Hakutulokset

1. T

Helmikuun hippuset 2018

Tännehän on tullut paljon tekstiä, ihan kaikkia en edes kerenny lukemaan. Mutta tervetuloa uudet ja pahoittelut keskenmenneille. Mä olen juuri menossa alku ultraan ja toivon että siellä kaikki on hyvin. Nyt siis viikkoja 7+2 Oireita mulla kyllä on... jatkuva väsymys, rinnat on arat varsinkin...
  2. T

Helmikuun hippuset 2018

Tanjuli-79/37v/2lapsi(3raskaus)/13.2.2018/Hyvinkää tai NKL Ensimmäinen lapsi on jo 16v teini joten tää tuntuu taas vähän niinku uudelta jutulta. Sillon oli pahoinvointia yms mut en muista missä vaiheessa. Nyt siis 5+1 menossa ja oireina väsymys, rintojen arkuus kun ottaa liivit pois. Nälkä...
  3. T

Helmikuun hippuset 2018

Täällä yks varovaisesti ilmottautuu... Hedelmöityshoitojen myötä plussattu ja nyt menossa 5+1 ja laskettuaika olis 13.2 Eka neuvolakin varattu ja se on 5.7 Alku ultra on klinikan kautta varattu 29.6 jolloin tarkistavat että kaikki alkanut ok ja että vastaa hoitoaikataulua.
  4. T

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Huomenta Tein tänään uuden testin koska verikokeen tulos tulee vasta maanantaina. Nyt tuli vahva plussa heti. Kai mä nyt uskallan olla jo vahvasti iloinen onnistumisesta. Vielä tietty jännitystä ekaan ultraan jotta näkee todellisti tän homman.
  5. T

Huomenta! Eilen sitten kerkesin sinne apteekkiin. Nyt aamulla clearblue näytti hailakan plussan. En vielä tuuleta kun ehkä ihan pikkiriikkisen... :D Odotan huomisen verikokeen vastausta. Joka tulee ehkä vasta maanantaina. Koska pääsen labraan vasta iltapäivällä. Mutta ihan sama. Nyt vaan...
  6. T

Ranau en oo viel testannu kun en kerinny eilen apteekkiin. Jos tänään kerkeis niin vois huomen aamulla testata.... :p
  7. T

Annimiina89 gonapeptyliä pistin yhden pistoksen. Perjantaina kun oli istutus niin maanantaina sit piti pistää. Meidän hoidot on yhteistyössä hus ja tyks. Niin hus on vähän ihmetelly tyksin toiminta tapoja. On menny muutamat asiat erilailla kun heillä. Mutta mutta, siis annettiin joo pp16...
  8. T

Tänään pp13, joko mä voin pissii tikkuun ilman että tulee virheellinen tulos. :rolleyes: Torstaina vasta ohjeen mukaan.:whistle: Mitään tuntemuksia / oireita en ole havainnut... :(:unsure:(n)
  9. T

Kiitos siida tästä vastauksesta. Mulla nyt pp6 Aamulla herätessä oli alvatsassa menkkamainen kipu, sen jälkeen koiran kaa kävellessä ihan tossa häpyluun yläpuolella pieniä vihlovia nyppäsyjä vähän aikaa. Nyt taas menkkamaista kipua. Ja muutamanpäivän ollu kauhee karkkihimo niinku menkkojen...
  10. T

Heippa, täällä tosi moni puhuu että ootte itte testaillu negoja ja plussia. Mulle kerrottiin vaan että mille päivälle pitää varata labraan raskauskoe aika... (ihmenimitys toi koe) Nyt kysynkin teiltä monentena päivänä alkionsiirrosta ootte tehny ite testin, millä ootte tehny, vaikuttaako luget...
  11. T

Moikka tänne! Punktio oli tiistaina ja sattus niin vietävästi, vieläkin vähän kipuilee. Perjantaina istutettiin alkio ja 8.6 pitää mennä labraan testiin. Joutuu kyl ehkä tikuttaa ite ennen sitä. Lutinus menee nyt tohon testiin asti. Tsemppiä kaikille!
  12. T

Jospa päivittäisin tännekin.... Meillä on punktio tiistaina ja istutus perjantaina..... nyt jänskättää. Tänään vika Gonal -F ja synarela viel nyt illal ja huomen aamul. Huomen illalla sit ovitrelle piikki klo 22 Osaisko joku sanoo et onko hirveetä jos gonalin ja synarelan ottaa tänään reilu...
  13. T

Mä kun oon nyt lukenu näitä juttuja niin alkaa pelottaa punktio, se kipu sen aikana ja jälkeen... ja sit jännitys onko kypsiä yms. Ja siirron jälkeinen piina yms. En oo liikaa ajatellu asioita tähän mennessä, mutta nyt sitten enemmän kun lähempänä nää asiat.
  14. T

Moikka saankohan liitty tähän joukkoon.... Ollaan siis jo sellasessa vaiheessa että Gonal-F pistokset alotettu (tänään 3pistos) synarela suihkaukset menny ja menee edelleen. Maanantaina meen verikokeeseen ja perjantaina ultraan. Punktioon ehkä jo sitten manantaina. Miehellä huonot siittiöt...

Yhteistyössä