Millaisia vatsan tukia olette käyttäneet raskausaikana?

• Viestiketjun aloittaja massu
  • Ensimmäinen viesti
Minä ajattelin myös tilata tuon Baby Belt:n..Nuo koot vaan on hassusti ku olen itse nyt raskauden aikana kokoa 38-40 eli M ja nuo ovat vissiin vähän suurempia ku normaali-koot..Jossain nettikaupassa koko S vastasi 38-40:tä..
Onko muilla kokemusta noista koko-asioista? :D

Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos :D no mitäs mieltä ootte sit masutuubeista, luin tuolta linkistä että sellasiakin on.. kumpi mielestänne on tehokkaampi/parempi (mulla selkävaivoja), siis toi masutuubi tai tukivyö?
Eiks toi masutuubi oo lähinnä vaan vaate ja idea siinä se, että jos tahtoo käyttää omia vaatteita, niin laittaa ton masutuubin oman paidan alle (joka jää jossain vaiheesa aika lyhyeks ja maha vilkka), niin näyttää kun olis toinen paita sielä alla.
Niin se masutuubi on siksi, että voi käyttää tavallisempia vaatteita ilman, että napa vilkkuu...niitä minullakin on kun en noita äitiysvaatteita käytä.

mie
Alkuperäinen kirjoittaja äityli20v:
Minä ajattelin myös tilata tuon Baby Belt:n..Nuo koot vaan on hassusti ku olen itse nyt raskauden aikana kokoa 38-40 eli M ja nuo ovat vissiin vähän suurempia ku normaali-koot..Jossain nettikaupassa koko S vastasi 38-40:tä..
Onko muilla kokemusta noista koko-asioista? :D
mua myös neuvottiin ottamaan normaalia pienempi koko. Otin siis S:n vaikka yleensä käytin M:ää. Koko oli OK, mutta muuten en oikein tykännyt sitä käyttää. Jotenkin epämiellyttävä.

Yhteistyössä