Paljon onnea Pippurihäntä perheineen!! :) Peetulle tsempit, varmaan pian kuulemme uutisia.. :) Nokkosperhonen, toivon että miehesi tauti saadaan pian kuriin! Kaikki rohdot käyttöön! Hullusti voimia kaikille mahan kanssa vielä oleville. Sympatiseeraan aivan täysillä. Pian ne lähdöt...
  19. N

Lähtöhän siitä sitten tuli. Meille syntyi eilen 11.2 pieni poika raskausviikolla 39+2. Mitat oli 2985g ja 50cm. Tarinaa myöhemmin! :) Onnellinen Norbba ja vauva kohta 1 vrk
  20. N

Nopeasti omaa napaa. Täällä valvottu kolmesta alkaen supistusten parissa. Tulevat 5-10 min. välein, ovat kipeitä, mutta eivät sietämättömiä. Pyyhittäessä oli kertaalleen aavistuksen veriviiruista vuotoa. Sairaalasta kehottivat kuulostelemaan kotona niin kauan kun vaan olot sallii. Miehen lähetin...

Yhteistyössä