Hakutulokset

1. Ä

Hyperventiloiva mamma

Eilen tultiin kaupasta ja yhtäkkiä autossa alkoi käsi puutua..sitten nenä (tai toinen sierain) ja sitten suu..Päästiin kotiin niin alko pääkipu ja huimaus..josta seurasi puhe-vaikeuksia ja silmissä hämärsi..Ambulanssilla haettiin ja mentiin terv.keskukseen lääkäriä ootteleen.. Syy oli tosiaan...
  2. Ä

Tukivyö, neuvoja?

Ok. No ehkäpä mäki sit uskaltaudun tilaamaan sen S-koon :)
  3. Ä

Millaisia vatsan tukia olette käyttäneet raskausaikana?

Minä ajattelin myös tilata tuon Baby Belt:n..Nuo koot vaan on hassusti ku olen itse nyt raskauden aikana kokoa 38-40 eli M ja nuo ovat vissiin vähän suurempia ku normaali-koot..Jossain nettikaupassa koko S vastasi 38-40:tä.. Onko muilla kokemusta noista koko-asioista? :D
  4. Ä

Tukivyö, neuvoja?

SuukkoSuulle: Onko sulla raskaus missä vaiheessa? Mulla toinen raskaus ja oon viikoilla 17+5..Maha ei hirveen iso viel oo mut kasvanu kuitenki ja nyt jo ahistaa selkää..Tuntuuko toi S-koko kiristävältä vai onko sillee ihan hyvän tuntunen?
  5. Ä

Tukivyö, neuvoja?

Heippa! :) Mä aattelin tilata ton Anitan Baby Beltin..Oon nyt raskaus-aikana kokoa M eli 38..Mutta tuolla koko S vastaa 38-40..Onko joku muu kokeillut kyseistä vyötä?? Uskallanko tilata tuon S-koon..? =)

Yhteistyössä